Onko jostain tullut esille, että huomenna voisi olla jotain joululahjaa faneille luvassa?
Huomenna F5
Meni jo Ufaan.Vuoden sykähdyttävin urheiluhetki koetaan huomenna, jos Ilveksen oma poika Geoff Platt palaa kotiin. Siinä kyyneleet valuisivat poskipäitä pitkin ja räkä roikkuisi viiksistä. Se olisi miesten Titanic.
Huomenna F5
Oliko julkastu jossain?Meni jo Ufaan.
No onhan se.Mydehän se on. Ja varmaan sopparia malli loppukausi +2 vuotta.
Venäläismedia huhuilee ainakin hyvinkin vahvasti, Ufa ei ole kyllä julkaissut mitään kotisivuillaan.Oliko julkastu jossain?
Juu mää sitä kattelin kans, ettei ole Ufa vielä julkaissut.Venäläismedia huhuilee ainakin hyvinkin vahvasti, Ufa ei ole kyllä julkaissut mitään kotisivuillaan.
Tässä:
Mulla ei oo puhelimessa ollenkaan f5 nappia.. Hyvä juttu?Arponenkin uumoilee twitterissä: ”Joko #Ilves-väki on hakannut F5:nsa puhki tämän päivän uutisia odotellessa?”
Mää klikkaan rinkulaa...Mulla ei oo puhelimessa ollenkaan f5 nappia.. Hyvä juttu?
Mä swaippaan ylhäältä alas kevyesti nyrkki auki.Mää klikkaan rinkulaa...
Olihan ne halkoja, eikä setelipinkkoja?Myden eilisessä ''ei savua ilman tulta'' storyssa sama halkopino, kuin tuntematon huoltaja mainosvideon alussa twitterissä. Tosin en muista enään miltä se näytti, mutta liekki ja savua oli kummassakin.
Meni jo ufaan.Miten saada Ilveksen kannattajat sekaisin ?
Sanotaan, että Platti tulee kahdelta