Niin että pudottaisit Makkelin kakkosesta pois?Itse ajattelin että lähtökohtaisesti Juhis olisi kakkosessa Leinon ja Ikosen kanssa, tai alempana. Ykkösessähän meillä on Suomi ja Meskanen laidoilla.
Olen vähän skeptinen Maccellin jatkon suhteen.Niin että pudottaisit Makkelin kakkosesta pois?
Eikös homma mene niin että vaikka Maccelli tekisi NHL-sopimuksen, mennee ensimmäinen kausi tuosta lainalla siinä joukkueessa, mistä Macceli pelasi edellisen kauden. Eli siis Ilveksessä. Farmiin Matiasta ei käsittäkseni voi lähettää.
Ja samaan näpyttelyyn. Buffalon käsittääkseni pitäisi tehdä sopimus tänä vuonna Laaksosen kanssa, mikäli aikoo nuorukaisen oikeudet pitää. Ja Lasson kohdalla lienee sama juttu, NHL-sopimuksen ensimmäinen kausi Ilveksessä.
Sillähän on sopimus jo ensi kaudeksi meille ja optio 2022. Toki eihän noista koskaan tiedä.Olen vähän skeptinen Maccellin jatkon suhteen.
En usko että Maccelli lähtisi ensi kaudeksi meiltä mihinkään, ainakaan p-amerikkaan, ei fysiikka ole vielä siinä mallissa. Ainakin ensi kausi Liigassa tekisi pojalle hyvää.Periaatteessa näin, mutta jos pelaaja itse haluaa siirtyä AHL:ään niin harva liigaseura tätä rupeaa riitauttamaan ja polttamaan siltoja. Tapparalta ja Sebastian Revolta voi esimerkiksi kysyä lisätietoja.
Ei ole vielä Laaksosen oikeudet katkolla, vasta vuoden päästä. Neljä vuotta on nykyään varauksen vanhenemisaika Euroopasta varatuilla pelaajilla.
Tuskin noita nuoria kavereita on yhdenkauden takia otettu.En usko että Maccelli lähtisi ensi kaudeksi meiltä mihinkään, ainakaan p-amerikkaan, ei fysiikka ole vielä siinä mallissa. Ainakin ensi kausi Liigassa tekisi pojalle hyvää.
Periaatteessa näin, mutta jos pelaaja itse haluaa siirtyä AHL:ään niin harva liigaseura tätä rupeaa riitauttamaan ja polttamaan siltoja. Tapparalta ja Sebastian Revolta voi esimerkiksi kysyä lisätietoja.
Ei pala entryn ensimmäinen vuosi AHL:ssä kuten ei myöskään Liigassa pelatessa (kun on alle 20v 15.9.).Eikös entryn ensimmäinen vuosi palaisi jos pelaisi AHL:ssä? Lainalla Ilveksessä tuo siirtyisi eteenpäin ja eipä Arizonalla taida muutenkaan olla tarvetta hätäillä Maccellin kanssa.
Niinkuin ylempänä jo sanoin, sopimus on ensi kaudesta ja optio 2022.Tuskin noita nuoria kavereita on yhdenkauden takia otettu.
Ei pala entryn ensimmäinen vuosi AHL:ssä kuten ei myöskään Liigassa pelatessa (kun on alle 20v 15.9.).
Kuka ne maalit ampuu?Maccelli-Leino-Aaltonen
Aaltosella KHL:ssä kaksi yli 20 maalin kautta, Pelicansissa 28 maalin, ja muutama yli 15 maalin kausi. Käytännössä joka kausi tehnyt myös yli 10 maalia, eli ei Aaltonen nyt mikään Raipe ole. Näin off topicina.Kuka ne maalit ampuu?
Myönnetään että on tällä kaudella ihan hyvät pisteet tehnyt. En silti näe JMA:ta kyllä Ipaan sopivana ja on iso riski hankintana kun miehen luonne tiedetään. Suosista nuorempaa ja nälkäistä kaveria kehiin.
Joo ja kyllähän Maccellillakin tarpeen mukaan ihan pätevä rannari lähtee. Juhiksesta jäänyt vaan joskus mieleen, että syöttöö haetaan vähä liikaakin. Läpiajosta maalintaakse hakemaan syöttöä - eikös tää ollut se kuuluisin juttu.Aaltosella KHL:ssä kaksi yli 20 maalin kautta, Pelicansissa 28 maalin, ja muutama yli 15 maalin kausi. Käytännössä joka kausi tehnyt myös yli 10 maalia, eli ei Aaltonen nyt mikään Raipe ole. Näin off topicina.
Tämä oli kyllä erittäin hyvä pointti.Ja sanotaan JMA:sta vielä sen verran että jos Are lähtee ja ykkössentteriä haetaan ensi kaudelle niin JMA ei kyllä se kaveri ole. Leino toivottavasti jää ellei kohelo tms. kutsu.