Miinuspuolena se, että tuo uranlopetushuhu, ei ole valitettavasti ihan tuulesta temmattu juttu.
Mitä ilmeisemmin lonkkavaiva kyseessä, tuon nyt tosin varmaan arvaakin jo kaikki eli ei tarvitse edes olla kovin lähipiirissä hoksatakseen tämän. Lähteeni aikalailla mainitsi, että jos ei pysty pelaamaan tai jos pelaakin ja taas sivuun, ihmisten ei liene vaikeaa arvata mitä 1+1 on.No joo ehkä Haapalan taustaan nähden tuo on omalla tavallaan loogistakin. Tosin on silti jotenkin vaikea uskoa Haapalan itsensä kertovan eteenpäin mitään lääkärin lausuntoja tai vastaavasti kenenkään "uskotun" kertovan niitä eteenpäin..
.
Eiköhän nyt ole aivan selvää, että huippupelaajaa Haapalasta ei enää saa. Toivotaan että keväällä on taas täsmäapu ylivoimaan, mutta eihän tää nyt kovin lupaavalta näytä.
En edelleenkään jaksa uskoa tähän, mutta MIKÄLI tämä olisikin totta, niin:Miinuspuolena se, että tuo uranlopetushuhu, ei ole valitettavasti ihan tuulesta temmattu juttu.
Olikos muuten tänään reenaamassa? Ihankun oisin kaverin nähnyt tossa instagramin puolelle julkastussa vähän pidemmässä reenivideossa?
Videolla Haapala näkyi muutamaan kertaaan juuOlikos muuten tänään reenaamassa? Ihankun oisin kaverin nähnyt tossa instagramin puolelle julkastussa vähän pidemmässä reenivideossa?
Tässäkö vai?
Sitä mä vähän itekkin kattelin. Voiskohan tää enteillä jotain hyvää vai oonko nyt taas turhan optimistinen asioiden suhteen?Videolla Haapala näkyi muutamaan kertaaan juu
Videolla Haapala näkyi muutamaan kertaaan juu
Minun silmään näytti vetävän Mäntykiven ja Ikosen kanssa. Suomea en nähnyt itse koko videolla se huolestutti.
Tässäkö vai?
Toi Tuulola oli kevennys/sarkasmia, eikö.. Tuulolasta pitäisi mahd.pian päästä eroon ja myöntää, että täydellinen hutivärväys.Joo ja sama tuulolan kanssa.
Toi Tuulola oli kevennys/sarkasmia, eikö.. Tuulolasta pitäisi mahd.pian päästä eroon ja myöntää, että täydellinen hutivärväys.