Luchs
Guest
No kun ei mene hallin toiseen päähän.
Eikä kukaan tiedä miksi?
On jonkun huhun mukaan harhaillut hallissa vankina jo monta viikkoa ja siellä toisessa päässä olisi ulko-ovet...
No kun ei mene hallin toiseen päähän.
Ihme viesti, kerroin vain vahvan huhun kun tunnen tyypin joka hyvin perillä tapparan kuvioista. Ajattelin laittaa tänne huhuketjuun missä olen huomattavasti pahempiakin satuja vuosien mittaan lueskellut. Ei aihetta vetää herneitä nenään.No kun ei mene hallin toiseen päähän. Ihmeellistä että näitä mouhohuhuja uskotaan täällä aina vaan.
Täällä vaan on ”sisäpiiriläisiä” jonka sana on tän foorumin laki.Ihme viesti, kerroin vain vahvan huhun kun tunnen tyypin joka hyvin perillä tapparan kuvioista. Ajattelin laittaa tänne huhuketjuun missä olen huomattavasti pahempiakin satuja vuosien mittaan lueskellut. Ei aihetta vetää herneitä nenään.
Ei ole mitään sisäpiiriläisiä mutta jos nyt yhtään on seurannut asioiden kulkua niin tajuaa ettei todellakaan ole Radu menossa naapuriin. Toki voitte kuunnella niitä mouhoja, nehän on tunnetusti aina oikeassa.Täällä vaan on ”sisäpiiriläisiä” jonka sana on tän foorumin laki.
Juuri näin.Esimerkiksi siitä syystä, että seura haluaa mahdollisimman paljon mediahuomiota ja maksimoida julkaisujen vaikutuksen jakamalla julkaisuja osiin.
Ei mulla muuta, mutta hyvän nimimerkin oot valinnu!Juuri näin.
Esimerkiksi viime kaudella sopimuksia julkaistiin 3.4.2019 6kpl ja kuukautta myöhemmin 2.5.2019 4kpl. Hold your horses ja luotetaan nyt vaan Ripaan ja Koskelaan!
Joni Ikosta voi hyvin ilmaa erityisempää tahtoakin pitää EHT-tason pelaajana. Ilman pahaa loukkaantumista tuskin olisi enää näillä markkinoilla. Toivotaan vaan, että vammat on voitettu.EHT-tason pelaaja on aika suhteellinen käsite, koska nykyään yksi jos toinenkin jamppa on päässyt kokeilemaan niissä kissanristiäisissä. Hyvällä tahdolla Joni Ikostakin voisi pitää EHT-tason pelaajana, vaikkei hän vielä A-maajoukkueessa olekaan pelannut.
Sanoo mitä sanoo mutta hankkivat kuitenkin itse juuri Kunykin ja Mustosen.Harri Aho sanoo: "Käytännössä kukaan ei tee sopimuksia tällä hetkellä. Ruotsissa ei tehdä ja mitä on kollegoilta kuullut, niin sama tilanne koskee myös Suomea. Agenttien lähettämät listat ovat täynnä vapaita pelaajia."
Leinon ja Suomen mahdollisiin lähtöihin Ilves ei ole voinut varautua etukäteen, joten todennäköisesti Ilveksellä ei ole valmiita sopimuksia kassakaapissa.
Sanoo mitä sanoo mutta hankkivat kuitenkin itse juuri Kunykin ja Mustosen.
Kyllä sen molarin ja kahden EHT-tasoisen miehen sopparit pitäisi olla kassakaapissa. Kerrottu varmoina huhuina useiden nimimerkkien taholta.
Olen kirjoittanut Ilveksellä olevan huippumaalivahdon kanssa sopimuksen.
Ilmeisesti kyseessä oli esisopimus, joka on purettu. Tilanne ei ole hälyttävä, sillä se elää. Ilves päätti luopua esisopimuksistaan - ei suinkaan ainoana. Vai ovatko muiden hankinnat aiheuttaneet isoa kateutta...
Sanoo mitä sanoo mutta hankkivat kuitenkin itse juuri Kunykin ja Mustosen.
Vaikea uskoa että mitään sopimuksia olisi ikinä ollutkaan, en ainakaan usko että kukaan pelaaja tekisi mitään esisopimusta minkä seura vois perua ilmoittamalla ettei kiinnostakkaan, etsi uusi seura jos jossakin on vielä kysyntää..Nämä esisopimukset kuulostaa samalta kuin ei sopimuksia ollenkaan.
Ei kai kauden aikana edes voi tehdä muita kuin esisopimuksia, koska sopimusten teko kesken kauden on kielletty? Eli ehkä pelaajakin voi purkaa syksyllä tehdyn esisopimuksen, jos on sattunut pelaamaan tykkikauden ja hinta markkinoilla on noussut.