Henrik Haapala

Ok. Saatte pitää molemmat mielipiteenne. Pidän omani minulle kerrotun pohjalta. Minuutin kuluttua pelipäivä. Eteenpäin.

Ei tämä ole minun mielipiteeni kun Henkka itse sanoi olisiko ollut Aamulehden haastattelussa että "jätettiin luu käteen". Mutta totta, tänään hallille ja Henkka reenaa silloin Ilveksen miesten kanssa.

Ok. Saatte pitää molemmat mielipiteenne. Pidän omani minulle kerrotun pohjalta. Minuutin kuluttua pelipäivä. Eteenpäin.

Mä en vain ymmärrä, miten se sun mielipiteesi poikkeaa siitä, miten me kerroimme asian menneen? Vastasit, että "Höpöhöpö. Seura valitsi Savinaisen ja Leskisen". Eihän se ole mitenkään ristiriidassa sen kanssa, mitä esim. mä asiasta kirjoitin.

Mä en vain ymmärrä, miten se sun mielipiteesi poikkeaa siitä, miten me kerroimme asian menneen? Vastasit, että "Höpöhöpö. Seura valitsi Savinaisen ja Leskisen". Eihän se ole mitenkään ristiriidassa sen kanssa, mitä esim. mä asiasta kirjoitin.

Jotkut esimerkiksi edelleen Tapparan palstalla ovat sitä mieltä, ettei Tappara tehnyt asiassa mitään väärää.

Itse olen kuullut, että 2 pelaajan sääntö oli sovittu jo aikoja sitten ja ymmärtääkseni on edelleen voimassa. Ei siis missään vaiheessa koskenut pelkästään Jokerit-tapausta. Toki voin olla väärässäkin...

Tappara merkkasi CHL:n rosteriin Savinaisen, Leskisen ja Haapalan. Rautakorpi olisi halunnut Savinaisen ja Haapalan sekä pakin jostain muualta, Tapola taas halusi Leskisen. Henkalle ilmoitettiin viime tipassa, että siirto ei sovikaan, jolloin aikaa uuden seuran etsimiseen ei paljoa jäänyt. Tuo ei siis ollut mikään "sori, Liiga torppasi" -tapaus, vaan enemmänkin "sori, me ei muistettu, että tällainen ollaan allekirjoitettu".

Jotkut esimerkiksi edelleen Tapparan palstalla ovat sitä mieltä, ettei Tappara tehnyt asiassa mitään väärää.

Itse olen kuullut, että 2 pelaajan sääntö oli sovittu jo aikoja sitten ja ymmärtääkseni on edelleen voimassa. Ei siis missään vaiheessa koskenut pelkästään Jokerit-tapausta. Toki voin olla väärässäkin...

Tappara merkkasi CHL:n rosteriin Savinaisen, Leskisen ja Haapalan. Rautakorpi olisi halunnut Savinaisen ja Haapalan sekä pakin jostain muualta, Tapola taas halusi Leskisen. Henkalle ilmoitettiin viime tipassa, että siirto ei sovikaan, jolloin aikaa uuden seuran etsimiseen ei paljoa jäänyt. Tuo ei siis ollut mikään "sori, Liiga torppasi" -tapaus, vaan enemmänkin "sori, me ei muistettu, että tällainen ollaan allekirjoitettu".
Yksi halusi #27 palaavan 2020. Toinen ei.
Yksi halusi #25 palaavan, toinen ei.

Yksi ollut lomilla jo pitkään, toisella on kautta valmennettavanaan. Kevät voi toki muuttaa päätöksien mielekkyyttä, mutta viime vuotta ei.

Aina pelataan täysillä sen hetkisen seuran puolesta, jos mahdollisuus on kannuun. Eri asia, jos peleillä ole merkitystä, niin voisi vähän säästellä peleissä. Vai meinaatko, että Lehterä pelaa puolivaloilla, kun huhutaan sopimuksesta Hifkiin.
Siis minähän en ole väittänyt tätä. Uskon Henkkaan ja harmittaa vähän pieneksi jääneet tehot, mutta vielä on kausi ja sarja kesken ja aikaa parantaa. Toivon, että pysyy terveenä ja tie vaikka ratkaisisi jotain suurta meille.

Henkilökohtaisesti minulle oli viime kesän parhaita uutisia 22 päivä heinäkuuta, kun tämän herran sopimus tuli uunista pihalle!

Riemusta kiljasen, jos meillä jatkaa. Rooli vaan ei voi olla "ykkösheppa", vaan "ihanan kallista luksusta", koska kunnosta ja eheydestä ei takeita.
Kunnossa ollessaan liigan paras.

