Mutta koska moni paheksuu tietojen vuotamista ja pitää salaisuuden säilymistä tärkeänä asiana, niin jotenkin tuntuu nurinkuriselta, että samat henkilöt kuitenkin parhaansa mukaan näitä tietoja vuotavat ja levittävät. Jos siis tietojen leviäminen julkisuuteen ennen aikojaan on osoitus huonosti toimivasta organisaatiosta, eivätkö he silloin vahingoita Ilvestä levittämällä näitä tietoja?
Vai onko tässä tarkoitus rauhoitella niitä kannattajia, jotka viimeksi kuluneen vuoden aikana ovat kärsimättömästi kärttäneet vahvistuksia?
Täysin samaa mieltä muuten, mutta keitä tarkoitat samoilla henkilöillä?
- Saarela tuli täysin puskista IS:än toimesta.
- Maalahti vinkattiin Lappeenrannasta.
- Kolppanen tuli käytännössä Punakoneelta, kuka ei ole paheksunut yhtään mitään.
- Jokerien juniorit taisivat tulla julki Noman vinkkinä, kuka ei myöskään ole (muistaakseni) paheksunut yhtään mitään.
Eli kuka on levittänyt tietoja, ja myös paheksunut tietojen vuotamista, ja levittämistä?
Et niin vaan BrooksEn muista tuollaista kyllä kirjoittaneeni ollenkaan, mitä Kunto siteerasi.
Outoa...
Minun laitteeni näyttää, että siteeraa minua. Mutta hyvä.. selittää paljonEt niin vaan Brooks
Minun laitteeni näyttää, että siteeraa minua. Mutta hyvä.. selittää paljon
Ei se haittaa mittään.. ihmettelin vaan, että miten pöhnässä olen tänne kirjoitellutErikoisesti käyttäytyi tuo. Mutta taisin löytää selityksen eli aiemmin meinasin vastata viestiisi, jossa toivoit Plattia, mutta jätin viestin kesken ja putsasin vastauskentän. Kun olen lainannut Brooksin tekstiä, niin ilmeisemmin jostain välimuistista hakenut osan vanhasta poistetusta pohjasta. Nyt pitäisi olla tuo korjattuna.
Erikoisesti käyttäytyi tuo. Mutta taisin löytää selityksen eli aiemmin meinasin vastata viestiisi, jossa toivoit Plattia, mutta jätin viestin kesken ja putsasin vastauskentän. Kun olen lainannut Brooksin tekstiä, niin ilmeisemmin jostain välimuistista hakenut osan vanhasta poistetusta pohjasta. Nyt pitäisi olla tuo korjattuna.
Itsekkin tuon ominaisuuden huomannut, että jos lainaa viestiä jonka sitten poistaa kesken kaiken kommenttikentästä ja lainaa toista viestiä niin se ensimmäinen viesti palautuu kommentin kirjoituskenttään.
Se lainattu viesti, jonka haluaakin kesken kaiken poistaa, pitää poistaa kuvan osoittamasta paikasta niin ei jää kummittelemaan:
katso liitettä 642
Tämä kausi saattaa venyä jopa 4.5 asti. Eli vielä voidaan joutua odottamaan kuukauden verran pelaajauutisia. Annetaan yksi uusi vihje. Kirjoitin muutama vuosi takaperin, että tässä kohtaa meillä sakkaa oma junnutuotanto ja mikäli Ilveksen uusi johto on tehtäviensä tasolla, niin sen tulee hankkia meille myös lupaavia nuoria pelaajia. Ilveksen johto on toteuttanut tätä jo hyvin ja tänään saatiin tuohonkin kategoriaan kolme hyvää prospektia ellei jopa erinomaista. Lisää on tulossa. Tulee pelaamaan akselilla Ilves/KOOVEE/Ilves-A. Tulee olemaan jälleen osoitus siitä, että Ilveksen urheilullinen eteenpäin meno on noteerattu laajalti.
Aika moni kirjoittaja näyttää olevan sitä mieltä, että yksi osoitus kiekko-organisaation tasokkuudesta on se, etteivät tiedot pelaajahankinnoista niin sanotusti vuoda julkisuuteen ennen kuin seura julkistaa sopimukset. Nyt kuitenkin kaikki Ilveksenkin hankinnat ovat olleet yleisessä tietoisuudessa jo hyvissä ajoin.
Itse en pidä enkä ole koskaan pitänyt tätä minään isona asiana. Enemmän tai vähemmän tarkoituksellisesti tietoja ja huhuja leviää muualtakin kuin Ilveksen toimistolta, muun muassa agenttien, pelaajien itsensä, pelaajien kavereiden, pelaajien entisen seuran jne. taholta. Paljon oleellisempaa mielestäni on se, miten Ilves julkisuutta hallitsee.
Mutta koska moni paheksuu tietojen vuotamista ja pitää salaisuuden säilymistä tärkeänä asiana, niin jotenkin tuntuu nurinkuriselta, että samat henkilöt kuitenkin parhaansa mukaan näitä tietoja vuotavat ja levittävät. Jos siis tietojen leviäminen julkisuuteen ennen aikojaan on osoitus huonosti toimivasta organisaatiosta, eivätkö he silloin vahingoita Ilvestä levittämällä näitä tietoja?
Vai onko tässä tarkoitus rauhoitella niitä kannattajia, jotka viimeksi kuluneen vuoden aikana ovat kärsimättömästi kärttäneet vahvistuksia?
Aika villi huhu enkä osaa antaa edes prosentteja todenperäisyydestä mutta heitetään nyt tänne kuitenkin että pääsette spekuloimaan: Joona Luodon nimi on mainittu Ilveksen yhteydessä.
Eliteprospectsin mukaan soppari voimassa ensi kauden loppuun. Sopisi kyllä pirun hyvin Ilvekseen eipä siinä.
Luodon hankinnalle iso peukku, toki jos toteutuu. Todellisuudessa Luoton kaltainen pelaajan kuuluisi pelata 1-2 kentäs sen sijaan että alemmissa. Uskon et ilveksessä pääsis näyttämään todelliset taitonsa.
Kuinkahan moni paukuttelee yli 30 pojoo jos roolina on olla neloskentässä eikä pistetä ylivoimaan ees. Ja nyt puhutaan kaverista joka on liigaa pelannut about 3 kautta. Tiedät varmaan myös kuinka monen pelaajan Tappara on tuhonnut tai yrittänyt tuhota. Väitän et Luoto pystyy luomaan pisterikkaampia kausia muissa seuroissa jos roolitus on oikea.Niin onko hänellä jotain taitoja? Tilastot koko uralta varsin vaatimattomat.