Miika Lundin
Luottopelaaja
Nostellaan alkavan työviikon kunniaksi - @KahdenMiehenAlivoima keulilla
Eiköhän me hoideta @KahdenMiehenAlivoima tämä maaliin jo tänään? Ipan eilinen kolme ja SaiPan tän illan matshi koplataan yhteen ja vien jo huomenna paidan Ärrälle.Hiljasta on. Heitän tohon oman huudon päälle vielä vitosen jokaisesta Ilveksen ja Saipan maalista, jonka tekevät ennen huutokaupan umpeutumista.
Sorry mä en kerenny eilen linjoille mutta venytetäänkö huutokauppaa sen verran että saadaan Vaasan reissunkin maali(t) mukaan? Laitan rahaa liikkumaan saunan jälkeen niin viestitelläänkö sitten?Eiköhän me hoideta @KahdenMiehenAlivoima tämä maaliin jo tänään? Ipan eilinen kolme ja SaiPan tän illan matshi koplataan yhteen ja vien jo huomenna paidan Ärrälle.
Oman lupaukseni jo lunastin ja kannustan kaikkia osallistumaan oman kykynsä mukaan ja vaikka vain sitten yhdellä Mobilepay-vitosella (tuossa mun kuvakaappauksessa mp:n lyhytnro).
katso liitettä 10795
Juu no probs tuikkaa mulle viestiä kun kerkeet!Sorry mä en kerenny eilen linjoille mutta venytetäänkö huutokauppaa sen verran että saadaan Vaasan reissunkin maali(t) mukaan? Laitan rahaa liikkumaan saunan jälkeen niin viestitelläänkö sitten?
katso liitettä 10809
Laskelmieni mukaan 90€ + maalimäärät + 41€ tekee tämän verran. Laittakaa muutkin hyvää kiertämään.