Huhuketju 2.0

Status
Viestiketju on suljettu.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 696
Valmentaja Kangasalusta menossa, Marjamäen tiimiin Jokereihin. Voidaan siis unohtaa.

Ja lähipäivinä tulee muutamat jatkosopimukset julki.
Ja ehkä joku uusi jyrä tulee :cool:

Onko uuden jyrän pelipaikasta haisua?
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
9 010
Puistola ensi kaudeksi JYPiin tietää Iltalehti
 

Paatelainen

Guest
Oho.. Ilveksen nenän edestä kaapattiin valmentaja ?

Mikkelin Jukureista potkut saanut Pekka Kangasalusta ja Vaasan Sportin kanssa sopimuksen purkanut Ari-Pekka Pajuluoma ovat IS:n tietojen mukaan Jokerien apuvalmentajat ensi kaudella.

Tämä oli kyllä hieno uutinen. Ei oikein olisi vastannut tarpeeseen tuo Kangasalusta ensi kauden Ilveksessä.
 

Pika1

Luottopelaaja
Viestejä
2 740

Kyy001

Guest
Myrrä ainakin antoi ymmärtää pelin jälkeisessä haastattelussa, että ei edes halua ketään lisää tähän joukkueeseen.
Myrrä vaan ei päätä niistä hankinnoista. Eiköhän tohon joku ole tulossa, ainakin Joken puheista sain vähän sellaisen kuvan kun puhui Jalosta ja Koskelasta.
 

Konnan lämäri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
440
Myrrä ainakin antoi ymmärtää pelin jälkeisessä haastattelussa, että ei edes halua ketään lisää tähän joukkueeseen.

"Minä en tuu lisävahvistuksia pyytämään, mutta katotaan nyt mitä tässä lähipäivien tai viikkojen aikana tapahtuu". Ja tätä ennen Myrrä kertoi että hankinnoista vastaa Koskela, Jalo ja hallitus.

Kyllä mulle jäi kutina että joku olis tulossa.
Tämä siis Funin haastattelussa: Jouko Myrrä on tyytyväinen Ilvekseen siirtorajan lähestyessä: "Minä en tuu yhtään lisävahvistuksia pyytämään"
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös