Huhuketju

Status
Viestiketju on suljettu.

Mudi

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
322
Vs: Huhuketju

Noma sanoi:
Corson siirto Ilvekseen on mennyt puihin, ei tarvitse sitä enää odotella. Neuvotteluja käytiin, mutta mies halusi etsiä pelipaikkaa KHL:stä. Hyökkääjää silti etsitään edelleen.

:(
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 449
Vs: Huhuketju

Noma sanoi:
Ei ole Jesse palaamassa vielä tällä viikolla, eikä hän myöskään 100% varmuudella pelaa sentterinä sitten kun palaa. Itse huhuun en ota kantaa, kunhan selvennän Jesse-kuviota.

Noma sanoi:
Laitetaan nyt tähän ketjuun vielä, vaikka alkaa olla aika varmaa tietoa: Daniel Corso tulee Ilvekseen.

Noma laukoo faktat ja taklaa huhut. Eiku. Ylläolevasta poiketen Niinimäki on siis palaamassa kehiin tänään lauantaina HIFKiä vastaan, ja Corso ei olekkaan "yllättäen" ilmeisesti hyväksynyt Ilveksen tarjousta.

Varmasti hauskaa kuulua ns. syväkurkkuna johonkin sisäpiiriin ja heittää keskeneräisiä asioita ja mutuja nettiin moderaattori statuksella, mutta saisinko vaatia arvon ylläpitäjä-sedältä hieman enemmän vaikka ollaankin huhuketjussa?

Nämä kirjoitukset eivät palvele ketään varsinkaan kun Ilveksen tila on mitä on.
 

-sk-

Luottopelaaja
Viestejä
1 451
Vs: Huhuketju

Noma sanoi:
Corson siirto Ilvekseen on mennyt puihin, ei tarvitse sitä enää odotella. Neuvotteluja käytiin, mutta mies halusi etsiä pelipaikkaa KHL:stä. Hyökkääjää silti etsitään edelleen.

No niin, ei siis pitäisi ikinä luottaa näihin...mä pidin jo ihan varmana. Tampereen Ilves, "ykkössentteri tulossa jo vuodesta 2009". Nyt "harmittaa".

Jäsen Batterya täytyy kompata kyllä tuossa, että kyllä moderaattoreillakin pitäis olla joku roti ennenkun tullaan julistamaan "varmoja" siirtoja, vaikka huhuketjussa ollaankin.

T: "Laitetaan nyt tähän ketjuun vielä, vaikka alkaa olla aika varmaa tietoa: Daniel Corso tulee Ilvekseen."
 

Weikko Nieminen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
211
Vs: Huhuketju

Aamulehdestä taas: Corson siirto tosiaan kariutunut. Ipaan tarjottu Eric Fehriä. Miehellä ei ole NHL-sopimusta ja aikoo ilmeisesti tulla Eurooppaan pelaamaan kauden loppuun saakka.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 237
Vs: Huhuketju

Oho! Corson saapuminen Suomeen piti olla aivan varmaa. Seura oli se, minkä piti olla epävarmaa. Lopulta tuossa kuviossa olikin kaikki epävarmaa.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 395
Vs: Huhuketju

Kyllähän nämä varmat tiedot taas nähtiin.

Varma siirto olikin neuvottelujen käyminen samojen jätkien mukaan jotka puhuivat aiemmin varmasta siirrosta.


Neuvotteluja nyt käydään jatkuvasti eri pelaajien kanssa.Lopulta ei tule ketään tai sitten tulee joku maksimissaan 30 pinnaa AHL:ssä tehnyt ja sitten yllätytään kun 30 pisteen mies AHL:ssä onkin 30 pisteen mies myös Ilveksessä.Ei sillä,etteikö sellainenkin vahvistaisi Ilvestä,mutta Corson kaltaista huippumiestä on aivan turha kaiketi odotella edelleenkään näille leveysasteille.

Sen viime kaudella lähellä olleen Markovicin varmaan saisi,kun kerkesi mielummin valitsemassaan Tshekeissä tekemään itsestään jo pellen ja palaamaan maitojunalla.Tai jonkun muun Slovakian liigan ulkomaaummikon.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 237
Vs: Huhuketju

Pok sanoi:
Varma siirto olikin neuvottelujen käyminen samojen jätkien mukaan jotka puhuivat aiemmin varmasta siirrosta.

