Huhuketju

Status
Viestiketju on suljettu.

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 200
Vs: Huhuketju

jerry sanoi:
mihu sanoi:
On ainakin noi Saarinen ja Junnila sellaisia pelimanneja, notta oi että!! Ykköskoria kaivataan ja taas kohta saadaan...

Jos odotat, että ensi kauden Ilveksessä on 20 "ykköskorin miestä", niin aivan taatusti joudut pettymään.

Mutta eikös siellä suurinpiirtein puoli joukkuetta pitäisi jo hyökkäyksestä olla kiinnitetty? Kanki, Korhonen, Ruuttu, Välly?, Kaitsu, Keränen plus pari junnua... Kärkikenttiin ja mun "ykköskoriin" Masia, Jekiä, Pessiä, ykkös- ja kakkossenaa. Niin, kerro toki mihin nämä potilas-Saariset ja Junnilat saadaan mahtumaan???

Masi-Ykkössena-Keränen
Jeki-Kakkossena-Pessi
Korhonen-Kanki-Kantola
Välly-Kokkala-Ruuttu...??
 

jerry

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
251
Vs: Huhuketju

Lähtökohtaisesti toivon, että viime kausien loukkaantumishistorialla Ilves ei lähde ensi kauteen 12 hyökkääjällä. Mainitsemastasi rosterista ei taida olla kaikkien alimpien ketjujen miesten jatkosopimuksistakaan virallista tietoa, joten katsotaan kuka sopii ja mihin siinä kohtaa, kun on tietoa eikä pelkkiä huhuja.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 200
Vs: Huhuketju

jerry sanoi:
Lähtökohtaisesti toivon, että viime kausien loukkaantumishistorialla Ilves ei lähde ensi kauteen 12 hyökkääjällä. Mainitsemastasi rosterista ei taida olla kaikkien alimpien ketjujen miesten jatkosopimuksistakaan virallista tietoa, joten katsotaan kuka sopii ja mihin siinä kohtaa, kun on tietoa eikä pelkkiä huhuja.

Niin, onhan siellä "varakortteina" Raju-Ekiä, Laaksosta/Huhtasta (plus pari oikeasti ihan lupaavaa junnua) sun muuta jo nykyisellään. Kun tietää (tai uskoo pessimistinä), kuinka paljon (vähän) niitä pelimerkkejä Oy:llä on taas jaossa, ei kannata ehkä varautua viiden-kuuden ketjun tasaiseen peluutukseen/kierrätykseen, vaan itse hakisin pari VARMAA korttia keskelle vaikka vähän isommalla hintalapulla... Näitä ei ole tainnut viiteen-kuuteen vuoteen löytyä rosterista ?
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Huhuketju

Kyllä itse olen jerryn kanssa samaa mieltä siitä, että reserviä tulee löytyä. Etenkin sentteriosastolla olisi kiva, jos mahdollisten loukkaantumisten sattuessa ei tarvitsisi jatkuvasti käyttää laitureita, vaan penkin päästä löytyisi senttereitäkin.

Taloudellinen riski täytyy kuitenkin hallita jotenkin, ja matematiikka jossa aina kolmen pelaajan hinnalla saadaan yksi hyvä - on aivan liian lyhyttä. Pelkällä terävällä kärjellä ei voiteta vielä mitään - ainakaan pitkässä juoksussa.

Uskon että Tuokkola tietää, mitä tekee.
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 200
Vs: Huhuketju

VP sanoi:
Kyllä itse olen jerryn kanssa samaa mieltä siitä, että reserviä tulee löytyä. Etenkin sentteriosastolla olisi kiva, jos mahdollisten loukkaantumisten sattuessa ei tarvitsisi jatkuvasti käyttää laitureita, vaan penkin päästä löytyisi senttereitäkin.

Taloudellinen riski täytyy kuitenkin hallita jotenkin, ja matematiikka jossa aina kolmen pelaajan hinnalla saadaan yksi hyvä - on aivan liian lyhyttä. Pelkällä terävällä kärjellä ei voiteta vielä mitään - ainakaan pitkässä juoksussa.

Uskon että Tuokkola tietää, mitä tekee.

