G pisteen aloitus
Rivipelaaja
Jos kertoisin lähteeni Suomi asiaan kukaan ei vänkäisi kanssani
Olin myös ensimmäinen joka kertoi Pellistä. Ainakaan omaan silmään ei osunut muita. Muitakin jatkoja sekä uusia ensi kaudesta jo tiedän.
Olin myös ensimmäinen joka kertoi Pellistä. Ainakaan omaan silmään ei osunut muita. Muitakin jatkoja sekä uusia ensi kaudesta jo tiedän.
Joo ja mä ostan vielä vaikka pannan sille koiralleEli Tillun ei pidä kysyä että paljonko sä haluat vaan minkä rotuisen ja pitääkö olla uros vai narttu.
Ehkä Tillu on vaan käynyt pentutehtaita läpi eikä sen takia oo kerennyt soitteleen.
Mä voin hoitaa ruoat ja vaikka pari leluaki vielä! Kuka hoitaa rokotukset?Joo ja mä ostan vielä vaikka pannan sille koiralle
Mä voin hoitaa ruoat ja vaikka pari leluaki vielä! Kuka hoitaa rokotukset?
Taitaa olla diisseli ja bensa vaa täl hetkel pirun kallista, ei oo kaikilla varaa tankata…Mää sanon tähän vaan että antaa muiden tankata!
Vastauksena viimeiseen, Lehterä ja koko kahvaran joukkue.”Lähimpänä haaveena olisi Suomen mestaruus. Ja koiran minä haluaisin. Mestaruus ja koira olisivat hyvät.”
Joko perjantaina nähdään aitiossa joku talutushihnassa?
Kerätään kolehti ja hommataa oikein Swarovskin kirkkailla kivillä….Joo ja mä ostan vielä vaikka pannan sille koiralle
Jumalauta koirahan on isompi kuin itse haapalaJos se Haapala koiran haluaa, niin koiran se myös saa. Ruvetaans kaivaa kuvetta:
Maailman kalleimmasta koirasta pulitettiin uskomaton hinta - yli 2 miljoonaa euroa!
Tästä saisi hemmetin hienon tifon matsiin. Taitaa tulla hieman myöhään tähän peliin. Pudotuspeleihin ehtisi.Vastauksena viimeiseen, Lehterä ja koko kahvaran joukkue.
Mikäli tälle linjalle lähdetään niin Henkalla on kohta yhtä paljon koiria kun Kärpillä on maalivahteja.Aion soveltaa tätä "euro enemmän"-filosofiaa ja ilmoitan nyt että jos täällä hankitaan Henkalle koira niin mää aion hankkia kaksi jotta mies vaihtaisi siihen kauniimpaan taas.
Tai Laten mukaan kasvatteja maailmallaMikäli tälle linjalle lähdetään niin Henkalla on kohta yhtä paljon koiria kun Kärpillä on maalivahteja.
Tai Laten mukaan kasvatteja maailmalla