Topi
Guest
Vs: Huhuketju
Minä päättelen että jotakin positiivista on tapahtunut. Ehkä ensi viikolla kuulemme hyviä uutisia.
Minä päättelen että jotakin positiivista on tapahtunut. Ehkä ensi viikolla kuulemme hyviä uutisia.
Topi sanoi:Minä päättelen että jotakin positiivista on tapahtunut. Ehkä ensi viikolla kuulemme hyviä uutisia.
alakkriP sanoi:Topi on vetäny taas purkillisen positiivisuus pillereitä mulle samoja kiitos!
Arponen korjas äsken, että kaverin ikä on yli 30v. Eli ei oo Platt.Jarpeez sanoi:Arponen Twitterissä:
#Tappara neuvottelee Euroopassa päättyneellä kaudella kohtuullisen tehokkaasti pelanneen alle 30-vuotiaan kanukkisentterin kanssa. #smliiga
Toivottavasti kyseinen henkilö ei ole Platt.
Luultavasti kyseessä on pelaajaa, joka ei ole ennen pelannut SM-liigassa.ipafan41 sanoi:Arponen korjas äsken, että kaverin ikä on yli 30v. Eli ei oo Platt.Jarpeez sanoi:Arponen Twitterissä:
#Tappara neuvottelee Euroopassa päättyneellä kaudella kohtuullisen tehokkaasti pelanneen alle 30-vuotiaan kanukkisentterin kanssa. #smliiga
Toivottavasti kyseinen henkilö ei ole Platt.
Rico Fataa on huhuttu myös Tapparaan.Topi sanoi:Tammelan torin kahvion pöydässä istuessani kuuntelin toisella korvalla kun viereisessä pöydässä joku jutteli Ilveksen asioista puhelimessa.
Huono kuulo kun on niin erottanut kuin nimen Rico Fata jolle Ilves on tarjonnut sopimusta.
Samaa kaveria on huhuiltu jo 3-4 vuotta sm-liigaan, mutta kummasti on aina valinnut Sveitsin. Varmaan ihan maisemien takia.Jarpeez sanoi:Rico Fataa on huhuttu myös Tapparaan.Topi sanoi:Tammelan torin kahvion pöydässä istuessani kuuntelin toisella korvalla kun viereisessä pöydässä joku jutteli Ilveksen asioista puhelimessa.
Huono kuulo kun on niin erottanut kuin nimen Rico Fata jolle Ilves on tarjonnut sopimusta.
Topi sanoi:Tammelan torin kahvion pöydässä istuessani kuuntelin toisella korvalla kun viereisessä pöydässä joku jutteli Ilveksen asioista puhelimessa.
Huono kuulo kun on niin en erottanut kuin nimen Rico Fata jolle Ilves on tarjonnut sopimusta.
laku-mambo sanoi:Samaa kuulin tänään taksimiesten pyhätössä eli Tammelan nesteellä.
ipana sanoi:Plihal häipynyt tänään Kärppien kopista varusteet mukanaan. Onko uusi seura tiedossa? Näin kirjoittelee Pedon raapaisu.