Huhuketju 2.0

Status
Viestiketju on suljettu.

Jakpot

Luottopelaaja
Viestejä
5 437
En usko kyllä Keräsiin alkuunkaan. Sentteri, maalivahti ja rightin pakki, tulee varmasti listalla ennen laitahyökkääjää. Ja Michaelia tänne tuskin sentteriks hankittaisiin.
 

jurgen

Tähtipelaaja
Viestejä
14 353
M. Keräselle olisi todellakin käyttöä. Huikea taito ja pelaa aina joukkueelle.

Mutta en usko sekuntiakaan, että pukisi Ilves -nutun päällensä.
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 486
Ikinä ei mikään ole varmaa, eikä tämä mitä itse sanon. Olen siinä käsityksessä ettei M.Keränen ole ensikaudella Ilveksen mies. Sen sijaan katseet taitavat olla toisella suunnalla.

e. Sen verran asioita kuulee joita on vuosien saatossa oppinut tajuamaan mikään ei ole varmaa. Huhuista, jotka kuulen 1/5 pitää paikkaansa vaikka ”varmasta lähteestä”kuuleekin. Äkkiä asiat kariutuvat sopimusneuvotteluista -> suoriksi sopimuksiksi välikäden kautta.
 

Ripa#13

Rivipelaaja
Viestejä
87
Nyt tilanne on ihan rauhallinen ja ilmoittamani takatukka tuli keskikaistalle niin joukkue on valmis. Fanien kannattaa nyt nauttia helteistä ja syksyllä hakametsässä. Toivon että epäilijät käy nyt lippuluukulla ostamssa sen kausarin... luvassa on hupia ja tikkareita koko porukalle. Joukkue ei ole valmis mutta tilanne on loistava.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 774
Nyt tilanne on ihan rauhallinen ja ilmoittamani takatukka tuli keskikaistalle niin joukkue on valmis. Fanien kannattaa nyt nauttia helteistä ja syksyllä hakametsässä. Toivon että epäilijät käy nyt lippuluukulla ostamssa sen kausarin... luvassa on hupia ja tikkareita koko porukalle. Joukkue ei ole valmis mutta tilanne on loistava.

Korkki kiinni.
 

KarstaLokki

Luottopelaaja
Viestejä
1 294
Ei ole uutta sentteriä tulossa. Ihme että porukka täällä uskoo vieläkin siihen, että ollaan hankkimassa uutta sentteriä ennen kauden alkua.
 

Pentti Annanen

Luottopelaaja
Viestejä
1 766
Kontiolasta otettu eilen kuva ryyppyreissulla Ilveksen lippis päässä. 1+1=....? :D
Tarkennatko vielä oliko kyseessä kuvan ottaneen henkilön vai Kontiolan ryyppyreissu? Hiuksen hieno ero näiden kahden välillä vaikuttanee myös ”tulevan ykkössentterin” peliesityksiin.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
5 027
Tarkennatko vielä oliko kyseessä kuvan ottaneen henkilön vai Kontiolan ryyppyreissu? Hiuksen hieno ero näiden kahden välillä vaikuttanee myös ”tulevan ykkössentterin” peliesityksiin.

Kuvassa Konna kalja kädessä ja Ilveksen lippis päässä. Vissiin yhteinen ryyppyreissu.
 

Soho

Tähtipelaaja
Viestejä
19 714
Konna fiilistelee, että miltä se tuntuisi kulkea kaupungin paremmissa väreissä. Varmaan ollut hilpeä ja kevyt olo. Toivottavasti vielä tänään on sama fiilis.
 

Blegifan

Luottopelaaja
Viestejä
2 486
On tässä vuosien saatossa esim. Mikko Koskinen ollut mökki reissullaan SaiPan paita päällä ja monia muita. Yleinen tapa jääkiekkopiireissä ”känni reissuilla” hieman olla toisten joukkueiden varustuksessa . Toki asia eri kannattaako someen jakaa tälläistä.
Konna Ilvekseen huhusta ei itsestään ole tietoa minulla, joten siihen en ota kantaa.
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
5 027
On tässä vuosien saatossa esim. Mikko Koskinen ollut mökki reissullaan SaiPan paita päällä ja monia muita. Yleinen tapa jääkiekkopiireissä ”känni reissuilla” hieman olla toisten joukkueiden varustuksessa . Toki asia eri kannattaako someen jakaa tälläistä.
Konna Ilvekseen huhusta ei itsestään ole tietoa minulla, joten siihen en ota kantaa.

Juu niin on. Minä en itse usko Kontiolan tulevan Ilvekseen, mutta tuo kuva tuli vastaan Instagramissa niin ajattelin pistää huhuketjuun:p
 

LentsunIpa

1931
Viestejä
746
Kenes entisen pelimiehen ( tai yökiiturin) instarammista tämmösen kuvan löytää?
 

LentsunIpa

1931
Viestejä
746
21E4424F-DF7A-461B-AD9C-641E16602402.jpeg

kyllähän tää herjalta vaikuttaa enempi vähempi.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös