julli65
Luottopelaaja
Just joo,tai ei.Jatkoajan Ilves-osiossa Myttysestä:
"On se pahvi jo hyvin lähellä. Periaatteessa voi laittaa jo fanipaitaa ujosti tilaukseen. Ensi viikolla tapahtuu suuntaan ja toiseen."
Just joo,tai ei.Jatkoajan Ilves-osiossa Myttysestä:
"On se pahvi jo hyvin lähellä. Periaatteessa voi laittaa jo fanipaitaa ujosti tilaukseen. Ensi viikolla tapahtuu suuntaan ja toiseen."
Laurikainen ja Myttynen sisään, siinä on mun toiveet ensi viikolle.
On se Myde ainakin lämpimissä väleissä seuran kanssa. Tää tais olla pari kotipeliä sitten.Jatkoajan Ilves-osiossa Myttysestä:
Kyllä se hiukan ihmetyttää, jos Myde on jaksanut näin kauan odottaa. Osoittaisi aikamoista Ilves-sydäntä.
Taso on luokkaa mestaruusjoukkueen 3 kentän sentteri, ehkä jopa kakkoskentän.
Aika inhorealistinen käsitys Myttysestä tai vaihtoehtoisesti hyvin ruusuinen arvio SM-liigan tasosta. Siitä olen toki samaa mieltä, että nyt ei ole aika isoihin pelaajainvestointeihin tai riskinottoon.
Siihen on varmasti syynsä miksi Myttynen on ilman joukkuetta ja Leinolla on saignaus. Tai miksei Leinoon liitetä sanaa floppi tietyillä paikkakunnilla. Puhumattakaan mistään teknisemmästä analyysistä. Mutta se on ihan ok jos jonkun mielestä Myttynen on suurin piirtein samoilla kalkkiviivoilla Leinon kanssa. Minun papereissani ei ole lähelläkään, vaikka kuinka värilaseilla haluaisin katsoa omaa kasvattia.Juuri näin. Myttysen pistetahti oli viime kaudella SHL:ssä 0.61 per peli, vertailuksi Robert Leinolla on tällä kaudella 0.65 per peli tahti.
Siihen on varmasti syynsä miksi Myttynen on ilman joukkuetta ja Leinolla on saignaus. Tai miksei Leinoon liitetä sanaa floppi tietyillä paikkakunnilla. Puhumattakaan mistään teknisemmästä analyysistä. Mutta se on ihan ok jos jonkun mielestä Myttynen on suurin piirtein samoilla kalkkiviivoilla Leinon kanssa. Minun papereissani ei ole lähelläkään, vaikka kuinka värilaseilla haluaisin katsoa omaa kasvattia.
Aika hyödytöntä takertua Myttysen kohdalla viime kauden pisteisiin. Se ei muuta miksikään sitä, että hänellä on senioritasolla takanaan vain yksi tykkikausi, joka sekin hiipui kevättä kohden. Sen sijaan Leinon ura on ollut selkeän nousujohteinen.
Olen iloisesti yllättynyt, jos Myttynen - sikäli kuin Ilvekseen tulee - nousisi sentterihierarkian ykköseksi.
Mites ”petturi Perttu?Ottaisin tohon vielä Raskin maaliin ja Anttilan tekemään ne tärketä maalit.
Miksei viime kautta, jolla oli PPG:ltä paras Suomalaispelaaja SHL:ssä lasketa tykkikaudeksi?