Jep..kello on 13:05, kyllä peli on menetetty..
Ikurin Vire Heikot sortuu, vahvat porskuttaa. Viestejä 24 105 5 Elokuu 2020 #4 941 Jep..kello on 13:05, kyllä peli on menetetty..
Anapoli Vakiokokoonpanossa Viestejä 335 5 Elokuu 2020 #4 942 @toskala rauhoitu hyvä mies... Päivää on vielä paljon jäljellä. Eikös Tapparakin edellinen pelaaja uutinen tullut vasta pitkälle iltapäivästä.
@toskala rauhoitu hyvä mies... Päivää on vielä paljon jäljellä. Eikös Tapparakin edellinen pelaaja uutinen tullut vasta pitkälle iltapäivästä.
Johtotähti Guest 5 Elokuu 2020 #4 944 Ilves tiedotti osakkaille, että Are jatkaa toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella.
#68 Luottopelaaja Viestejä 3 250 5 Elokuu 2020 #4 945 Jos itse olisin sometiimissä laittelisin ennen julkistusta pitkin päivää jotain pikkuvihjettä odotuksia nostattamaan ja jännitystä ylläpitämään, nyt on viimeisin postaus eilen illalla ja kaikkia näköjään vaan vituttaa kun mitään ei kuulu
Jos itse olisin sometiimissä laittelisin ennen julkistusta pitkin päivää jotain pikkuvihjettä odotuksia nostattamaan ja jännitystä ylläpitämään, nyt on viimeisin postaus eilen illalla ja kaikkia näköjään vaan vituttaa kun mitään ei kuulu
B Luottopelaaja Viestejä 7 678 5 Elokuu 2020 #4 946 Johtotähti sanoi: Ilves tiedotti osakkaille, että Are jatkaa toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella. Laajenna klikkaamalla Sivut alhaalla, mutta löytyy myös sieltä: https://www.ilves.com/arttu-ruotsalainen-aloittaa-tulevan-kauden-ilveksessa/ e: nyt taitaa toimia taas
Johtotähti sanoi: Ilves tiedotti osakkaille, että Are jatkaa toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella. Laajenna klikkaamalla Sivut alhaalla, mutta löytyy myös sieltä: https://www.ilves.com/arttu-ruotsalainen-aloittaa-tulevan-kauden-ilveksessa/ e: nyt taitaa toimia taas
sentteri Luottopelaaja Viestejä 2 196 5 Elokuu 2020 #4 949 Jos tossa kaikki, niin vähän jäi vaisuksi.
-mesag Vakiokokoonpanossa Viestejä 996 5 Elokuu 2020 #4 952 sentteri sanoi: Jos tossa kaikki, niin vähän jäi vaisuksi. Laajenna klikkaamalla Liigan paras sentteri (toki Koskiranta roolissaan parempi), toki vain toistaiseksi voimassaoleva sopimus, mutta en nyt tuota vaisuksi kutsuisi.
sentteri sanoi: Jos tossa kaikki, niin vähän jäi vaisuksi. Laajenna klikkaamalla Liigan paras sentteri (toki Koskiranta roolissaan parempi), toki vain toistaiseksi voimassaoleva sopimus, mutta en nyt tuota vaisuksi kutsuisi.
Vasen pakki Vakiokokoonpanossa Viestejä 618 5 Elokuu 2020 #4 953 Oiksko tänää pelkästään Are, huomenna joku ja perjantaina Dostyn sopparin julkistuksen jälkeen viikonlopun viettoon?
Oiksko tänää pelkästään Are, huomenna joku ja perjantaina Dostyn sopparin julkistuksen jälkeen viikonlopun viettoon?
Rebuild Vakiokokoonpanossa Viestejä 257 5 Elokuu 2020 #4 954 jos näillä mennään niin itse olen TODELLA pettynyt... jos sieltä tulee Dostalille samanlainen soppari niin olen vielä enemmän pettynyt
jos näillä mennään niin itse olen TODELLA pettynyt... jos sieltä tulee Dostalille samanlainen soppari niin olen vielä enemmän pettynyt
Bakteeri Vakiokokoonpanossa Viestejä 943 5 Elokuu 2020 #4 955 sentteri sanoi: Jos tossa kaikki, niin vähän jäi vaisuksi. Laajenna klikkaamalla No voi jumalauta. Yksi Liigan parhaista ellei paras sentteri saatiin rosteriin, ties vaikka koko kaudeksi, ja silti VAISUA. Huh!
sentteri sanoi: Jos tossa kaikki, niin vähän jäi vaisuksi. Laajenna klikkaamalla No voi jumalauta. Yksi Liigan parhaista ellei paras sentteri saatiin rosteriin, ties vaikka koko kaudeksi, ja silti VAISUA. Huh!
Koivane Vakiokokoonpanossa Viestejä 885 5 Elokuu 2020 #4 956 Helvetin hyvä että Are jatkaa mutta iso miinus eiliseen hypetykseen...
Kyy001 Guest 5 Elokuu 2020 #4 957 Johtotähti sanoi: Ilves tiedotti osakkaille, että Are jatkaa toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella. Laajenna klikkaamalla Missä tedotti? Eipä ole mitään kuulunut vai pitääkö olla x-määrä osakkeita ennenkuin kuuluu piiriin?
Johtotähti sanoi: Ilves tiedotti osakkaille, että Are jatkaa toistaiseksi voimassa olevalla sopimuksella. Laajenna klikkaamalla Missä tedotti? Eipä ole mitään kuulunut vai pitääkö olla x-määrä osakkeita ennenkuin kuuluu piiriin?
pilettäjä Vakiokokoonpanossa Viestejä 181 5 Elokuu 2020 #4 960 Blegifan sanoi: Lisää tulossa vielä Laajenna klikkaamalla Koska?