Ilveksenmiäs
Tähtipelaaja
Platt.. mutta ei ole pakki...Minkälainen KHL-pelaaja tuollaiseen diiliin suostuu?
Ehkä tulee, jos/koska Are lähtee ?
Puhdasta pohdintaa tämä...
Viimeksi muokattu:
Platt.. mutta ei ole pakki...Minkälainen KHL-pelaaja tuollaiseen diiliin suostuu?
Edelleen kuka on puhut hyökkääjästä? En minä. Lupauduin poistumaan foorumilta, jos Laaksonen ei pelaa Lukkossa/Pelicanssissa alkukautta lainalla.
Sen verran voin lyödä pääni pantiksi.
E. Punakone ei myöskään kumonnut puolustajan tuloa vaan komppasi, että näin voi hyvin tapahtua vielä.
Joku, joka on päättänyt tai joutunut lopettamaan KHLssä ja etsii nyt uutta seuraa.Minkälainen KHL-pelaaja tuollaiseen diiliin suostuu?
Edelleen kuka on puhut hyökkääjästä? En minä. Lupauduin poistumaan foorumilta, jos Laaksonen ei pelaa Lukkossa/Pelicanssissa alkukautta lainalla.
E. Punakone ei myöskään kumonnut puolustajan tuloa vaan komppasi, että näin voi hyvin tapahtua vielä.
Pahoittelen isosti, että kolmea ei tullu. Tälläisessä käsityksessä olin, mutta näköjään vielä ei julkaistu.
Jos on kyseessä siis Tsekkiläinen puolustaja, joka on jääkaappi/pakastin, niin sen täytyy olla joko tuo Sustr tai sitten Ondrei Vitasek:
Ondrei Vitasek
Hyviä ja oikeita huhuja sinulla.Edelleen kuka on puhut hyökkääjästä? En minä. Lupauduin poistumaan foorumilta, jos Laaksonen ei pelaa Lukkossa/Pelicanssissa alkukautta lainalla.
Pahoittelen isosti, että kolmea ei tullu. Tälläisessä käsityksessä olin, mutta näköjään vielä ei julkaistu.
Jos on kyseessä siis Tsekkiläinen puolustaja, joka on jääkaappi/pakastin, niin sen täytyy olla joko tuo Sustr tai sitten Ondrei Vitasek:
Ondrei Vitasek
Tässä olen samaa mieltä, mutta miksi yleensä edes pakkiin. Hyökkäyskalusto meillä tulee harvenemaan joulukuussa?Taas mä ihmettelen, että miksi pakastinta ollaan ronttaamassa tänne... eikös se tarve olisi siihen kiekolliseen rightin pakkiin... kyllä meillä omanpäänkin kovuus/koko mielestäni riittää.
Ondrei Vitasek
Tässä olen samaa mieltä, mutta miksi yleensä edes pakkiin. Hyökkäyskalusto meillä tulee harvenemaan joulukuussa?
Miten nää liittyy toisiinsa? Toivottavasti ei mitenkään!Lepaus on palannut tuohon mennessä sairastuvalta jos Ruotsalainen sattuu lähtemään
Jos Ruotsalainen lähtee, niin olemme täsmälleen samassa tilanteessa kuin viikko sitten, jossa suorastaan anoimme hyökkäykseen vahvistusta. Mikä siinä nyt yhtäkkiä muuttui, kun saimme vahvistuksen mahdollisesti vain alkukauteen?Olet niin varma että AHL/NHL alkaa silloin? Lepaus on palannut tuohon mennessä sairastuvalta jos Ruotsalainen sattuu lähtemään todella epätodennäköiseltä näyttävän NHL kauden alettua. Maccelli pelaa Ilveksessä koko kauden.
Älä pelkää, en mä sua roviolle laita.@Ilveksenmiäs juurikin näin. Hieman pistää harmittamaan, että lytätään samantien. Pistää miettimään antaako tulevaisuudessa enään minkäänlaista kirjoitusta koskien huhuja. Täällä on pari nimimerkkiä joihin foorumi luottaa (ansaitusti).
Meitä on niin monta ja välillä on kiukuttelu päivä itsellänikin. Huhuja vaan rohkeasti tulemaan, kyllä kaikki pohjimmiltaan ymmärtää sanan " huhu " merkityksen. Ja varsinkin näinä aikoina, voi varmatkin siirrot peruuntua.@Ilveksenmiäs juurikin näin. Hieman pistää harmittamaan, että lytätään samantien. Pistää miettimään antaako tulevaisuudessa enään minkäänlaista kirjoitusta koskien huhuja. Täällä on pari nimimerkkiä joihin foorumi luottaa (ansaitusti).
Modernissa jääkiekkoilussa puolustajien kiekollinen osaaminen on tai ainakin pitäisi olla kaiken A ja O. Kiekollisella puolustajalla en tarkoita näitä koistisia, laaksosia ja honkia, jotka vain hidastavat viisikkonsa peliä.Tässä olen samaa mieltä, mutta miksi yleensä edes pakkiin. Hyökkäyskalusto meillä tulee harvenemaan joulukuussa?