Ei kai tänne olla Moisiota tuomassa?Bracket sanoi:Huhun mukaan ensi kauden nelosketju on raskasta osastoa ja muodossa:
Antti Tyrväinen - Tapio Laakso - Patrik Moisio
Brooks sanoi:Noinkohan Tyrväinen tulisi tänne nelosketjuun rouhimaan?
Rauman Kukko sanoi:Brooks sanoi:Noinkohan Tyrväinen tulisi tänne nelosketjuun rouhimaan?
Tulee varmasti jos hinta on sopiva. Ja Ilveksellähän on kyllä millä mällätä.
.. ei vaan, tuosta kolmikosta tuskin muita tulee kuin Laakso.
Baloun sanoi:Rauman Kukko sanoi:Brooks sanoi:Noinkohan Tyrväinen tulisi tänne nelosketjuun rouhimaan?
Tulee varmasti jos hinta on sopiva. Ja Ilveksellähän on kyllä millä mällätä.
.. ei vaan, tuosta kolmikosta tuskin muita tulee kuin Laakso.
Menestys ei jää rahasta kiinni. Näinhän on luvattu. Uskoisin että Tyrväinen ja Laakso on tuosta ne tulijat.
Pok sanoi:Patrik Moisio ei ole nyt eikä koskaan liigatasoa.
Bracket sanoi:Huhun mukaan ensi kauden nelosketju on raskasta osastoa ja muodossa:
Antti Tyrväinen - Tapio Laakso - Patrik Moisio
Rauman Kukko sanoi:Tulee varmasti jos hinta on sopiva.
Mun mielestä ei tosiaan, mut niinku on olen jo kuukausia jauhanut, et ei tänne pelimiehiä saada eikä paljo muitakaan ainakaan järkevään hintaan. Tämmöseen organisaatioon ei yleensä hinguta jonossa ja luultavasti kaikista vähänkään kiinnostavista pelaajista Ilves joutuu maksaan ylihintaa.Brooks sanoi:Rauman Kukko sanoi:Tulee varmasti jos hinta on sopiva.
Tulee, mjuttei neloseen, vaan kärkiketjuihin.
Mutta kuten aiemmin kirjoitin, Tyrväinen on yhä Jokerit-floppauksestaan huolimatta ylihinnoiteltu pelaaja. Kannattaako Ilveksen tuhlata ykkösketjun laituriin varatut rahat Tyrväiseen, joka tyyppinä on pikemminkin juuri nelosen pelaaja?
kylläonkivaaollailvesfani sanoi:Mun mielestä ei tosiaan, mut niinku on olen jo kuukausia jauhanut, et ei tänne pelimiehiä saada eikä paljo muitakaan ainakaan järkevään hintaan. Tämmöseen organisaatioon ei yleensä hinguta jonossa ja luultavasti kaikista vähänkään kiinnostavista pelaajista Ilves joutuu maksaan ylihintaa.
turhake sanoi:Höpöhöpö. Jostain syystä tänne viime kaudeksi raahautui mm. Jekimovs, Corso sekä Pesonen jolle kaikille varmasti olisi ollut ottajia muuallakin. Seura on myös persaukinen, niin tokkopa näitä pelkällä rahalla houkuteltiin. Näiden lisäksi myös mm. Kolppanen taisi kirjoitella lisää pituutta soppariinsa kesken edellisen kauden.
Siinähän itse luettelit menneeltä kaudeltakin kolme pelaajaa, joista ei yksikään ollut palkkansa arvonen. Se juuri on se pointti mitä tarkotan, ettei tänne helposti ketään saada ja jos saadaan ni maksetaan ylihintaa.turhake sanoi:kylläonkivaaollailvesfani sanoi:Mun mielestä ei tosiaan, mut niinku on olen jo kuukausia jauhanut, et ei tänne pelimiehiä saada eikä paljo muitakaan ainakaan järkevään hintaan. Tämmöseen organisaatioon ei yleensä hinguta jonossa ja luultavasti kaikista vähänkään kiinnostavista pelaajista Ilves joutuu maksaan ylihintaa.
Höpöhöpö. Jostain syystä tänne viime kaudeksi raahautui mm. Jekimovs, Corso sekä Pesonen jolle kaikille varmasti olisi ollut ottajia muuallakin. Seura on myös persaukinen, niin tokkopa näitä pelkällä rahalla houkuteltiin. Näiden lisäksi myös mm. Kolppanen taisi kirjoitella lisää pituutta soppariinsa kesken edellisen kauden.
Näille nyt huhutuille Tyrväisille sekä Rautiaisille Ilves on varmasti erittäin hyvä ratkaisu. Varsinkin ensin mainittu on tahkonnut Pelicansista lähdön jälkeen heikkoja kausia ja sen myötä palkkakin lienee tälle kaudelle pudonnut. Vaihtoehtoina lienee rahastaminen jostain pääkaupunkiseudun joukkueen neloskentästä tai sitten haetaan isoa vastuuta Ilveksestä. Ensi kausi meillä "Kantolana" jonka jälkeen mies on hetkessä taas "150 tuhannen pelaaja".
Rauman Kukko sanoi:Itse en kutsuisi tuota lottovoitoksi, varsinkaan jälkikäteen.
kylläonkivaaollailvesfani sanoi:Siinähän itse luettelit menneeltä kaudeltakin kolme pelaajaa, joista ei yksikään ollut palkkansa arvonen. Se juuri on se pointti mitä tarkotan, ettei tänne helposti ketään saada ja jos saadaan ni maksetaan ylihintaa.
Brooks sanoi:Rauman Kukko sanoi:Tulee varmasti jos hinta on sopiva.
Tulee, mjuttei neloseen, vaan kärkiketjuihin.
Mutta kuten aiemmin kirjoitin, Tyrväinen on yhä Jokerit-floppauksestaan huolimatta ylihinnoiteltu pelaaja. Kannattaako Ilveksen tuhlata ykkösketjun laituriin varatut rahat Tyrväiseen, joka tyyppinä on pikemminkin juuri nelosen pelaaja?