Meillähän on sopimuksenalaisia senttereitä jo Kanki ja Ruuttu ja melkein senttereitä jo Kantola ja Keränen (tosin itse en kumpaakaan peluuttais keskellä). Itse myös kiinnittäisin Kokkalan optiolla, niin eikö meillä siinä ole jo reserviä. Koska siis ykkönen ja kakkonen senoista meiltä puuttuu.
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 924
Vs: Huhuketju

mihu sanoi:
VP sanoi:
Kyllä itse olen jerryn kanssa samaa mieltä siitä, että reserviä tulee löytyä. Etenkin sentteriosastolla olisi kiva, jos mahdollisten loukkaantumisten sattuessa ei tarvitsisi jatkuvasti käyttää laitureita, vaan penkin päästä löytyisi senttereitäkin.

Taloudellinen riski täytyy kuitenkin hallita jotenkin, ja matematiikka jossa aina kolmen pelaajan hinnalla saadaan yksi hyvä - on aivan liian lyhyttä. Pelkällä terävällä kärjellä ei voiteta vielä mitään - ainakaan pitkässä juoksussa.

Uskon että Tuokkola tietää, mitä tekee.

Meillähän on sopimuksenalaisia senttereitä jo Kanki ja Ruuttu ja melkein senttereitä jo Kantola ja Keränen (tosin itse en kumpaakaan peluuttais keskellä). Itse myös kiinnittäisin Kokkalan optiolla, niin eikö meillä siinä ole jo reserviä. Koska siis ykkönen ja kakkonen senoista meiltä puuttuu.

Pistäisin itse myös herran Eero Savilahti mukaan tähän sentterilistaan. Tosin huhuissa ovat pyörineet myös nimet Juuso Rajala sekä Turo Asplund.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Huhuketju

mihu sanoi:
...ja melkein senttereitä jo Kantola ja Keränen (tosin itse en kumpaakaan peluuttais keskellä).
Juuri näitä "melkein senttereitä" ei tulisi laskea senttereiksi edes reserviin.
Ruutunkaan otteet nyt eivät ole vielä keskellä vakuuttaneet.

mihu sanoi:
Koska siis ykkönen ja kakkonen senoista meiltä puuttuu.
En jaksa uskoa kahteen huippusentteriin. Olen mielelläni väärässä.
 

kotivuori

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
198
Vs: Huhuketju

VP sanoi:
mihu sanoi:
...ja melkein senttereitä jo Kantola ja Keränen (tosin itse en kumpaakaan peluuttais keskellä).
Juuri näitä "melkein senttereitä" ei tulisi laskea senttereiksi edes reserviin.
Ruutunkaan otteet nyt eivät ole vielä keskellä vakuuttaneet.

mihu sanoi:
Koska siis ykkönen ja kakkonen senoista meiltä puuttuu.
En jaksa uskoa kahteen huippusentteriin. Olen mielelläni väärässä.

Menestyvässä joukkueessa laiturit ei voi pelata sentterinä. Jos sentteri pelaa laiturina että mahtuisi kokoonpanoon, on se yleensä parempi merkki. Suomessa sentteripeli korostuu entisestään, siksi hyökkäyksen rakentaminen tulisi aloittaa niistä.
 

ipa83

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
928
Vs: Huhuketju

Ilves comin joukkuelistalle lisätty Teemu Kesän nimi, eipä näy Maran nimeä? no huomenna pojat saadaan tähänkin asiaan selvyys, tietääkö kukaan tuleeko tiedotustilaisuus vai pelkäästään tiedote?
 

vsop

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
124
Vs: Huhuketju

Huomenna on jännä päivä nähdään millainen ens kauden joukkueesta on muodostumassa. Kaikenlaisia huhuja on ollut liikkeellä toivottavasti olisi muutama sellainen positiivinen yllätys. Onko kellään tietoa monelta sopimukset julkistetaan aamu- vai iltapäivällä?
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Vs: Huhuketju

vsop sanoi:
Huomenna on jännä päivä nähdään millainen ens kauden joukkueesta on muodostumassa. Kaikenlaisia huhuja on ollut liikkeellä toivottavasti olisi muutama sellainen positiivinen yllätys. Onko kellään tietoa monelta sopimukset julkistetaan aamu- vai iltapäivällä?
Veikkaan että klo 12 - 15.
 

Rauman Kukko

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
978
Vs: Huhuketju

bulftrik sanoi:
vsop sanoi:
Huomenna on jännä päivä nähdään millainen ens kauden joukkueesta on muodostumassa. Kaikenlaisia huhuja on ollut liikkeellä toivottavasti olisi muutama sellainen positiivinen yllätys. Onko kellään tietoa monelta sopimukset julkistetaan aamu- vai iltapäivällä?
Veikkaan että klo 12 - 15.

