Huhuketju

Status
Viestiketju on suljettu.

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 779
Vs: Huhuketju

Korkki kiinni ja huomenna itse lukemaan uudestaan. Sen jälkeen vaan avaamaan itse Ilves-huhut ja muiden joukkueiden huhut ketjuja.
 

ipa53

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
143
Vs: Huhuketju

Battery sanoi:
Korkki kiinni ja huomenna itse lukemaan uudestaan. Sen jälkeen vaan avaamaan itse Ilves-huhut ja muiden joukkueiden huhut ketjuja.
Pistä itte korkki kii...
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 779
Vs: Huhuketju

ipa53 sanoi:
Battery sanoi:
Korkki kiinni ja huomenna itse lukemaan uudestaan. Sen jälkeen vaan avaamaan itse Ilves-huhut ja muiden joukkueiden huhut ketjuja.
Pistä itte korkki kii...

Mikä sinun ongelmasi on?

Ilveksenmies kyseli että voitaisiinko avata eri ketjut Ilveksen huhuille ja muiden joukkueiden huhuille. Tällä foorumilla kaikilla on oikeus avata haluamansa ketjuja jos ahdistaa lukea esimerkiksi yleistä isoa huhuketjua. Eli siitä vaan Ilveksenmies avaamaan Ilvekselle, Tapparalle tai vaikka San Jose Sharksille omaa ketjua sen sijaan että täälä kyselee "voitaisko avata se ja se ketju".
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 493
Vs: Huhuketju

Battery sanoi:
ipa53 sanoi:
Battery sanoi:
Korkki kiinni ja huomenna itse lukemaan uudestaan. Sen jälkeen vaan avaamaan itse Ilves-huhut ja muiden joukkueiden huhut ketjuja.
Pistä itte korkki kii...

Mikä sinun ongelmasi on?

Ilveksenmies kyseli että voitaisiinko avata eri ketjut Ilveksen huhuille ja muiden joukkueiden huhuille. Tällä foorumilla kaikilla on oikeus avata haluamansa ketjuja jos ahdistaa lukea esimerkiksi yleistä isoa huhuketjua. Eli siitä vaan Ilveksenmies avaamaan Ilvekselle, Tapparalle tai vaikka San Jose Sharksille omaa ketjua sen sijaan että täälä kyselee "voitaisko avata se ja se ketju".
Ei tästä nyt riidellä tarvitse.. minusta olisi vain loogista, että Tapparaketjun avaa joku, jota kyseinen seura kiinnostaa. Siksi en itse siihen ryhdy.
Nyt eteenpäin !
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 650
Vs: Huhuketju

vilho sanoi:
Tänne kaikki huhut. Liittyvätpä ne sitten Ilvekseen tai joihinkin muihin seuroihin/pelaajiin.
Tässä on ketjun avausviesti. Nelisen sataa sivua tämä on kelvannut kaikille.
Kuka kumma on kylvänyt hiekkaa Ilveksenmiähen kalsareihin kun asia on yhtäkkiä alkanut noin hiertämään?
Nimim. "Älä korjaa sitä ellei se ole rikki"
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 493
Vs: Huhuketju

Tero sanoi:
vilho sanoi:
Tänne kaikki huhut. Liittyvätpä ne sitten Ilvekseen tai joihinkin muihin seuroihin/pelaajiin.
Tässä on ketjun avausviesti. Nelisen sataa sivua tämä on kelvannut kaikille.
Kuka kumma on kylvänyt hiekkaa Ilveksenmiähen kalsareihin kun asia on yhtäkkiä alkanut noin hiertämään?
Nimim. "Älä korjaa sitä ellei se ole rikki"
OK ok ..asia selvä.. ei minulla tässä mitään hiekkaa missään ole... ;D
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 945
Vs: Huhuketju

Mikäli Jukka Jalosesta tulee Tapolan seuraaja, niin naapurissa voidaan avata jo varovasti muutama pullo kuohuvaa. Tapparan suurimmat ongelmat ovat olleet juuri hyökkäyspelaamisessa. Ja juuri hyökkäyspelaamisen organisoinnissa Jukka Jalonen on parhaimmillaan.
 

Taverney

Guest
Vs: Huhuketju

jalkakynä sanoi:
Mikäli Jukka Jalosesta tulee Tapolan seuraaja, niin naapurissa voidaan avata jo varovasti muutama pullo kuohuvaa. Tapparan suurimmat ongelmat ovat olleet juuri hyökkäyspelaamisessa. Ja juuri hyökkäyspelaamisen organisoinnissa Jukka Jalonen on parhaimmillaan.
Tai sitten ei...
https://twitter.com/makinenantti/status/542034989702189056
 

jalkakynä

Luottopelaaja
Viestejä
1 945
Vs: Huhuketju

Taverney sanoi:
jalkakynä sanoi:
Mikäli Jukka Jalosesta tulee Tapolan seuraaja, niin naapurissa voidaan avata jo varovasti muutama pullo kuohuvaa. Tapparan suurimmat ongelmat ovat olleet juuri hyökkäyspelaamisessa. Ja juuri hyökkäyspelaamisen organisoinnissa Jukka Jalonen on parhaimmillaan.
Tai sitten ei...
https://twitter.com/makinenantti/status/542034989702189056

Mielenkiintoista, että Jalosesta on kirjoittanut Ilveksessä jalkapalloa pelannut Innanen. Noh Mäkisen mukaan ei ole tulossa, joten katseet suuntautunevat Lempäälään.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 779
Vs: Huhuketju

jalkakynä sanoi:
Mielenkiintoista, että Jalosesta on kirjoittanut Ilveksessä jalkapalloa pelannut Innanen. Noh Mäkisen mukaan ei ole tulossa, joten katseet suuntautunevat Lempäälään.

