HPK Hämeenlinna

Ja kukas sinne ykkösen keskelle sitten siirtyy?

Ihan turha näitä on selitellä kauniimmaksi. Ei yhdessäkään Liigajengissä pitäisi olla tilannetta, jossa laituri määrittelee arvonsa ykkösen sentteriksi etukäteen. Hpk ja Tps vetelee todella isolla riskillä tässä kohtaa. Saarelan nyt vielä jotenkin ymmärtää, mutta että laiskanpulskea Vesalainenkin vielä saa itse määritellä roolinsa ykkösen sentterinä.
Laiskanpulskea.. Heh.

.. Katsotaan mitä tuleman pitää.

Ja kukas sinne ykkösen keskelle sitten siirtyy?

Ihan turha näitä on selitellä kauniimmaksi. Ei yhdessäkään Liigajengissä pitäisi olla tilannetta, jossa laituri määrittelee arvonsa ykkösen sentteriksi etukäteen. Hpk ja Tps vetelee todella isolla riskillä tässä kohtaa. Saarelan nyt vielä jotenkin ymmärtää, mutta että laiskanpulskea Vesalainenkin vielä saa itse määritellä roolinsa ykkösen sentterinä.
Saarelan itseasiassa ymmärtää erittäin hyvin. Itse kertoi sentterin olevan hänen luontainen pelipaikka junnuista asti. Nhl:ssä muutamat pelit meni sentterinä ja Sveitsissä ensimmäinen kausi. Siirrettiin laitaan, koska jengissä oli sentterin paikat täynnä. Vesalainen täysin eri keissi.

– Joskus juniorina pelannut (keskellä). Totta kai pienempänä seurana on mietittävä, millä keinoilla saamme pelaajan, Manner totesi ja jatkoi.

– Varmasti on urallaan saanut pelata hienojen sentterien kanssa. Ehkä pystyy ammentamaan sieltä vähän.

:oops:
Huutonaurua!

Rehellisyys maan perii, mutta joskus kannattaisi keksiä jokin tarina ja mennä eteenpäin.

Takaisin