Janko
Luottopelaaja
Hohhoijaa.No ei välttämättä huomenna ilmoiteta kaikkia koska ei varmaan oo kaikkialle viä ees soppari tehty, luulen et Myttynen tulee mitä oon kuullu sisäpiiri tietona aika varmaa tietoa.
Hohhoijaa.No ei välttämättä huomenna ilmoiteta kaikkia koska ei varmaan oo kaikkialle viä ees soppari tehty, luulen et Myttynen tulee mitä oon kuullu sisäpiiri tietona aika varmaa tietoa.
Kuinkas vahva tieto tällä Yabadalla on? Toivoa sopii, että on kovempaa kaliiberia, jos se ei ole Myde.Nimimerkki Yabada jatkoajan puolella kertoo että huomenna Ilves tiedottaa ja Myttynen ei ole tulossa.
No ,,,kele. Niinpäs onkin -kiitokset Kyy001:lle!On tuossa myös "muokkaa" mahdollisuus.
Helpompaa olisi edes jollain tasolla ottaa todesta, jos viestissä olisi välimerkit ja isot alkukirjaimet kunnossa.No ei välttämättä huomenna ilmoiteta kaikkia koska ei varmaan oo kaikkialle viä ees soppari tehty, luulen et Myttynen tulee mitä oon kuullu sisäpiiri tietona aika varmaa tietoa.
Myös valmennus varmaan julkaistaan samaan syssyyn eli Marko Ojanen ja Pasi Saarinen.Huomennako julkastaa?
Heitän (villinä veikkauksena) että huomenna ainakin Myttynen,Airola,Ortio tai Olkinuora julkastais.
No kyllä suurinosa sopimuksista on ollut jo ajat sitten valmiina. Ei niitä joukkueita nyt vasta aleta rakentamaan poislukien täsmähankinnat.No ei välttämättä huomenna ilmoiteta kaikkia koska ei varmaan oo kaikkialle viä ees soppari tehty, luulen et Myttynen tulee mitä oon kuullu sisäpiiri tietona aika varmaa tietoa.
Ja aivan varmasti julkistetaan kaikki kellä sopimukset. Ellei joillakin joku ulkomaan pykälä johki esim. heinäkuuhun mennessä pitää tehä ulkomailla jos meinaa mennä.No kyllä suurinosa sopimuksista on ollut jo ajat sitten valmiina. Ei niitä joukkueita nyt vasta aleta rakentamaan poislukien täsmähankinnat.
Itsekkin voisin kuvitella, että kova veskan, kova laituri ja kova sentteri julkistetaan. Siihen päälle Airilaa, Vartiaista ja valmennukseen Saarinen OjanenToivottavasti tulijat eivät ole pelkästään lupaavia A- junnuja ympäri suomenmaan... eikä Taavi saa olla se kokenein tulija. ruotsalainen Leino Rautiainen dostal (Suomi?)paikattava jokainen likimain saman kaliiberin liigatason kärkiukolla.
Nyt uskon julkaistavan ainakin artun ja rautiaisen korvaajat.
No sitähän mä tarkoitinkin.Ja aivan varmasti julkistetaan kaikki kellä sopimukset. Ellei joillakin joku ulkomaan pykälä johki esim. heinäkuuhun mennessä pitää tehä ulkomailla jos meinaa mennä.
No tämä on turha pelko.Toivottavasti tulijat eivät ole pelkästään lupaavia A- junnuja ympäri suomenmaan... eikä Taavi saa olla se kokenein tulija. ruotsalainen Leino Rautiainen dostal (Suomi?)paikattava jokainen likimain saman kaliiberin liigatason kärkiukolla.
Nyt uskon julkaistavan ainakin artun ja rautiaisen korvaajat.
Näille mutuiluille on oma ketjunsa.Ojanen jos olis jonkun houkutellut mukanaan ilvekseen.... vaikka ojamäen? Tuskin kuitenkaan.
Lainasin väärän tyypin kirjoituksen.No sitähän mä tarkoitinkin.
Ruotsin siirrot vielä jäissä.Sju spelare lämnar Redhawks
Halvannan vecka har hunnit passera sedan SHL-säsongen 2019-20 fick ett abrupt avslut. Nu står det klart att en septett spelare lämnar Redhawks. – Vi vill rikta ett stort tack till killarna och även önska dem ett stort lycka till i sina fortsatta karriärer, säger Patrik Sylvegård.www.malmoredhawks.com
Malmö on ainakin juuri tänään julkistanut, ettei Myttynen ainakaan siellä jatka, joten katsellaan mitä tänään tiedotetaan, jos tiedotetaan.
e. Noh tänään ei ainakaan Myttynen tullut.