Näitä kaikkia yhdistää myös samanlainen hintalappu, vai miten se meni.Jos Ilves on valmis ottaan tänne kaiken maailman Ikosia ja Airoloita kuntoutuun niin kyllä sillon pitää perkele yhelle Haapalallekkin sopimus löytyä.
Hyvä teksti.Tässä koko hommassa on ollut foorumin mukaan erikoisia käänteitä..on sopimusta ja ei ole sopimusta..joku tiesi että jatkaa joku taas että menee sinne ja tänne..Laitan tähän nyt ajatuksen ja faktoja mitä asiat tiedän tai voin kertoa..
siinä vaiheessa kun Henkan tie alkoi Tapparan siirtymisestä takkuilla/loppua niin soitto Ojaselle ja kauppaamaan itseä Ilvekseen..jotenki minun pääkoppaan ei mahdu idea Ilveksen puolelta pelkkään loppukauden sopimukseen kun tiedossa oli Jokerien tilanne markkinoilla..erilaisia pykäliä voidaan sopimukseen laittaa ja niin uskon Ilveksenkin tehneen..sitä en tiedä kuka Henkan päässä on agentti ei ainaskaan Laksola koska Henkka oli kysellyt Lökiltä jotain asioita sopimuksesta edellisenä päivänä?..sopiiko Henkka tässä nyt itse sopimuksen niinkun on Konnakin jo 3 vuoden ajan tehnyt..huhuja olen kuullut brynäsistä mitä omaan korvaan olen kuullut..mut siittäkin on aikaa..
sitten asiaa missähän kunnossa mies on ja kuinka helposti pääsee lääkärintarkastuksesta läpi uuteen seuraan?Henkka kyllä olis pystynyt pelailee enemmänkin pelejä mutta puudutuksien lääkeaineet estivät pelaamisen peräkkäisinä päivinä(niissä on joku määrä mitä voi laittaa kroppaan vuodokaudessa)..
Jos sopimusta on muutettu herää ensimmäisenä kysymys miksi? Mitä varten? Seuran vai pelaajan aloitteesta? Noihin minulla ei sitten olekkaan antaa vastauksia..
Näitä kaikkia yhdistää myös samanlainen hintalappu, vai miten se meni.
Hetkinen... "rahallisen korvauksen Ilves saa, jos Henkka ei olisi solminut jatkolappua". Mitä??? Taidat olla jo itsekin aika solmussa näiden juttujesi kanssa tai sitten minä en vain ymmärrä mitä tarkoitat. Kumpi on kerennyt ottaan enemmän simaa?Hyvä teksti.
Kyllä juuri niin kuten sanoit, ei Ilves olisi valmis tekemään vain yhden vuoden sopimusta hänen kohdallaan. Tiedän sen mitä olen sanonut, että rahallisen korvauksen Ilves saa, jos Henkka ei olisi solminut jatko lappua. Tai toisin sanoen bonus palkasta otetaan pois. Tämä oli ihan mukava summa.
Tarkkaa sopimuksen pituutta ei ole varmaksi heittää, mutta jotain 3v lappua yhdellä ulkomaan vuodella on annettu käsittää.
Tuli vähän oksennusta suuhun tästä ajatuksestakin. Toivottavasti ei.Kärppiin ilmeisesti huhutaan pienikokoista kärkiketjujen laituria, joka on pelityyliltään kärppämäinen. Itselleni tuli heti mieleen Haapala. Toivottavasti ei nyt kuitenkaan.
Kärppiin ilmeisesti huhutaan pienikokoista kärkiketjujen laituria, joka on pelityyliltään kärppämäinen. Itselleni tuli heti mieleen Haapala. Toivottavasti ei nyt kuitenkaan.
Jep ja tämä pelaaja olisi huomattavasti 34v Kemppaista nuorempi. En nyt sanois, että 28v Henkka sopisi tähänkään.Jonkun huhun mukaan kyseisen kärkiketjun laiturin siirto myös harmittaa HIFK-faneja.
Voisiko kyseessä olla Teemu Turunen tai Miikka Salomäki...Jonkun huhun mukaan kyseisen kärkiketjun laiturin siirto myös harmittaa erityisesti HIFK-faneja.
Voisiko kyseessä olla Teemu Turunen....
Voi toki olla SalomäkiTodennäköisesti. Ihan superia ei ole Turusen viimeiset kaudet olleet, mutta terveenä pysyessään tietysti kärkipään laituri Liigassa.
Voi toki olla Salomäki
Olisko NikolishinKärppiin ilmeisesti huhutaan pienikokoista kärkiketjujen laituria, joka on pelityyliltään kärppämäinen. Itselleni tuli heti mieleen Haapala. Toivottavasti ei nyt kuitenkaan.
Haapala ei ole yhtä kallis, kuin nuo muut.