En tiedä, mutta sen tiedän, että jos etukäteen pullistellaan imukyvyllä ja hankinnoilla, niin saa ne kovia ollakkin.
Kunyk, Platt ja Leino hyökkäykseen Ruotsalaisen ja Suomen jäädessä, niin puheilla on todellakin katetta.
Platt itse useamman kerran sanonut Minskin olevan menneisyyttä. Maajoukkueeseen on edelleen menossa, kunhan on pelikuntoinen (käsivamma).Plattilla saattaa toki olla muitakin vaihtoehtoja kuin Jokerit tai Ilves. Esimerkiksi kotimaassaan Valko-Venäjällä verotus on paljon pienempi.
Eiks nää aina aika varmoja oo ollutHuhuketju on nimensä veroisesti huhuketju ja täälläkin kasatut kokoonpanot alkavat osittain näyttämään fantasiaketjuilta.
Huhuketjussa usein huhuja käsitellään.Huhuketju on nimensä veroisesti huhuketju ja täälläkin kasatut kokoonpanot alkavat osittain näyttämään fantasiaketjuilta.
Huhuketjussa usein huhuja käsitellään.
Tosin.. liian usein kaikkea muutakin.
Nähtäväksi jää, mikä on todellisuus lopulta.. vahvistuuko Ilves ensikauteen ja miten paljon.
Jos Ruotsalainen esim. lähtee, niin pitää korvaajan kovaa tasoa ollakkin. Ymmärrän jos ei ole, mutta silloin kokoonpano on heikentynyt tältä osin.
Kylmä tosiasia ilman selityksiä.
En ole väittänytkään sinun niin kirjoittaneen.Mutta avaa nyt sitä, että missä Ilves on pullistellut imukyvyllä. Itse olen kirjoittanut, että tämän kauden joukkue päästiin kokoamaan sijaluvuilta 12-15 ja ensi kauden joukkue päästiin rakentamaan jo sijan kymppi tienoilta.
Mutta avaa nyt sitä, että missä Ilves on pullistellut imukyvyllä. Itse olen kirjoittanut, että tämän kauden joukkue päästiin kokoamaan sijaluvuilta 12-15 ja ensi kauden joukkue päästiin rakentamaan jo sijan kymppi tienoilta.
Mutta avaa nyt sitä, että missä Ilves on pullistellut imukyvyllä. Itse olen kirjoittanut, että tämän kauden joukkue päästiin kokoamaan sijaluvuilta 12-15 ja ensi kauden joukkue päästiin rakentamaan jo sijan kymppi tienoilta.
Olin kyllä pientä myhäilyä aistivinani kirjoituksissasi, kun olit saanut ilmeisesti sisäpiirin tietoa "kassakaappisopimuksista". Nyt sitten on pientä jarruttelun makua. Onko ihan virheellisiä tulkintoja?
Tuossa oli viime viikolla hehkutusta kuinka hyvä tilanne on ensi kautta ajatellen, mutta kyllä joukkueen täydennysosaston täytyy olla todella kovia, jos Ruotsalainen, Rautiainen ja pahimmassa tapauksessa vielä Suomi nostavat kytkintä. Viime viikolla naureskeltiin, että ei ole mitään pelkoa Ruotsalaisen lähdöstä. Aivan mihinkäs se nyt Ilveksestä lähtisi, kun ei ole mitään huhujakaan.
Luotan Jaloon ja uuteen johtoon. On kuitenkin niin, että tosiasiat pitää pystyä myöntämään.
Joukkuetta rakennetaan, mutta talous edellä, eikä koskaan oikein valmiiksi asti.
Ensikauteen ollaan taas entistä vahvempia. Mm. Leinoa huhuttiin Tammisen paikkaajaksi.. loistavaa.
Mutta sitten käykin niin, että kärkiosaaminen vaihtaa jälleen maisemaa. Tammisen paikkaaja tuleekin Mestiksestä.
Joukkue rakennetaan lähelle läpimurtoa, kunnes se hajoaa ja kaikki alkaa alusta.
Tilanne on haastava, kaikilta muiltakin viedään kermat kakun päältä.
Samaan aikaan on junnupuolella suvantovaihe. Uusia Meskasia, Ikosia ja Suomia ei ole näköpiirissä ihan nopeasti.
Pointtini on, että jossain vaiheessa on tultava SE kausi. Ei aina rakennusvaihe ja tavoite ensikaudessa. Rakentaminen nykypäivänä on todella vaikeaa.. yllä mainituista seikoista johtuen.
Jos Ruotsalaisen mahdollinen lähtö korvataan tandemilla Leino-Kunyk olen tyytyväinen. Kumpikaan ei yksin korvaa Ruotsalaista, mutta heitä on kaksi. Joukkue vahvistuisi. Voi kun nytkin Kärppiä vastaan olisi laittaa kaksi tehokasta ketjua. Tilanne olisi täysin erillainen.Tästähän tässä on kysymys, joka kauden päätteeksi meidän timantit näyttävät lähtevän. Tämä ei ole ensi kautta ajatellen mikään yllätys eikä saa varsinkaan joukkueenrakentajille tulla yllätyksenä. Kaikki kaikessa on tuo kyky löytää niitä uusia pelaajia, jotta menestys olisi mahdollista. Nyt odotetaan mitä julkistetaan.