Prophet: Enhän mä oo kirjoittanutkaan, etteikö Elorinteessä olisi kyse olisi juuri tuosta (Tapparalla ei tarvetta, Ilveksellä on, Ilveksessä isompi vastuu), mistäpä muusta olisi kyse. Mutta kuten kirjoitin, niin se on Ilves-faneille (tai ainakin mulle) ylimääräinen bonus (eikä mikään ykköstarkoitus, kuten virheellisesti annat ymmärtää minun väittäneen), jos Tappara-faneja ärsyttää Elorinteen siirtyminen nimenomaan Ilvekseen ja vielä suoraan Tapparasta Ilvekseen. Jos nyt siis edes tulee Ilvekseen. Mitä tulee noihin "pettureihin", niin moni noista olisi voinut siirtyä takaisin Ilvekseen, mutta sen sijaan esimerkiksi Järvinen halusi tehdä pitkän jatkosopimuksen Tapparaan. Mutta kirjoitin lainausmerkeissä "petturit" (kuten edelliseenkin viestiini) lieventääkseni asiaa, koska ymmärrän kyllä, että raha maistuu, ja sitä saa naapurista paremmin. Mutta joskus aikoinaan oli vielä "kiellettyä" siirtyä suoraan Ilveksestä Tapparaan tai toistepäin. 90-luvulla nousi aika iso kohu, kun Sami Lehtonen ja Jukka Ollila siirtyivät suoraan Ilveksestä Tapparaan. Toki nykyään Liiga on paljon ammattimaisempi, ja siten tälläiset siirrot ovat ymmärrettävämpiä, muttei ne silti edelleenkään mieluisia ole, kuten Vittasmäen siirto suoraan Ilveksestä Tapparaan.