Janko
Luottopelaaja
Tämän sattuessa saatan itse tulla housuihini.Veikkaan, että Ilves tulee ulos tiedotteella "Dostal ja Ruotsalainen" pelaavat Ilveksessä kaudella 20-21.
Tämän sattuessa saatan itse tulla housuihini.Veikkaan, että Ilves tulee ulos tiedotteella "Dostal ja Ruotsalainen" pelaavat Ilveksessä kaudella 20-21.
Pet Shop Boys...Huhu: Eläinkaupasta lainattu puhveli ja ankka.
Minä myös.. omiini siis, en sinun...Tämän sattuessa saatan itse tulla housuihini.
Tai sitten lienee jotain esisopimusta jo Areena ajalleRuotsalainen-Roman kärkisenttereinä niin uudelle areenalle pitää etsiä todennäköisesti jälleen uudet 1- ja 2-senat. Sikäli konna/myde olisi kenties parempi vaihtoehto. Olisi tärkeä juttu saada edes toinen kärkisentteri”ylivuotisella”sopparilla.
Valitettavasti Are ei tule pelaamaan Ilveksessä, ainakaan lähitulevaisuudessa.
Artun pelit päättyivät Ilves-nutussa viimekevääseen ja kuten hän itse tuolloin viestitti, kiitti Ilvestä kuluneista vuosista, sanoi matkan jatkuvan toisaalla mutta muistojen säilyvän.
Tuli pientä tippaa jo housuun.Veikkaan, että Ilves tulee ulos tiedotteella "Dostal ja Ruotsalainen pelaavat Ilveksessä kaudella 20-21."
Sitä kutsutaan touhutipaksiTuli pientä tippaa jo housuun.
Ja sulla on 100% varma tieto tästä koska...Valitettavasti Are ei tule pelaamaan Ilveksessä, ainakaan lähitulevaisuudessa.
Artun pelit päättyivät Ilves-nutussa viimekevääseen ja kuten hän itse tuolloin viestitti, kiitti Ilvestä kuluneista vuosista, sanoi matkan jatkuvan toisaalla mutta muistojen säilyvän.
Ei mahdoton skenaario. Korona riehuu rapakon takana ja NHL-kausi 2019-20 käynnissä. Missä kohtaa tässä uusia pelaajia kehitetään ja sisäänajetaan heidän mantereellaan ?Veikkaan, että Ilves tulee ulos tiedotteella "Dostal ja Ruotsalainen pelaavat Ilveksessä kaudella 20-21."
Katso edellisen viestin kuvat.Mistäs tämä kaikki kuhina sai aikansa?
Matiaksen oma ig tiliMistäs tämä kaikki kuhina sai aikansa?
Oli näköjään tullut sillä välin kun poistin tavuviivoja kysymyksestäniKatso edellisen viestin kuvat.