Joo itse kyllä otan sen Ilveksen nauhoitetun ja hallitun launchin anyday kuin tätä.On kyllä aika uskomatonta puuhastelua tämä striimin teko
Joo itse kyllä otan sen Ilveksen nauhoitetun ja hallitun launchin anyday kuin tätä.On kyllä aika uskomatonta puuhastelua tämä striimin teko
Pakko myöntää, että nimen perusteella ajattelin että näyttää Pasi Arvoselta.Koskaan en ollut nähnyt Maso Lehtosta ihan kuvissa niin kuvittelin toisennäköiseksi
Jep, Pendon ja Arvosen risteytykseltä. Mutta Masohan näyttää siltä Ville Niemis tyypiltä joka nostaa rautoja samaan tapaan kuin pelaajistoPakko myöntää, että nimen perusteella ajattelin että näyttää Pasi Arvoselta.
On tuo varmaan ihan kiva juttu faneille tuollainen tapahtuma.
Miks meillä ei pistetty Pendon naamaa paitaan ja selkään ”Jumalauta on vitsi tää teidän pumppu saatana”Ei helvetti noita Maso-paitoja
Mä haluun sellasenMiks meillä ei pistetty Pendon naamaa paitaan ja selkään ”Jumalauta on vitsi tää teidän pumppu saatana”
Taisi juontaja jo mainita että Hämeen Sanomat skuuppasi sen aikoja sittenOnko tämän valmennusryhmän julkistamisen tarkoitus olla yllätys tuossa livessä? HPK meinaan tuuttasi jo ensi kauden valmennusryhmän kokonaisuudessaan twitteriin
Tota, tota.Joel Janatuinen jatkosopimus
Että näkee yleisön raivoisan juhlimisen kun Eetu Tuulola nousee lavalle.Miksi tuohon streamiin laitettiin pikkukuva paikallaolijoista