Samojen jätkien? Jos viittasit tällä muhun, niin laitappas mun viestit joissa kirjoitan Corson siirron olevan varma?

Kyllä. Uskoin vakaasti että Corso saapuu Suomeen viikonloppuna ja kirjoittaa sopimuksen Ilveksen kanssa. Enkä todellakaan ala moittia lähteitäni. Päinvastoin. Joskus käy näin.

Meikku luottaa Nomaan jatkossakin.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 395
Vs: Huhuketju

Weikko Nieminen sanoi:
Aamulehdestä taas: Corson siirto tosiaan kariutunut. Ipaan tarjottu Eric Fehriä. Miehellä ei ole NHL-sopimusta ja aikoo ilmeisesti tulla Eurooppaan pelaamaan kauden loppuun saakka.

Eric Fehr on laitahyökkääjä,kun sentteriä tarvitaan ja viime kausi ollut aivan surkea + ei Euroopasta kokemusta sekä isokokoinen möhkäle joilla usein vaikeuksia sopeutua Euroopan kaukaloihin.

Tietysti jos ei muita vaihtoehtoja ole ja tämä olisi oikeasti sellainen varma tulija,niin täytyy muistaa taas usean kauden kokemuksella,että kausi syö koko ajan kolmen pelin viikkotahdilla itseään ja luu jää helposti kesken kautta huippumiestä etsivän käteen tykkänään.Taas on kuudesosa kautta jo pelattu.
 

HekeK

Administrator
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 237
Vs: Huhuketju

Kyllä tähän sentteri pitää saada. Ja nopeasti. Kantola on poissa todella pitkään, joten liigatason sentterit alkaa loppua.

Kyllä minä uskon että se sentteri jostain saadaan. Vieläpä ihan hyvän tason sentteri.
 

Jorman Kivet

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
965
Vs: Huhuketju

Nyt tarvitaan kaksi sentteriä ja laituri. Kantola klesana ja leveyttä on pakko olla.
Muuten tulee todella piiiitkä kausi. Tämä rosteri ei kestä enää yhtäkään hyökkääjän loukkaantumista.
Minä signaisin Fehrin heti. Olisi Isona äijänä kova maalinedessä ja maalinedestä ne maalit tehdään.
 

janne68

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
933
Vs: Huhuketju

Kyllä me joku tarvitaan, että sääleihin päästään, mutta kuka sen aika näyttää.
Corso olisi olluut liiankin hyvä haku, Ilveksen onnelle. ;D
Nyt tarvitaan koko kauden pelaava äijä, jos ja kun änäri alkaa monien joukkueiden paketti menee hetkeksi sekaisin. Niin silloin meidän pitää raapia ne pisteet.

Mutta toiveissa olisi että tässä kuussa meillä olisi joku keskushyökkääjä rosterissa.
 

hyppyri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
659
Vs: Huhuketju

Heh.... niin kummää sanoin, ei tuu. ;)

Tuommoset JuhaFöörit on aivan tarpeettomia, tietenkin hinta jos on kohdillaan (halpa/halvempi/halvin) niin sitten koeajalle....

Kyllä ne vahvistusten hankinta-ajat ovat olleet ja menneet, aivan turhaa utopioida mistään vahvistuksista enää. Ei oo ei tuu
 

Noma

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Viestejä
1 599
Vs: Huhuketju

Corso oli itse soittanut Suomeen vanhoille kavereilleen ja kertonut tulevansa Ilvekseen. Kuulosti jotenkin aika luotettavalta omaan korvaan.

Mutta sovitaan että pidän tästedes nämä tiedot ominani niin en aiheuta täällä kenellekään mielipahaa.
 

Lynx

Uusi Ilves since 2017
Viestejä
993
Vs: Huhuketju

Jos ennen laituri-Kantolan loukkaantumista pitkäaikainen sentteritarve oli yhden miehen kokoinen, on se nyt kahden, eikä sentteri-Niinimäkeä jostain syystä tietenkään keskelle laiteta. Ilveksen syvimpiin ideologioihin liittyy härkäpäinen epäloogisuus, joten uskoisin että tämä syntynyt pikkuvaje täytetään muutamalla A-junnulla.

Keränen
Kangasniemi
Kuronen
A-jun

Näillä mennään laitojen kautta. Unohdetaan ne hankinnat.
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 924
Vs: Huhuketju

Noma sanoi:
Corso oli itse soittanut Suomeen vanhoille kavereilleen ja kertonut tulevansa Ilvekseen. Kuulosti jotenkin aika luotettavalta omaan korvaan.