Kenties 13.12. Juha Juujärvelle 40-vuotis synttärilahja ja paikka SM-Liigan päävalmentajana?
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 790
Vs: Huhuketju

Taverney sanoi:
jalkakynä sanoi:
Mikäli Jukka Jalosesta tulee Tapolan seuraaja, niin naapurissa voidaan avata jo varovasti muutama pullo kuohuvaa. Tapparan suurimmat ongelmat ovat olleet juuri hyökkäyspelaamisessa. Ja juuri hyökkäyspelaamisen organisoinnissa Jukka Jalonen on parhaimmillaan.
Tai sitten ei...
https://twitter.com/makinenantti/status/542034989702189056

Eikös Jalonen ole sanonut, että Ilvestä haluaa tulevaisuudessa valmentaa, mutta Tapparaa taas ei?

Jukka on Ilveksen miähiä nääs!

Sori OT.
 

Masce

Luottopelaaja
Viestejä
2 033
Vs: Huhuketju

Tupsukorva35 sanoi:
Taverney sanoi:
jalkakynä sanoi:
Mikäli Jukka Jalosesta tulee Tapolan seuraaja, niin naapurissa voidaan avata jo varovasti muutama pullo kuohuvaa. Tapparan suurimmat ongelmat ovat olleet juuri hyökkäyspelaamisessa. Ja juuri hyökkäyspelaamisen organisoinnissa Jukka Jalonen on parhaimmillaan.
Tai sitten ei...
https://twitter.com/makinenantti/status/542034989702189056

Eikös Jalonen ole sanonut, että Ilvestä haluaa tulevaisuudessa valmentaa, mutta Tapparaa taas ei?

Jukka on Ilveksen miähiä nääs!

Sori OT.

Jep. https://twitter.com/lehtinen20/status/542041793110769666
 

ipa53

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
143
Vs: Huhuketju

Battery sanoi:
ipa53 sanoi:
Battery sanoi:
Korkki kiinni ja huomenna itse lukemaan uudestaan. Sen jälkeen vaan avaamaan itse Ilves-huhut ja muiden joukkueiden huhut ketjuja.
Pistä itte korkki kii...

Mikä sinun ongelmasi on?
Eipä minulla ongelmaa, mutta josko Sinulla olisi, kun kiakko-osaamisten loppuessa et muuta osaa kuin "korkki kiinni" -vinoilua, joka "selvyyden" vuoksi sanottakoon, ei kohdistunut nimimerkkiin ipa53, vaan toiseen.
Harmittipa vaan keskustelun "taso", siksi kommentoin.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 643
Vs: Huhuketju

Ihan ok haku olisi, pelasi Asplundin kanssa Jukureissa toissakaudella samoin tehopistein. Enemmän tosin tuonne peräpäähän kaipaisin tulijaa, jos Kukkonen ja Näppilä ovat klesana ja Levo ja Mäkelä lähtevät leirille tms. niin montakos pakkia meille jää? 5?
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 790
Vs: Huhuketju

HIFK:n omassa osiossa kerrotaan, että olisi loppukauden laina vaikka todennäköisimmältä kuulostaisikin nopea tuurauskeikka nuorten kisojen ajaksi. Toki onhan loppukausi siinä mielessä parempi, jos onnistuu niin jatkaa täällä vielä kauden loppuun eikä lähden kesken menemään. Kovasti HIFK-fanit kritisoivat miestä, mutta itse pitäisin ihan mielenkiintoisena hakuna. Jos peli kulkisi paremmin kirkkaiden valojen ulkopuolella.

Tosin hieman erikoinen haku olisi siinä mielessä, että rosteri huutaa kipeämmin pakkia kuin hyökkääjää.
 

suitsuke

Guest
Vs: Huhuketju

ilvesforever sanoi:
Partasen Mikaa huhutaan lainalle meille. Varovainen peukku tälle jos pitää paikkansa.

Kelpaa! Toki joku pakkikin pitäisi peräpäähän saada...
 

vepsi86

Rivipelaaja
Viestejä
58
Vs: Huhuketju

bulftrik sanoi:
Ihan ok haku olisi, pelasi Asplundin kanssa Jukureissa toissakaudella samoin tehopistein. Enemmän tosin tuonne peräpäähän kaipaisin tulijaa, jos Kukkonen ja Näppilä ovat klesana ja Levo ja Mäkelä lähtevät leirille tms. niin montakos pakkia meille jää? 5?

Näppilän leikkauksesta on nyt kolme viikkoa, jos ennuste pitää paikkansa pitäisi alkaa oleen kunnossa. Onko mitään tietoo mikä Kukkosella on? Molemmat tarvitaan kyllä nuorten kisojen ajaksi mukaan tai muuten on pakko hankkia joku ulkopuolelta.
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös