Henrik Haapala

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
11 797
Ei ole mutta on mahdollisuus että täällä pelaa? Jos on mahdollisuus niin luulisi että silloin jotain keskustelujakin on käyty/käydään.
Lähinnä tarkoitin siltä pohjalta mitä itse olen kuullut että ei tuota ole poissuljettu, että Liigaan palaa, mutta mitään varsinaista tarjousta ei ole Ilvekseltä, ainakaan toistaiseksi.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 979
Lähinnä tarkoitin siltä pohjalta mitä itse olen kuullut että ei tuota ole poissuljettu, että Liigaan palaa, mutta mitään varsinaista tarjousta ei ole Ilvekseltä, ainakaan toistaiseksi.
Niin eli et tiedä onko siellä tarjousta jos olet vain sen varassa mitä sinä olet kuullut. Mikään ultimaattinen totuushan tuo ei silloin ole ellet ole suoraan Tillulta kuullut. Ja sekään ei välttämättä kertoisi koko totuutta.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
11 797
Niin eli et tiedä onko siellä tarjousta jos olet vain sen varassa mitä sinä olet kuullut. Mikään ultimaattinen totuushan tuo ei silloin ole ellet ole suoraan Tillulta kuullut. Ja sekään ei välttämättä kertoisi koko totuutta.
Niin tämähän on anonyymi nettipalsta missä kerrotaan huhuja ja muita. Eihän mikään ole periaatteessa totta ennen kuin joku taho ne todeksi kertoo. Eikö mahdollinen totuus voisi tulla silti myös ilmi toiselta osapuolelta?

Toivon kovasti että Haapala meillä pelailee ensi kaudella mutta toistaiseksi en siihen usko.
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
4 979
Niin tämähän on anonyymi nettipalsta missä kerrotaan huhuja ja muita. Eihän mikään ole periaatteessa totta ennen kuin joku taho ne todeksi kertoo. Eikö mahdollinen totuus voisi tulla silti myös ilmi toiselta osapuolelta?

Toivon kovasti että Haapala meillä pelailee ensi kaudella mutta toistaiseksi en siihen usko.
Toinen nimimerkki sanoi että neuvotteluja on käyty johon sinä vastasit että EI OLE. Jos mikään ei periaatteessa ole totta niin ehkä sun kannattaisi sitten vastata hiukan erilailla.
 

Rauno Repomies

Tähtipelaaja
Viestejä
11 797
Toinen nimimerkki sanoi että neuvotteluja on käyty johon sinä vastasit että EI OLE. Jos mikään ei periaatteessa ole totta niin ehkä sun kannattaisi sitten vastata hiukan erilailla.
Niin no en mä sille mahda mitään jos sä et usko.
 

Lurkki

Rivipelaaja
Viestejä
31
Nyt Ilves vaikka faneilta kolehti pystyyn, että saadaan Henkka viä pelaamaan. Myykää vaikka jotain perkeleen postikortteja pelaajien nimmareilla.
1704416776312643.jpg
 

FightBackIpa

Luottopelaaja
Viestejä
1 027
Itsekkin hiukan lämpiän miehelle, jos hinta/laatusuhde kohtaavat, eli laatu tässä tapauksessa tietysti tarkoittaa loukkaantumisherkkyyttä.

Ketjuralli on se suurempi murhe Henkan kanssa, mitään ei voi lukita miehen kohdalla. Taitava mies kyllä on, se on jo meilläkin nähty, pojoja tulee.
 

Doctor Holliday

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
162
Jos tulee, toivottavasti ei ole pois mahdollisen laiturin (Bryggman tai joku vastaava) hankkimisesta. Luksushankintana olisi aivan erinomainen. Ihan liikaa ei kuitenkaan kannata laskea Henkan varaan, sen verran rikkonaisia kausia on takana.
 

#68

Luottopelaaja
Viestejä
2 835
Olishan se mukavampi sovitella Haapalaa kokoonpanohahmotelmiin Ratisen tilalle, että siinä mielessä kelpaisi heittämällä.
Kunhan sitten oikea laita ei jää nykyiseen tilaan.
 
Ylös