Kontiola vielä tuohon, niin Ilveksellä on Liigan historian kovin sentteriosasto.
Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Tarkoituksella puhuin pelkästään Liigasta, kun muistelin SM-Liigassa nähtyjä pelimiehiä.Jalo-Helminen-Nieminen 1987-88 on kyllä kova pala ohitettavaksi. Nämä olisivat nykyisellä NHL-joukkuemäärällä sellaisia pelaajia, joita ei olisi kotimaisessa liigassa nähty ikävuosina 20-35.
Olen kanssasi täysin samaa mieltä. Tarkoituksella puhuin pelkästään Liigasta, kun muistelin SM-Liigassa nähtyjä pelimiehiä.
Täällä kun on seurailtu eri nimimerkkien osumia, niin mikäs tässä nyt on (toistaiseksi) lopputulos? Niemi huhusi kahta pelaajaa tiistaina? Kaksi tuli mutta päivä yhdellä huti. Melko lähellä.
Blegi huhusi kolmea pelaajaa, joista kaksi on toteutunut, mutta tarkemmista spekseistä (1 NHL/AHL, 1 KHL ja 1 Liiga) vain yksi osui (tiedä sitten kumpi), ja toinen meni tästä huti. "Hyökkääjä viime viikolla" meni huti + odotusten nostattaminen päivän kahden sopparin jälkeen. Varmaan jotain tiedonjyvää taustalla, mutta lopulta jäi suht kauas, ellei vielä tapahtu.
Näin yhteenvetona sen enempää ketään kehumatta tai kivittämättä. Punakoneella kuitenkin sellaiset natsat että tämän kipinävuoron voinee nyt päättää.
Arvostan kuitenkin että mahdollisia tiedonjyviä täällä jaetaan. Kiitos siitä. Kunhan luotettavuutta arvioitaisiin etukäteen, ettei tule täysiä huteja ja odotukset nouse kattoon.
Mahtaako tuo Ruotsalaisen ja Dostalin julkistusten välissä Twitteriin laitettu kuva, jossa oli kansioiden "Ruotsalainen" ja "klo 16" (joka siis oli Dostal) välissä alakansio "(tyhjä)",tarkoittaa että joku olisi kuitenkin vielä tulossa,vaikkakaan ei tänään?
Mahtaako tuo Ruotsalaisen ja Dostalin julkistusten välissä Twitteriin laitettu kuva, jossa oli kansioiden "Ruotsalainen" ja "klo 16" (joka siis oli Dostal) välissä alakansio "(tyhjä)",tarkoittaa että joku olisi kuitenkin vielä tulossa,vaikkakaan ei tänään?
Älkää nyt minua kaikissa asioissa uskoko..Blegifanilla voi sellaista tietoa mitä minulla ei ole..hänen vihjeensä KHL statuksen pelaajaan kohdistuvat Jokereihin suurella todennnäköisyydellä..Lajusella kuuleman mukaan virityksiä Ruotsiin, Eronen taitaapi olla suht kallis ja epäilen että Lepistölle voi HIFK:stä löytyä uusi työpaikka..lähtökohta on jos jotain uutta julkaistaan niin pakki tulee kysymykseen..Sitä määkin ihmettelin, mutta jos @punakone sen kumosi niin kai se näin on...
Hifkin leiristä kuulin huhua että Lepistö olisi melko varmasti heidän miehiään.Älkää nyt minua kaikissa asioissa uskoko..Blegifanilla voi sellaista tietoa mitä minulla ei ole..hänen vihjeensä KHL statuksen pelaajaan kohdistuvat Jokereihin suurella todennnäköisyydellä..Lajusella kuuleman mukaan virityksiä Ruotsiin, Eronen taitaapi olla suht kallis ja epäilen että Lepistölle voi HIFK:stä löytyä uusi työpaikka..lähtökohta on jos jotain uutta julkaistaan niin pakki tulee kysymykseen..
Olen ylllättynyt jos se 3 sopimus puskista minulle tulee mut kaikki otetaan vastaan..tämän viikon minun varma tieto oli että Dosty ja Are julkaistaan..minä kuittaan ja hiljenen..
Ps jos sattumoisin uusi pakki tulee niin hänen maanmiehiään on jo joukkueessa.
Olisiko EHT-tason pelaaja? Vai meneekö Dostal jo EHT-tasosta, vaikka ei ole kiertueilla esiintynyt? Roman tosin kyllä on esiintynyt.Ei ainakaan hyökkäykseen. Puolustaja tulee jos on tullakseen.
Noooo, sitä tikulla silmään, kuka vanhoja muistelee.Sovitaanko niin että jos tulee edes kaksi Eht:lla pelin pelannutta pelaajaa, sinä voitat?
Panoksena shopista 15€ tavaraa tai peliin lippu?
Uusi uusi vai vanha uusi?Älkää nyt minua kaikissa asioissa uskoko..Blegifanilla voi sellaista tietoa mitä minulla ei ole..hänen vihjeensä KHL statuksen pelaajaan kohdistuvat Jokereihin suurella todennnäköisyydellä..Lajusella kuuleman mukaan virityksiä Ruotsiin, Eronen taitaapi olla suht kallis ja epäilen että Lepistölle voi HIFK:stä löytyä uusi työpaikka..lähtökohta on jos jotain uutta julkaistaan niin pakki tulee kysymykseen..
Olen ylllättynyt jos se 3 sopimus puskista minulle tulee mut kaikki otetaan vastaan..tämän viikon minun varma tieto oli että Dosty ja Are julkaistaan..minä kuittaan ja hiljenen..
Ps jos sattumoisin uusi pakki tulee niin hänen maanmiehiään on jo joukkueessa.