Reborn Lynx
Luottopelaaja
Tätä ketjua kun lukee niin....toivottavasti Ilveksen rosterissa on jatkossa niin paskoja pelaajia jotka ei kelpaa NHL:ään tai muuallekaan.
Mun lähteeni mukaan ei ole tulossa, eikä mun ole syytä epäillä lähdettäni.
Elä enää yritä. Just aamupäivästä sanoit että Ilveksen tapaista ja nyt sit ku kosahti nilkoille, rupeatkin väittämää muuttamaan.tai ylipäätään. Käsittääkseni palstalla on jo loppusyksystä vakuuteltu ettei kumpikaan lähde. Ei millään.
Iltalehti hieman vahvistelee täällä liikkuvia huhuja...vaain Platt puuttuu...
Tyypillisiä maaliskuun Ipahuhuja. Onkohan inflaatio purrut kun julkaistaan...Platt on ainaskin varma niinkun on aina ollut.
Niin, uskon että kumpikin saa tarjousta ulkomailta eikä kumpikaan jatka ilveksessä lukee näiden sopimuksessa mitä tahansa. Selata saa kuka vaan kirjoitushistoriaa ja väitän että todennäköisesti olen ollut ensimmäinen joka on kyseenalaistanut näiden jatkon ipassa tulevalla kaudella. Jos jatkavat on ensikaudella mitali lähellä. Pahoin silti pelkään että joudutaan oravanpyörään jossa kärki katoaa aina juuri kun olisi se menestyskausi edessä.
Vähän vaikuttaa siltä, että näin on tapahtunut, mutta toisaalta ainakin Elorinteen ja Leinon tulot tuntuvat varmoilta.Onkohan Santtu lukenut nuo meitä koskevat huhut täältä foorumilta?
Kyllä nyt sais vähän pinkkaa korottaa että tulisi Platkin ens kaudelle... Alkais näyttää liiankin hyvältä...Elorinne, Kolppanen ja Leino Il mukaan tänne Ilves teki useita kovia hankintoja: Karri Kiven kopla kaappasi Tapparan luottomiehen – HPK:n tähtimolari matkalla kirvesrintoihin
Jokavuotinen Platt kumottu, Radu jatkaa, Artun tilanne auki
Eiks se Platinkin tulo ollut jos varma?
Niin kun Rautiaisen lähtö? Johonkin on pakko näköjään aina tarttua. Platt palaa vielä.
Miten Rautiaisen lähtö tähän liittyy? En mää oo ainakaan niin kirjoittanut. Muistelin vaan että joku olisi tiennyt että Platt tulee ensi kaudeksi.
En minä.Rautiaisen lähtöä joku piti varmana.