FreshPrince
Vakiokokoonpanossa
Haluaisin nyt muistuttaa ettei kait missään ole sanottu että JYPistä olisi pelaaja tulossa. Kiinnostuksesta ja neuvotteluista on pitkä matka Ilveksen paitaan. Sentteriä kyllä etsitään.
Ei pukkaa huhua mutta muistin virkistystä, siirtoraja lähestyy. Kai jotain tyhjennystä kohta tulee. Tuommosia tapahtui vuosi sitten
Liigan siirtoikkuna meni kiinni, katso kaikki muutokset – mestariehdokkaat hankkivat riveihinsä leveyttä kilpaa
Yle Urheilu kokosi siirtoajan lopulla tehdyt merkittävimmät pelaajasiirrot jääkiekkoliigassa.yle.fi
Perustetaanko huhuketju 3.0 mihin kirjoitetaan ainoastaan huhuja? Kaikki muu spekulointi, arvailu, vääntö ja kääntö sitten tänne vanhaan ketjuun.
Ja tämä oli vahva huhu.
Luuletko molaria vai sentteriä?Ei tarvitse edes faktatietoja, että tällä viikolla jotain tapahtuisi. Näin luulen.
Ei tarvitse edes faktatietoja, että tällä viikolla jotain tapahtuisi. Näin luulen.
Eli ens viikollaEi tarvitse edes faktatietoja, että tällä viikolla jotain tapahtuisi. Näin luulen.
Älä nyt pidä hulluja jännityksessä vaan avaa vähän enemmän.Ei tarvitse edes faktatietoja, että tällä viikolla jotain tapahtuisi. Näin luulen.
Käsittääkseni ei ole vielä pidennetty virallisesti. Pitikö saada hyväksyntä ihan IIHF:ltä asti?Kuukausi vielä aika siirtorajaan. Pidennettiin kun runkosarjakin kestää huhtikuulle.
Eli vanhan Ilveksen näköinen hankinta Tarvitaan sentteri saadaan laituri.Laitahyökkääjä.
Tarvitaan keskushyökkääjä, joka on hyvä aloituksissa ja pyörittämään ylivoimaa. Vähimmäisvaatimukset.
Ei tartu Ipan haaviin siikoset... kai tänne joku kovempi nimi tulee, ehkä...
Voin toki lopettaa vihjeiden antamisen, jos niin väki toivoo.En ymmärrä miksi ”tietäjät” eivät voi kertoa nimiä? Saavatko siitä hyvänolontunnetta kun ihmiset palvovat heitä?