Soho
Tähtipelaaja
Ainakin yksi sopimusuutinen taitaa tälle viikolle mahtua. Näin olen kuullut.
Varmaan niitä jatkoja, joista Koskela viime viikolla vihjaili.
Ainakin yksi sopimusuutinen taitaa tälle viikolle mahtua. Näin olen kuullut.
Mä en kyllä oikein syty Meskasen jatkolle... saattaisi olla parempi antaa kaverin etsiä uusia haasteita muualta.
Päätit ottaa tuon viime kauden mukaan kaunistelemaan tilastoa. Mikko Kousa on jälleen matkalla pakkien pörssin top 5seen. Maksaisitko hänelle kärkipakin rahat? Meskanen on saavuttanut kyllä esityksiin nähden hyvin erikoisen aseman.Ihan näin tilastofaktana: Meskanen on tämä ja viime kausi yhteenlaskettuna klassisella tasaisen vauhdin taulukolla 24 maalin kausitahdissa. Tuohon on viimeisen kymmenen vuoden aikana yltänyt keskimäärin vähän yli kolme pelaajaa kaudessa koko Liigasta.
Älä nyt noin hyvää nega-asennetta tule faktoilla vesittämään.Ihan näin tilastofaktana: Meskanen on tämä ja viime kausi yhteenlaskettuna klassisella tasaisen vauhdin taulukolla 24 maalin kausitahdissa. Tuohon on viimeisen kymmenen vuoden aikana yltänyt keskimäärin vähän yli kolme pelaajaa kaudessa koko Liigasta.
Mä en kyllä oikein syty Meskasen jatkolle... saattaisi olla parempi antaa kaverin etsiä uusia haasteita muualta.
Päätit ottaa tuon viime kauden mukaan kaunistelemaan tilastoa.
Kysymys kaikille? Kenet sinä laittaisit ylivoimalla Meskasen tilalle B-pisteen kaarelle?
En ihmettelisi,jos Aren paikalla ylivoimassa kokeiltaisiin ainakin aluksi Lepausta.
Toivotaan, että tämä huhu ei pidä paikkaansa.Kyllä tässä aika pelillinenkin katastrofi on varmaankin tulossa...
Päätit ottaa tuon viime kauden mukaan kaunistelemaan tilastoa.