Toivottavasti ei mun bussin alle heitetä loppuu mun ura siihen
Mää klikkaan rinkulaa...
G-pisteen aloitus ?Meillä kans vaimo kyseli samaa, mut nyt ei jaksa.
Joo, Blegi on meidän "Mata Hari".Luotto blegiin on kova ja mies usein onkin päivän etuajassa, eli huomenna itse odotan uutista.
Olisko 19.31 jotain, vaikka potkupallonpuolta apinoidaan, niin sopii mulle.
Pakko jonku sentterin on tulla, vai joko nostetaan kädet ylös ja alotetaan tyhjennysmyynnit.
Peltola kun tervehtyy, niin istutetaan sentteriksi.Olisko 19.31 jotain, vaikka potkupallonpuolta apinoidaan, niin sopii mulle.
Pakko jonku sentterin on tulla, vai joko nostetaan kädet ylös ja alotetaan tyhjennysmyynnit.
Peltola kun tervehtyy, niin istutetaan sentteriksi.
Vois ainakin sanoa, että mennään kirjaimellisesti talous edelläKai se Ripa nyt sen verran vielä osaa lättyä heittää, että nelosessa menee. Roppaa likoon, pelaava toimari.
Azevedo palasi kotimaisemiinsa Peltolammille.Lähde: Takavuosien Liiga-tähti palasi kotimaisemiin - sopimus KHL:n huippuseuran kanssa puretaan - SuomiKiekko
Kanadalaishyökkääjä Justin Azevedon sopimus KHL:n huippuseura Ak Bars Kazanin kanssa on päättymässä kesken sopimuskauden, uutisoi BUSINESS Online. 32-vuotias keskushyökkääjä lensi Kanadaan joulukuun alussa seuran annettua pelaajalle kaksi viikkoa vapaata perhesyiden vuoksi. Nyt Azevedo on...www.suomikiekko.com
Mää jo luulin....
Oks tää se mystinen rinkula onneen?Meillä kans vaimo kyseli samaa, mut nyt ei jaksa.
No vähän tasotusta jakoihin oli epäreilut syyskaudella....Tämä olisikin legendaarista, sarjassa kakkosena heittää pyyhkeen kehään ja myy pelaajat
Azevedo palasi kotimaisemiinsa Peltolammille.
Joo, Blegi on meidän "Mata Hari".
Tai jospa huomenna tuliskin vähän enemmänkin sopimus uutisia..Joo, Blegi on meidän "Mata Hari".