Kunhan nyt ei menisi Tapparaan, koska naapurin tuntien tekisi siellä ihmeparantumisen ja noin 62 pisteen kauden.

Henkilökohtaisesti minulle on aivan sama missä Haapala pelaa ensi kaudella. Tällä hetkellä vetää pudotuspelejä Ilveksen paidassa ja se on ainoa mikä kiinnostaa. Kun merkitystä joukkueelle on mietitty, niin olen sitä mieltä että ilman Haapalan panosta (sekä kentällä että kopissa) Ilves ei edes pelaisi välieriä.

Aivan huima kiekkovirtuoosi, ja harmittaa älyttömästi että joutunut antamaan niin paljon tasoitusta loukkaantumisten muodossa. Jos jatkaa muualle niin kyllä ainakin itselleni ikävä tulee, ei taida korvaajaa ihan helposti löytyä varsinkaan ylivoimapeliin.

Ai saakeli. Ei tule kovin usein Tapparan foorumilla vierailtua, mutta nyt pitää kehottaa muitakin käymään. Siellä huhuillaan kovasti Haapalan sopparista takaisin oransseihin ensi kaudeksi. Ikinä ole noin nopeasti petturista ja maailman pahimmasta filmaajasta tullut taas oma poika.

Koittaisivat edes hiukan pitää linjaansa näissä. Eilen Henkka oli Ilveksen arvojen ruumiillistuma, pahimman luokan neiti. Ei ikinä Tapparaan sopiva enää. Mutta kummasti kuitenkin jo seuraavana päivänä kelpaisi takaisin kotiin.
Luitko ollenkaan niitä viestejä? Varmaan vähintään puolet kirjoittajista ei toivo Henkan enää palaavan Tapparaan, aika harva loppujen lopuksi ottamassa avosylin vastaan.

Tämä viimeisin täällä ja somessa väitetty filmaustilanne: omaan silmääni näyttää siltä, että jalkaan tulee taas joku äkillinen vääntötilanne ja sen seurauksena taas lonkkaan?tekee kipeää. Siitä äkkiä vaihtoon puhaltamaan. Onhan näitä vastaavia tilanteita Henkalla ollut muitakin viime aikoina.

Tämä viimeisin täällä ja somessa väitetty filmaustilanne: omaan silmääni näyttää siltä, että jalkaan tulee taas joku äkillinen vääntötilanne ja sen seurauksena taas lonkkaan?tekee kipeää. Siitä äkkiä vaihtoon puhaltamaan. Onhan näitä vastaavia tilanteita Henkalla ollut muitakin viime aikoina.

Kyllähän Henkka vähän erikoinen kaveri on, mutta tuskin sillä silti lonkkaa tai jalkaa päässä on :D

Viimeksi muokattu:
Eikös se nyt lähes aina oo jäässä pidelly päätäänkin kun kipeää tekee lonkkaosastolle.

No päätään se pitelee välittömästi, kun tuo "kontakti" tapahtuu, siis vielä pystyssä ollessaan.

Mistä sitä varmaksi tietää, mitä tuossa tapahtuu, mutta Haapala on näitä tehnyt läpi uransa, (vaikkakin Ilves-aikoinaan vähemmän).

Hieno pelaaja ja henkilö, mutta turha tuota puolta nyt on kierrellä ja kiistää.

Luitko ollenkaan niitä viestejä? Varmaan vähintään puolet kirjoittajista ei toivo Henkan enää palaavan Tapparaan, aika harva loppujen lopuksi ottamassa avosylin vastaan.
Se on juuri näin. Tapparalla alkaa tämän kauden jälkeen aivan uusi aikakausi, josta kukaan ei tiedä mitään (tai toki jotain tietävät organisaatiossa). En näe mitenkään kuinka HH sijoitettaisiin kokonaisuuteen, enkä itse haluaisi edes keskusteltavan moisesta haihattelusta. Ei kiitos. Toivon pelurille jatkoja Ilvekseen tai siirtoa Tampereen ulkopuolelle.

Me voimme kyntää seuraavat kymmenen (pieni varaus tähän) vuotta, mutta uutta on tulossa. Mitä? Jää nähtäväksi. Kausi 22-23 on pahasti kesken.

Alkulämmöissä jo sattui jalkaan käännöksessä. Irvisteli ja nosteli jalkaa. Aika läheltä olin näkemässä.

HH nyt pois kentältä, kun siitä mitään tuu.

Takaisin