Toppapöksy666
Luottopelaaja
Vaihtoehtoja näyttäis olevan enkä ihmettele.
Alan entistä enemmän epäillä, että Stora-Lasse Ilveksen paitaa pukisi päällensä.
Vaihtoehtoja näyttäis olevan enkä ihmettele.
Oma asenteeni on, että meidän mies kunnes toisin todistetaan.Alan entistä enemmän epäillä, että Stora-Lasse Ilveksen paitaa pukisi päällensä.
Joo lähde oli tosiaan Pelicansin läheltä, eikä meidän päästä.Oma asenteeni on, että meidän mies kunnes toisin todistetaan.
@PUMPPU ei ole vieläkään tätä huhua kumonnut ja taitaa olla ensimmäinen joka Bryggmania meille huhuili.
Eli Lasse pelaa Ilveksessä!!Oma lähteeni sanoi että sopimus Ilvekseen oli, mutta ulkomaan optiolla, ja olisi tämän option nyt käyttänyt…
Oma lähteeni sanoi että sopimus Ilvekseen oli, mutta ulkomaan optiolla, ja olisi tämän option nyt käyttänyt…
Minun lähteeni taas oli tästä päästä. Aika luottavainen olin/olen edelleen, ottaen huomioon keltä tieto tuli, mutta vitustako näitä tietää..Joo lähde oli tosiaan Pelicansin läheltä, eikä meidän päästä.
Voihan se olla että siellä on joku päivämäärä X takarajana?
En ole nyt kysellyt tietääkö uusimpia käänteitä, mutta eipä ainakaan ole sanonut että ei olisi tänne tulossa. Jännitetään porukalla miten meidän käy
Kyllä tilasin Toisaalta tämän Ilves kauden jälkeen mikään pettymys ei enää voi vitutusta lisätä. Uskotaan nyt kuitenkin vieläkin, niin varmana tätä pidettiin.@FightBackIpa on jännän äärellä etkös ole tilannu tervaa ja höyheniä?
Suullinen sopimus tosiaan oli aikoja sit. Tulkitkoon jokainen oman makunsa mukaan kuinka varmaa ne on.Kyllä tilasin Toisaalta tämän Ilves kauden jälkeen mikään pettymys ei enää voi vitutusta lisätä. Uskotaan nyt kuitenkin vieläkin, niin varmana tätä pidettiin.
Suullinen sopimus eli aivan hevonpaskaa. Kukaan oikeustoimikelpoinen pelaaja/agentti/utj ei laske "suullisen sopimuksen" varaan yhtään mitään.Suullinen sopimus tosiaan oli aikoja sit. Tulkitkoon jokainen oman makunsa mukaan kuinka varmaa ne on.
Lopetetaan nyt jo nämä ”suullinen sopimus” jutut..Suullinen sopimus tosiaan oli aikoja sit. Tulkitkoon jokainen oman makunsa mukaan kuinka varmaa ne on.
Lunchi tulossa.. Niemelä, Bryggman, Luoto, Pavlat, Utunen ja jatkot Masin sekä O'LearyLopetetaan nyt jo nämä ”suullinen sopimus” jutut..
Edelleen. Sanonut siis Tillulle että kyllä mä tulen, mutta en allekirjoita vielä?
Sen ymmärtäisin että sopimus allekirjoitettu ulkomaanpykälällä tiettyyn päivämäärään saakka. Mutta että suullinen sopimus..
Onko tänne edes järkeä kertoa sopimuksista mitä seuran sisältä kuullu. Pavlatkin on sit epävarma kun ei ole julkastu vaikka pelaajat sanoivat tulevan. Lienee paras kun foorumi lukee vaan seuran virallisia tiedotuksia.Lopetetaan nyt jo nämä ”suullinen sopimus” jutut..
Edelleen. Sanonut siis Tillulle että kyllä mä tulen, mutta en allekirjoita vielä?
Sen ymmärtäisin että sopimus allekirjoitettu ulkomaanpykälällä tiettyyn päi
Tällainen sen pitäisikin olla Ilveksen kokoisella seuralla.Lunchi tulossa.. Niemelä, Bryggman, Luoto, Pavlat, Utunen ja jatkot Masin sekä O'Leary
Ja kaikki on osaltani anteeksi annettu.
Ei kukaan sua ole pakottanut mitään kertomaan, mutta aina sinä jostain luikahdat kertomaan kuinka tämänkin tiesit jo etukäteen. Kovasti otat kuumaa siihen nähden ettet ole tainnut yhtään huhua "skuupata" täällä ennakkoon.Onko tänne edes järkeä kertoa sopimuksista mitä seuran sisältä kuullu. Pavlatkin on sit epävarma kun ei ole julkastu vaikka pelaajat sanoivat tulevan. Lienee paras kun foorumi lukee vaan seuran virallisia tiedotuksia.
Stransky,Könönen jatkot,Iksa Ruotsiin.Aikoinaan Supon jatko kuukausia etukäteen tai hänen loukki muka loppukauden sivussa,Konnan juopottelut mutta ei anneta faktojen häiritä.Ei kukaan sua ole pakottanut mitään kertomaan, mutta aina sinä jostain luikahdat kertomaan kuinka tämänkin tiesit jo etukäteen. Kovasti otat kuumaa siihen nähden ettet ole tainnut yhtään huhua "skuupata" täällä ennakkoon.