Itse kuulin huhua, että sopparit julkistetaan vasta viikon päästä kun finaalit ovat ohi ;)
 

Miika Lundin

Luottopelaaja
Viestejä
2 200
Vs: Huhuketju

Rauman Kukko sanoi:
bulftrik sanoi:
vsop sanoi:
Huomenna on jännä päivä nähdään millainen ens kauden joukkueesta on muodostumassa. Kaikenlaisia huhuja on ollut liikkeellä toivottavasti olisi muutama sellainen positiivinen yllätys. Onko kellään tietoa monelta sopimukset julkistetaan aamu- vai iltapäivällä?
Veikkaan että klo 12 - 15.

Itse kuulin huhua, että sopparit julkistetaan vasta viikon päästä kun finaalit ovat ohi ;)

Niin... Tämä tästä sopasta vielä puuttuisi. Allekirjoittanutkin odottelee ihan kohtuullisella mielenkiinnolla huomista. Vielä tähän "yllättävä, meistä riippumaton viive", niin... :eek:
 

Leki78

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
903
Vs: Huhuketju

Ilves saanut eilen hyviä uutisia jotka lienevät merkittäviä koska odottelu siirtänyt sopimuksien julkistamisia.
Lähde: "Hallin toinen pääty"
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 204
Vs: Huhuketju

Huomenna tod.näk. tiedotetaan se tieto, että tieto tiedottamisesta ei ole kenenkään tiedossa.
Tiedotus siis lykkääntyy.. sentteriä etsitään...pystyy pelaamaan myös laidassa, ehkä...
Kärsivällisyyttä fanit, odotellessa voi seurata vaikka Tapparan mestaruusjuhlia ja mennä vaikka kuokkimaan.
Tavoite on tulevaisuudessa ja Ilves nostetaan jälleen kerran huipulle, rahasta se ei tule tälläkään kertaa kiinni olemaan.
Aamulehdessä sitten vielä jonkin entisen Ilvespelaajan haastattelu päälle...
 

NoGood

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
234
Vs: Huhuketju

Jotta taas huomenna ei tarvitse kiroilla kun Ilves ja tj Tarvainen söivät jälleen sanansa, haluaisin muistuttaa että varsinaisesti keskiviikosta ei tiedotustilaisuuden kohdalla puhuttu:

Tarvainen @ AL sanoi:
Koska aiotte tiedottaa uusista sopimuksista?

– Viikon puolivälin aikaan.

http://www.aamulehti.fi/Kiekko/1194807288186/artikkeli/ilveksen+pelaajajulkistuksia+lykattiin+toimitusjohtajalta+mystinen+vastaus.html
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Vs: Huhuketju

NoGood sanoi:
Jotta taas huomenna ei tarvitse kiroilla kun Ilves ja tj Tarvainen söivät jälleen sanansa, haluaisin muistuttaa että varsinaisesti keskiviikosta ei tiedotustilaisuuden kohdalla puhuttu:

Tarvainen @ AL sanoi:
Koska aiotte tiedottaa uusista sopimuksista?

– Viikon puolivälin aikaan.

http://www.aamulehti.fi/Kiekko/1194807288186/artikkeli/ilveksen+pelaajajulkistuksia+lykattiin+toimitusjohtajalta+mystinen+vastaus.html
Kieltämättä hieman outo "haastattelu", mutta tämä kohta:

Mille pelipaikoille on tulossa vahvistuksia?

– Sen näkee sitten keskiviikkona.

Kertonee sen että huomenna niitä soppareita julkaistaan.

Mitenköhän tuo haastattelu on tehty, kun eka Tarvainen kertoo että keskiviikkona julkaistaan, sitten haastattelija kysyy heti perään että koska julkaistaan. :D
 

The One

Rivipelaaja
Viestejä
69
Vs: Huhuketju

Tarvainen kertoi että huomenna julkaistaan nimiä ja tällä tiedolla mennään. Sen vaan vielä sanon että ainakin yhdestä nimestä tulette todella yllättymään eikä se toinenkaan sentteri pettymys ole...
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Vs: Huhuketju

The One sanoi:
Tarvainen kertoi että huomenna julkaistaan nimiä ja tällä tiedolla mennään. Sen vaan vielä sanon että ainakin yhdestä nimestä tulette todella yllättymään eikä se toinenkaan sentteri pettymys ole...
Ai yllättymään positiivisesti? Ilveksen tapauksessahan joutuu yleensä yllättymään negatiivisesti. :-X
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös