• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Huhu: Nate Schnarr Kaudelle 25-26?

Robert ja Nollakulma

Luottopelaaja
Kaiken lisäksi olisi hieman outoa, että "En tiedä minulle vaan kerrottiin ettei Ilves edes ole neuvotellut kyseisen pelaajan kanssa".

Tosiaan jotenkin vielä uskoisi sen, ettei olisi tarttunut, mutta ei edes neuvoteltu? Tuo olisi oikeastaan uskottavaa vain silloin, että Ilveksellä olisi se toinen kärkisentteri ollut jo hyvän aikaa katiskassa.

Sasha on tosiaan Sasha, mutta olisi todella harvinaista, jos Aamulehti julkaisisi ankan. Itse en edes muista tällaista koskaan tapahtuneen?

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Kaiken lisäksi olisi hieman outoa, että "En tiedä minulle vaan kerrottiin ettei Ilves edes ole neuvotellut kyseisen pelaajan kanssa".

Tosiaan jotenkin vielä uskoisi sen, ettei olisi tarttunut, mutta ei edes neuvoteltu? Tuo olisi oikeastaan uskottavaa vain silloin, että Ilveksellä olisi se toinen kärkisentteri ollut jo hyvän aikaa katiskassa.

Sasha on tosiaan Sasha, mutta olisi todella harvinaista, jos Aamulehti julkaisisi ankan. Itse en edes muista tällaista koskaan tapahtuneen?
Jos ei sitten ole ankka, eli Anaheim nappaa välistä :)

Keltavihreä

Luottopelaaja
Mielenkiintoinen käänne tässä huhussa. Mitäköhän tässä pitäis uskoa. Ilvestä koskevia osuneita huhuja sisäänpäin tulevista pelaajista ei ole juurikaan Punakoneelta hetkeen tullut...

Soho

Tähtipelaaja
Mielestäni ei mitään päämäärätöntä. Jos meiltä ei ole jatkolapusta mitään syksyllä kuulunut, ja Kouvolasta tai Lappeenrannasta hyvän tarjouksen saanut.

Tuttu valmentaja, tuttu kaupunki. Mitä päämäärätöntä tuossa on?
Mun mielestä nuo paikat on jo nähty Mesen osalta. Siirto johonkin Liigan isoimmista seuroista tai ulkomaille olisi tässä kohtaa kunnianhimoisempaa kuin noihin kahteen.

Teme-74

Luottopelaaja
Kieltämättä tämä huhu menikin nyt uusiin ulottuvuuksiin. Seurataan kuka vetää pisimmän korren.

ADX_03

Luottopelaaja
Itseä kyllä alkaa korpeamaan, jos taas lähdetään kauteen joku Mr.Beginning kakkosen keskellä. Liian paljon on Mäntykiven harteilla.

Toutain

Luottopelaaja
No juu ei.. mietin vaan kun Ruotsiinkin huhuttu ja onhan Malmö meille varsin tuttu seura.. monellakin tapaa.
Ei ole Suomessa jatkaa..mut menkää te nyt sillä oletuksella Nate täällä pelaa minä vaan kirjoitin mitä asiasta kuulin..
no sanotaan Mesen osalta että tuttu seura..ja Nate tullut Ilveksen sisäpiiristä..voihan olla et minua on täysin kusetettu mut en siihen usko..

Juu ymmärsin, mutta tuosta yhdistettynä Suomessa jatkaa ja tuttu seura, niin se on SaiPa tai KooKoo.

M22

Luottopelaaja
Juu ymmärsin, mutta tuosta yhdistettynä Suomessa jatkaa ja tuttu seura, niin se on SaiPa tai KooKoo.
Olettaen, että punakoneen kuulema pitää paikkansa, mitä nyt ainakin tuossa Schnarrin tapauksessa pikkusen epäilen, mutta;
Onkos jossain suljettu pois, että se "tuttu seura Suomessa" voisi olla semmonen kuin Ilves?

Soho

Tähtipelaaja
Eikö Punakone myös kirjoittanut, että Petman tai Erholtz tulossa. Itse uskon kyllä muihin lähteisiin enemmän nykypäivänä, sen verran paljon ollut väärää tietoa.
Eikun Marjala tai Erholtz.

Aika heikosti on osunut viime aikoina. Luottoluokitus ei ihan korkein tällä hetkellä ole, vaikkakin historiasta löytyy paljon niitä osumia.