Huhuketju

Status
Viestiketju on suljettu.

Tonze

Rivipelaaja
Viestejä
80
Vs: Huhuketju

Prestberg jouluun asti kestävällä try outilla + uus 1-2 kentän sentteri taikka laituri,mutta sentteri tottakai mielummin, koska tuo osasto on aikaslailla ohut meillä. Sitten asia ok.
Mutta pelkkää Prestbergiä en kelpuuta.
 

Peltinen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
852
Vs: Huhuketju

Cream sanoi:
Ei täällä näköjään ihan jokainen ole täysin saapas. Oli tosiaan ihan heitto, ei huhu.

Mitä se täällä huhuketjussa sitten tekee jos se ei ole huhu? Tyhjänpäiväistä paskalänkytystä riittää muutenkin ihan tarpeeksi ettei ole mitään tarvetta näillä hassutteluilla sitä enää lisätä.
 

Cream

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
726
Vs: Huhuketju

Peltinen sanoi:
Cream sanoi:
Ei täällä näköjään ihan jokainen ole täysin saapas. Oli tosiaan ihan heitto, ei huhu.

Mitä se täällä huhuketjussa sitten tekee jos se ei ole huhu? Tyhjänpäiväistä paskalänkytystä riittää muutenkin ihan tarpeeksi ettei ole mitään tarvetta näillä hassutteluilla sitä enää lisätä.

Yhyhyy. Anna kakkua saatana!
 

Asylum

Luottopelaaja
Viestejä
4 840
Vs: Huhuketju

Cream sanoi:
Peltinen sanoi:
Cream sanoi:
Ei täällä näköjään ihan jokainen ole täysin saapas. Oli tosiaan ihan heitto, ei huhu.

Mitä se täällä huhuketjussa sitten tekee jos se ei ole huhu? Tyhjänpäiväistä paskalänkytystä riittää muutenkin ihan tarpeeksi ettei ole mitään tarvetta näillä hassutteluilla sitä enää lisätä.

Yhyhyy. Anna kakkua saatana!

Näköjään tää Creamikin on yks Pelle Prestberg.
 

Cream

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
726
Vs: Huhuketju

Kai ton olisi voinut laittaa muotoon, "nyt on tilaa todelliselle maalintekijälle". Lähinnä kommentoin Corson lähtöä, esittämällä puolitoiveen. Olisiko se sitten ollut huhu maalintekijän saapumisesta, todennäköisesti. Kirjotin äidinkielestä C:n, mutta olisin silti osannut tulkita tuonkaltaisen viestin jonkun muun kirjoittamana oikein. Suuri osa palstaveljistä näköjään ei.

Prucha on Juupen papereissa. Eiköhän todennäkösyydet miehen saapumiselle ole kuitenkin tasoa olematon.

Pahoittelen aiheuttamaani surua.
 

SaulBrother

Luottopelaaja
Viestejä
1 646
Vs: Huhuketju

Tuolla Pruchalla tulee kohta kiire, kun ei ole vieläkään joukkuetta tiedossa ja ollaan jo melkein joulukuussa.
Vai odottaako tuo sopimusta yhtä kauan kuin Viinanen viime kaudella.

Huomasin just tälläisen uutisen koskien Jonas Anderssonia.
http://rsport.ru/hockey/20131115/701245301.html

Andersson on kuulemma saanut tarjouksia Venäjältä, Suomesta ja Sveitsistä.
Onko tietoa mikä suomalaisjoukkue on tehnyt tarjouksen? Kärpät?
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 576
Vs: Huhuketju

Marko Anttila saanut kenkää Venäjältä. Se Pelle vaan tänne vuodenvaihteeseeen asti ja sitten Marko kotiin loppukauden + ensikauden pahvilla.
 

Gmoo

Luottopelaaja
Viestejä
2 841
Vs: Huhuketju

Samaan syssyyn sai myös Milan Gulas kenkää KHL:stä, olisko siinä meille sentteri.

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=22577
 

vilho

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
311
Vs: Huhuketju

Gmoo sanoi:
Samaan syssyyn sai myös Milan Gulas kenkää KHL:stä, olisko siinä meille sentteri.

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=22577
Ei olis. Färjestadiin meni.
 

laku-mambo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
527
Vs: Huhuketju

vilho sanoi:
Gmoo sanoi:
Samaan syssyyn sai myös Milan Gulas kenkää KHL:stä, olisko siinä meille sentteri.

http://www.eliteprospects.com/player.php?player=22577
Ei olis. Färjestadiin meni.

Ja eikös tämä Pelle (Prestberg) juurikin ollut Färjestadista...
 

nestikka

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
240
Vs: Huhuketju

Ei nyt mitään ikäloppua Pellee! Allsvenskanissa kahdella edelliskaudella yhteensä 41 peliä ja 10 maalia ja 8 syöttöö..
Tällä kaudella 9 peliä ja 1+1 Elitserienissä, mutta ei ei.
 

merkkari

Guest
Vs: Huhuketju

No asia ei ole noin yksiselitteinen. Riippuu Anttilan Suomessa viettämistä päivistä koko vuoden ajalta. Jos ei ole täällä juuri ollut voi hyvinkin viettää tehdä loppuvuoden hommia, mutta toisaalta miksi Anttila edes haluaisi tulla tänne kun varmasti saa taloudellisesti järkevämpiä (verotuksen osalta) olevia sopimuksia muualta, kuten esim Sveitsistä.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 479
Vs: Huhuketju

Chris Connolly lähdössä naapurista Saksaan jatkamaan uraansa, näin huhuillaan jatkoajassa.
 

Raimo78

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
697
Vs: Huhuketju

HerraIsä sentään, tämä huhuketjukin on jo kuudetta päivää ihan hiljaa...yhtä hiljaa kuin a) Ilveksen johtoporras uusine strategioineen, b) UTJ pelaajavahvistuksiin liittyen, c) Corso LeKissä

::) 8)

Hyvää itsenäisyyspäivää jo kaikille näin ennakkoon! Minä olen hermoja säästelläkseni päättänyt olla (ja olen runsaan viikon verran jo ollutkin) seuraamatta tarkemmin touhuja. Riittää, kun katsoo pelin jälkeen tuloksen...Pahaa pelkään huomisestakin, maaleja kun ei saada puolityhjistäkään.
 

NikoM

Guest
Vs: Huhuketju

Raimo78 sanoi:
Minä olen hermoja säästelläkseni päättänyt olla (ja olen runsaan viikon verran jo ollutkin) seuraamatta tarkemmin touhuja. Riittää, kun katsoo pelin jälkeen tuloksen...

Jep. Tähän päädyin minäkin heti sen jälkeen kun Sjöblom potkittiin pihalle amatöörimäisesti. Säästää hermoja ja ei vituta läheskään niin paljon kun ei seuraa tätä perseilyä ihan lähietäisyydeltä.

Jospa tässä nyt pikkuhiljaa tulisi jotain suuria uutisia(positiivisia sellaisia). Ehkäpä sitten mielenkiinto palaisi tähän touhuun.

Sen olen päättänyt, ettei Ilvesfanin täydy raastaa enää sekunttiakaan hermojaan tähän perseilyyn. :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös