Ilves Tampere. Niinistö pudottamassa kiekkoa.Mihin ryhmään?
Jalo kyykytti naapurin viiksivallua oikein huolella. Mediaan valittelee markkinoiden kuivuutta, mutta sitten onnistuu kaivamaan tämän tason pelimiehen. Eeppistä, ja kilpailijoita kohtaan epistä.
Viime viikolla Henttonen SaPKosta ja nyt Ruohomaa maajoukkueesta. Ääripäitä, mutta molemmilla joukkueessa paikkansa. Kiitos!
Joo eikä tätä Ruohomaa huhua tue se, että aikasemmin uusista pelaajista on annettu vihjeitä Twitterissä. Kandee kattoo kuka niitä kuvia postailee ja se alkuperä.
Olen antanut itseni ymmärtää, ettei ole tulossa Ruohomaa, eikä ketään muitakaan.
Olen antanut itseni ymmärtää, ettei ole tulossa Ruohomaa, eikä ketään muitakaan.
Tuosta tuli mieleen kommentti, jonka kaverini taksituurarina kertoi kuulleensa takapenkiltä:Näin se varmasti on. Ihmetyttää vaan puheet että rahaa on ja kykyä reagoida.
Itse asiassa todella helppo jos vain pohjakuva seinälle makaavista mailoista. Ehkä selviää mikä homma tämä onKyllähän tollanen kuva on erittäin hankala muokata. Mailat on Ilveksen kopin sisäpuolella, miksi ne siellä muuten olisivat. Lisäksi jäsen punakone ei ole tullut tyrmäämään huhua. Olen kai hölmö optimisti, mutta jotenkin uskon tähän