Helmisen jatkaja Tepsukassa on Manner..näin minulle tänään huhuiltiin kun olin Kooveen peliä katsomassa yhden Mestis-joukkueen urheilutoimenjohtajan kanssa..
Helmisen jatkaja Tepsukassa on Manner..näin minulle tänään huhuiltiin kun olin Kooveen peliä katsomassa yhden Mestis-joukkueen urheilutoimenjohtajan kanssa..
Jypin Nättinen tehny marraskuussa2+1KHL sopparin kertoo huhut. Alkaa ens kaudesta.
Tosin KHLstäkin voi saada mottipäisiä summia... en sikäli ihmettelisi vaikka olisikin tosi.
Jypin Nättinen tehny marraskuussa2+1KHL sopparin kertoo huhut. Alkaa ens kaudesta.
Kysyntää varmasti olisi NHL:ssäkin, niin sitoutuminen vuotta pidemmäksi ajaksi Venäjälle olisi idioottimaista.
Eli kuka?Majoneesi-Matti nähty kuulemma Tampereella, onko kumpaan menossa?
Eli kuka?
Ainakin osallistuu spengler cupiin, joka alkaa Tapanin päivänä.Majoneesi-Matti nähty kuulemma Tampereella, onko kumpaan menossa?
Luulisin ettei kukaan pistäis pahakseen jos meille tulisViittaisiko Mathew Maioneen?
Sama huhu pyörii joka joulu, eks se viime jouluna oltu nähty Ratinan shellilläMajoneesi-Matti nähty kuulemma Tampereella, onko kumpaan menossa?
Niin, en tiedä liittyykö majoneesi jotenkin jouluunSama huhu pyörii joka joulu, eks se viime jouluna oltu nähty Ratinan shellillä
Majoneesi-Matti nähty kuulemma Tampereella, onko kumpaan menossa?
Tepsissä on rahaa lähes rajattomasti. Jos luvataan valmentajalle kunnon palikat, niin voi saada isonkin kalan houkuteltua.No nyt sitten. Turussa laitetaan siis kaikki likoon, jos tuo paikkaansa pitää.