Mutta sovitaan että pidän tästedes nämä tiedot ominani niin en aiheuta täällä kenellekään mielipahaa.

Äh, älä välitä. Porukka tuntuu olevan niin tottumaton näihin pelaajistoa koskeviin huhuihin, ettei niihin osata enää suhtautua normaalisti. Viellä kymmenen vuotta sitten tämä oli normaalia. Nyt pelkkä huhu koskien Ilvestä herättää valtavan hyökyaallon.
 

punakone

Luottopelaaja
Viestejä
1 898
Vs: Huhuketju

mulla olis sellainen käsitys ollut että corso olis itse halunnut tulla ilvekseen mutta raipe oli sen torpedoinut corson huonon asenteen ja luonteen vuoksi.olihan corso kuulemma jo kärpissä ei niin toivottu ihminen valmentajien/omistajien silmissä.niin olen tajunnut asian.
 

k44p0

Rivipelaaja
Viestejä
48
Vs: Huhuketju

Lynx sanoi:
Jos ennen laituri-Kantolan loukkaantumista pitkäaikainen sentteritarve oli yhden miehen kokoinen, on se nyt kahden, eikä sentteri-Niinimäkeä jostain syystä tietenkään keskelle laiteta. Ilveksen syvimpiin ideologioihin liittyy härkäpäinen epäloogisuus, joten uskoisin että tämä syntynyt pikkuvaje täytetään muutamalla A-junnulla.

Keränen
Kangasniemi
Kuronen
A-jun

Näillä mennään laitojen kautta. Unohdetaan ne hankinnat.

Huomasithan tämän päivän sentterit?

Keränen
Kangasniemi
Kokkala
Huhtala...

Unelma ois jo saatais ykskin sentteri niin:

Masi - Sentteri - Jesse
Kantola - Keränen - Sointu (Keränen ja kantola voivat vaihtaa paikkaa)
KKK Kenttä
Junnuja - Kokkala - Junnuja. mm. Wilenius, hintz, kuronen, nikkilä, huhtala. Lisäksi vällyä ja muita tähän
 

mirasane

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
392
Vs: Huhuketju

Noma sanoi:
Mutta sovitaan että pidän tästedes nämä tiedot ominani niin en aiheuta täällä kenellekään mielipahaa.

En usko, että porukka tuota tarkoittaa ja haluaa. Huhut ovat huhuja, ja jos olisit sanonut Corson olevan lähellä sopimusta Ilvekseen sen sijaan, että kerroit sopparin varmana, ei kukaan olisi hermostunut.
 

Noma

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen
Viestejä
1 599
Vs: Huhuketju

punakone sanoi:
mulla olis sellainen käsitys ollut että corso olis itse halunnut tulla ilvekseen mutta raipe oli sen torpedoinut corson huonon asenteen ja luonteen vuoksi.olihan corso kuulemma jo kärpissä ei niin toivottu ihminen valmentajien/omistajien silmissä.niin olen tajunnut asian.

Ei pidä paikkaansa. Corsosta se oli kiinni. Tästä voinee vetää toki myös sen johtopäätöksen, että Ilveksen tarjous oli sen verran pieni, että kannatti jäädä odottelemaan rahakkaampia KHL:stä.
 

-sk-

Luottopelaaja
Viestejä
1 451
Vs: Huhuketju

mirasane sanoi:
Noma sanoi:
Mutta sovitaan että pidän tästedes nämä tiedot ominani niin en aiheuta täällä kenellekään mielipahaa.

En usko, että porukka tuota tarkoittaa ja haluaa. Huhut ovat huhuja, ja jos olisit sanonut Corson olevan lähellä sopimusta Ilvekseen sen sijaan, että kerroit sopparin varmana, ei kukaan olisi hermostunut.

Juuri näin. Ei siinä, varmasti Noma olit siinä käsityksessä että siirto on varma, ja toimit sen mukaan. Harmitti vaan perhanasti kun luulin meidän saavan viimein sen piiiiiiitkään kaivatun ykkössentterin.

Sinällään ihan piristävää kun Ilvekseen pitkästä aikaa edes liitetään näin kovia nimiä. Kunpa joku vielä tarttuisi oikeasti haaviin!
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös