Huhuketju 2.0

Status
Viestiketju on suljettu.

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Viestejä
5 921
Itse olen usein erehtynyt ajattelemaan, että tällä foorumilla keskusteltaisiin Ilveksestä. Toki todellisuudessa joku 50 % viesteistä on lähinnä metakeskustelua keskustelusta ja keskustelijoista. Ilvekseen huhutusta pelaajasta (Vartiainen) keskusteleminen lienee lähempänä tämänkin ketjun otsikkoa kuin merkityksettömien onelinerien jauhaminen.

Erityisen kummalliseksi tämän tekee se, että foorumin etusivua alaspäin scrollaamalla löytyy kuitenkin oma osionsa "Ilvesfoorumi", missä tällaiselle metakeskustelulle olisi oma otsikkonsa. Henkilökohtaisesti olen jo pitkään toivonut, että kaikenlainen foorumiin itseensä liittyvä keskustelu käytäisiin siellä eikä tukkimassa ketjuja. Sinne voi tarvittaessa perustaa myös oman Brooks vs. Kunto -halinurkkauksensa niille, joita kiinnostaa.
 

UglyHouse

Luottopelaaja
Viestejä
4 423
Itse olen usein erehtynyt ajattelemaan, että tällä foorumilla keskusteltaisiin Ilveksestä. Toki todellisuudessa joku 50 % viesteistä on lähinnä metakeskustelua keskustelusta ja keskustelijoista. Ilvekseen huhutusta pelaajasta (Vartiainen) keskusteleminen lienee lähempänä tämänkin ketjun otsikkoa kuin merkityksettömien onelinerien jauhaminen.

Erityisen kummalliseksi tämän tekee se, että foorumin etusivua alaspäin scrollaamalla löytyy kuitenkin oma osionsa "Ilvesfoorumi", missä tällaiselle metakeskustelulle olisi oma otsikkonsa. Henkilökohtaisesti olen jo pitkään toivonut, että kaikenlainen foorumiin itseensä liittyvä keskustelu käytäisiin siellä eikä tukkimassa ketjuja. Sinne voi tarvittaessa perustaa myös oman Brooks vs. Kunto -halinurkkauksensa niille, joita kiinnostaa.
Miksi sitten et laittanut viestiäsi sinne ;) ?
Minua ei pieni rönsyily haittaa
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 698
 

Slite

Luottopelaaja
Viestejä
1 108
No kukapa nyt maksaisi 50000 ekstraa parin kuukauden diilistä Pereskokovin tapaisesta omaan napaan tuijottavasta pelaajasta.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 698
Nyt kun tosiaan näyttää siltä, että Vartiainen olisi ensi kaudella Ilveksenmiehiä, niin luulisi, että olisi jo tälle kaudelle irrotettavissa Pelsuista. Hyvin vahvat huhut siis tuovat miestä ensi kaudeksi Ilvekseen.
 

sentteri

Luottopelaaja
Viestejä
2 196
Eikös Maltten hintalapuksi huhuttu jopa 100k+palkka viime kauden lopussa. 100k huhu
Se on eri asia onko Pereskokov ostajalle 50k+palkka arvoinen, mutta myyjä ainakin lipputuloja menettää jos ne sen myy pois.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 698
Santeri Airola Ipaan ens kaudella... en nähnyt tätä nopealla lukaisulla täällä.

”Ilves on värvännyt ensi kaudeksi puolustaja Santeri Airolan, joka on NHL-seura Pittsburgh Penguinsin seitsemännen kierroksen poiminta kesän 2019 varaustilaisuudesta.”


Kyllä tämä tuolla jokunen sivu takaperin oli.
 
  • Tykkää
Reactions: 17
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös