siksi mä en odotakaan mitään. Voi vaikka yllättyä positiivisestiKunhan nyt ei tulisi pettymystä....
Kopsu kelpaisi mallan vainiosti
Näyttää New Yorkin koneelta Meskanen vois tulla takasin.... Ei tää joukkue tarvi kyllä nyt mitään pettymystä ja toivotaan toivotaan peluria....Kunhan nyt ei tulisi pettymystä....
Juu ja jopa nostot farmistaAlkaa tämä huhuketju käymään Uuden Ilveksen aikakaudella turhaksi. Ei täällä mitään huhuja enää liiku. Kaikki sopimukset tulee ihan puskista
Ei enää Esan ja Vesan kaverit vuoda huhuja. Täällä käy lähinnä naapurin trollit enää huhuilemassa. Melkosesti on maailma muuttunut ja hyvä näin!Alkaa tämä huhuketju käymään Uuden Ilveksen aikakaudella turhaksi. Ei täällä mitään huhuja enää liiku. Kaikki sopimukset tulee ihan puskista
Mennee TapparaanIte kuulin huhua et veskari Andreas Bernard Tampereella asuntoesittelyssä pyöriny...
Tiäs kuinka monen käden tietoa. Mun kuulemia huhuja ei kannata kovin vakavasti ottaa!
Niimpä. Ilves tuskin etsii veskaa, ainakaan tälle kaudelle, vaikka itse niin toivoisinkin. Olettaen, että huhu ylipäänsä realisoituisi. En pidättäisi hengitystä.Mennee Tapparaan
Niimpä. Ilves tuskin etsii veskaa, ainakaan tälle kaudelle, vaikka itse niin toivoisinkin. Olettaen, että huhu ylipäänsä realisoituisi. En pidättäisi hengitystä.
Rynnäs kelpais tännekkinAndya on huhuiltu ensikaudeksi Lappeenrantaan. Miehen suomalainen vaimo on sieltä kotoisin ja haluaisi lähemmäs kotia. Ässiin on Rynnästä huhuttu jo pitkään ensikaudeksi, eikä molemmille ole tilaa.
Ei olisi. Jompikumpi mutta ei niin että molemmat. Ennemmin KolppanenMitähän Kolppanen suunnittelee ensi kaudeksi? Helenius-Kolppanen olisi oiva kaksikko.