• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Henrik Haapala

M22

Luottopelaaja
Itse olisin tykännyt nähdä (kunnossa olevan) Henkan vielä Ilveksen paidassa.
Mutta mulla on kyllä heleppoo, nimittäin olen niin naiivi, että kuvittelen, että Tillu ja muu urheilujohto tietää minua paremmin, jopa paremmin kuin foorumin asiantuntijat, että paljonko kannattaa kenellekin tarjota.

Grinder

Luottopelaaja
Tavallaan samaa mieltä, ja onhan Henkka taitava ja fiksu, mutta kropan kunto saattaa olla iso kysymysmerkki. Tossa ehkä se isoin riski.
Olisiko tulossa Suomeen jos ei jotain isompaa vaivaa olisi taas kierroksessa? Vähän epäilen. Haapala on todella hyvä pelaaja ja myös hyvä playoff-pelaaja pelikunnossa ollessaan, mutten kyllä tiedä uskaltaisinko urheilujohtajana isoakaan lappua laittaa tämän miehen eteen. En taatusti tarjoaisi ollenkaan mikäli kaksi seuraa jo nokittelee. Tuhlatkoon rahansa 85% varmuudella pleijareissa rikki olevaan jannuun.

Hanrahan

Vakiokokoonpanossa
Itse olisin tykännyt nähdä (kunnossa olevan) Henkan vielä Ilveksen paidassa.
Mutta mulla on kyllä heleppoo, nimittäin olen niin naiivi, että kuvittelen, että Tillu ja muu urheilujohto tietää minua paremmin, jopa paremmin kuin foorumin asiantuntijat, että paljonko kannattaa kenellekin tarjota.
Ja myös päävalmentajan sana varmaankin varsin painava. On saatettu urheilujohdosta tarjota tyyliin "tässä on nää kaks saman hintaista, molempia et saa, kumman valkkaisit näistä"

Näistä sitten rakentuu se kokonaisuus. Hölökin mukana rakentamassa ensi kaudelle vielä enemmän oman näkemyksensä mukaista joukkuetta. Vaikutti toki jo kuluvan kaudenkin osalta, esim. Utu, mutta nyt mittakaava isompi.