eino-mies
Rivipelaaja
Ahaa, ok. Mulle on jäänyt jostain käsitys, että olisi jossain vaiheessa ollut Ilveksessäkin.Missäs tämmöstä on sanottu? LeKistähän tuo on siirtynyt.
Ahaa, ok. Mulle on jäänyt jostain käsitys, että olisi jossain vaiheessa ollut Ilveksessäkin.Missäs tämmöstä on sanottu? LeKistähän tuo on siirtynyt.
Miks se muka ei pelaa torstaina?En ymmärrä ollenkaan miksi ei pelaa torstaina!?? Järkevintä olisi saada mahdollisimman paljon pelejä alle!
Oli näin itse sanonut. En tiedä kyllä miksi ihmeessä, kuulemma olisi halunnut jo eilen pelata, sekä tammikuusta asti ollut kunnossa. Minkä ihmeen takia ei siis pelaa edes huomenna?Miks se muka ei pelaa torstaina?
Oli näin itse sanonut. En tiedä kyllä miksi ihmeessä, kuulemma olisi halunnut jo eilen pelata, sekä tammikuusta asti ollut kunnossa. Minkä ihmeen takia ei siis pelaa edes huomenna?
"– Ei tässä liikaa kannata alkaa miettiä asioita. Pitää muistaa, että maanantaina mulla ei ollut vielä mitään alla. Oli niin sanotusti luu kädessä. Sitten ”Make” (Marko Ojanen) ja ”Tillu” (Timo Koskela, Ilveksen urheilujohtaja) soittivat. "
Tapparan foorumilla huhuillaan että tänään olisi debyytti..
Eiköhän oo toistaseks pelikiellossa, kun kurinpito ei tietenkään saa päätöstä parissa päivässä tehtyä..Todellakin haluaisin nähdä ketjun Haapala-Konna-Nikolishin! Onko se Konna jo pelikiellossa tänään?