Rauno Repomies
Tähtipelaaja
Noniin eiköhän riitä jo. Vähän eri vaiheissa uraansa.Ei toi lehterä ja kemppainenkaan kovin kipeiltä näytä.
Noniin eiköhän riitä jo. Vähän eri vaiheissa uraansa.Ei toi lehterä ja kemppainenkaan kovin kipeiltä näytä.
Käyttäjä @Ralph tiesi kertoa, että jotain virityksiä oli myös Oulun suuntaan. Ikinä ei selvinnyt tarjottiinko Haapalaa sinne vai miten kuvio meni, mutta kyseinen nimimerkki tietää Kärppien asiat erittäin hyvin.
Ei toi lehterä ja kemppainenkaan kovin kipeiltä näytä.
Meinaat että lehterä ja kemppainen ei ulkomaille mahdu?Olipa hölmö kirjoitus. Olisit Hietasen vielä tuohon lisännyt.
Meinaat että lehterä ja kemppainen ei ulkomaille mahdu?
Entäs toi turunen, kivistö, pakarinen, ojamäki?
Onko tietoa mikä vamma vaivaa? Harkkakauden vai viime kauden vakavempi vamma (lonkat)?Luulen että Henkka on kehissä maju tauon jälkeen..sais kyllä tulla aikasemmin
Onko maajoukkuetauko 20.11-25.11?
Aivan aivan, no sitten, toivottavasti Haapala tulee majutauon jälkeen, kunnolla ensin mukaan vauhtiin, ettei tarvitse puolikunnossa pelailla ennen sitä.7. - 13.11. eli toisin sanoen ensi viikon jälkeen vetäydytään maaottelutauolle.
Pääasia, että on tulossa, kun tässä kaikenlaista huhuilijaa/huhua on pyörinyt.Aivan aivan, no sitten, toivottavasti Haapala tulee majutauon jälkeen, kunnolla ensin mukaan vauhtiin, ettei tarvitse puolikunnossa pelailla ennen sitä.
En. Mutta sen tiedän että Henkkaa tarjottiin agentin toimesta pitkin eurooppaa hyvinkin vahvasti. Mutta yhden yhtäkään huhua ei liikkunut että Haapala olisi siirtymässä jonnekin, joten helppo päätellä että tarjouksia ei tullut.
Tottakai on agentti käytössä. Ei nyt kukaan neuvottele sopimuksia NHL:n ja KHL:n itse.ikös ollut niin, ettei Henkalla ole agenttia vaan hoitaa neuvottelut itse..
Marko Anttila huutaa hep!Tottakai on agentti käytössä. Ei nyt kukaan neuvottele sopimuksia NHL:n ja KHL:n itse.