Ilveksenmiäs
Tähtipelaaja
Kyllä.. ja kirjoitti ensiviikosta...Kyllähän se itseasiassa oli tämän viikon puolella, kun kirjoituksen laitto. Ihan sama mulle, en luota tähän huhuun.
Kyllä.. ja kirjoitti ensiviikosta...Kyllähän se itseasiassa oli tämän viikon puolella, kun kirjoituksen laitto. Ihan sama mulle, en luota tähän huhuun.
Seuraavassa viestissään kirjoitti päivällä, eli tämän viikon puolella jo paljon selvemmin, että tällä viikollaKyllä.. ja kirjoitti ensiviikosta...
Aika outoa, jos tässä vaiheessa panostettaisiin laitahyökkäjään.Voisiko olla Heponiemi?
Jos Lepin pitkä saikku pitää paikkaansa niin..Aika outoa, jos tässä vaiheessa panostettaisiin laitahyökkäjään.
Niin no Heponiemi on ainakin tituleerattu myös keskellä pärjääväksi pelaajaksi.Aika outoa, jos tässä vaiheessa panostettaisiin laitahyökkäjään.
Kärpissä taisi pellailla aika paljon laidassa, joten mitään heiveröistä jannua ei tuohon kaivata keskelleNiin no Heponiemi on ainakin tituleerattu myös keskellä pärjääväksi pelaajaksi.
Heponiemi olisi kyllä oletettavasti varsin kallis kolmoskentän pelaajaksi.Jos Lepin pitkä saikku pitää paikkaansa niin..
Eiköhän nämä "pystyy pelaamaan myös keskellä" ole jo nähty. Tillu hommaa oikeat sentterit. Haden aikana näitä oli paljon ja lopulta mm. Platt olikin umpilaituri.
Kuulin että konna olisi ostanut kämpän Tampereelta lieneekö siis että tulossa ilveksee
Voi olla mutta jos pelaaja tulee niin se on konnaMä oon ollut siinä uskossa, että sillä olis ollut jo kauan kämppä Tampesterissa.