Huhuketju

Status
Viestiketju on suljettu.

iiipaaa

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
240
Vs: Huhuketju

VP sanoi:
iiipaaa sanoi:
Itse toivoisin Dimiä, eikö näitä leftejä jo ole tarpeeksi..
En kyllä edelleenkään käsitä tätä eräiden sankareiden Dimitrakos-fiksaatiota.
Hei haloo, äijä on (väh. toinen jalka) eläkkeellä ja raahaisit vielä tänne?

Kyllä, jos valita pitäis Jesse tai Dimi. Jesse ja Tuokkola ei omiin korviini kuulosta kaikkein parhaalta parivaljakolta. No mutta huomennahan tämä selviää, eiköhän se joku lefti ole joka pystyy pelata myös keskellä..
 

Brooks

Luottopelaaja
Viestejä
7 022
Vs: Huhuketju

KeijärvenIlves sanoi:
Olen toki valmis myöntämään virhearvion, mutta jotenkin on nähtävissä miehen epäonnistumisen lisäksi koko joukkueen ilmapiirin myrkyttyminen...

Mielestäni tuo ilmapiirin myrkyttäminen olisi tässä siirrossa se pienin riski. Käsittääkseni Niinimäki on yleensä ollut ihan pidetty kaveri pukukopissa. Korjatkaa, jos olen väärässä.
 

vilsku

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
153
Vs: Huhuketju

Joo-o, kuulin tuon Super 11 "huhun" jo pari viikkoa sitten suoraan Jessen lähipiiristä, mieshän on täällä Tampereella majaillut jo jonkun aikaa!

Jos tuo tosiaan todeksi osoittautuu, kai sitä pitää vaan (yrittää) unohtaa vanhat "meriitit" ja antaa mahdollisuus! Kyllähän käyttöä syöttökoneelle olisi jos vaan kädet vielä toimii ja selkä ei suoristu. High risk high reward?
 

KeijärvenIlves

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
116
Vs: Huhuketju

Brooks sanoi:
KeijärvenIlves sanoi:
Olen toki valmis myöntämään virhearvion, mutta jotenkin on nähtävissä miehen epäonnistumisen lisäksi koko joukkueen ilmapiirin myrkyttyminen...

Mielestäni tuo ilmapiirin myrkyttäminen olisi tässä siirrossa se pienin riski. Käsittääkseni Niinimäki on yleensä ollut ihan pidetty kaveri pukukopissa. Korjatkaa, jos olen väärässä.

Näin oon itsekin ymmärtänyt, että ihmisenä on mukavasta miehestä kysymys. Lähinnä tarkoitin tuolla sitä, että hieman löysempi työmoraali leviää ja niiden pelaajien motivaatio kärsii, jotka ovat aiemmin olleet tyrkyllä isompaan rooliin.

Toivottavasti olen niiin väärässä, ja joukkue vahvistuu, jos tämä huhu on tosi.
 

Tammi 30

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
480
Vs: Huhuketju

Varmaankin on haettu Zalewskin kenttään tehoja. Erikoista kuitenkin totta kun on että pakkia tarvittiin ja miehiä riittää hyökkäyspäässä. Eiköhän Tyrväinen jää sitten pois ellei Zalewskia ole myyty.
 

Taverney

Guest
Vs: Huhuketju

Huomenna puolen päivän aikoihin julkaistaan Niinimäen loppukauden kestävä sopimus.
 

Ipa41

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
777
Vs: Huhuketju

Asplund Raumalle huomenna kenties ja Niinimäki sisään. Omaa ajattelua vain.

Lisäys viellä: Itellä on tunne, että huomenna julkaistaa 2 sopimusta, toinen on Jessen ja toinen on puolustaja. Toivottavasti ei ole vain tunne :)
 

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja
Viestejä
14 493
Vs: Huhuketju

Nyt tässä asiaa hetken sulateltuaan, niin..
Ok..tullee varmasti halvalla, parempihan hänen on loppukausi näyttöjä Ilveksessä antaa, kuin kotona levätä.
Lisäksi näitä omien paluumuuttojahan aina kaivataan.
Omien junnujen muroihin tällä kustaan, mutta onhan Uuno kokenut pelaaja..noin mahdollisia play offseja miettien.
Sitä yhtä pakkia kaipaan silti..se ei tällä korjaannu se.
Hyvä agentti miehellä on..uskomaton sopimus KHL:lään ja nyt paluu Ilvekseen.
 

kcr

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
116
Vs: Huhuketju

Onko Turo Asplundin tilanne nyt jotenkin muuttunut edellisestä, kun mies itse oli viimeksi esteenä vaihtokauppaan Henrik Koivisto <-> Turo itse?
 

näsinneula

Luottopelaaja
Viestejä
1 696
Vs: Huhuketju

Lähestyn "huhua" teemalla, ei oteta hokia liian vakavasti. Taiteilija isolla T:llä ja emmehän putoa kovin korkealta, jos Jesse vetää sorbakset ja liukuu siellä täällä. Mukava muistella mm. parin vuoden takaista Jokerit peliä Hartwall- areenalla. Jesse vei yksin jokeripakkaa 100-0 muistaakseni tehoilla 0+5 ja kondis ei ollut ihan priimaa.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 643
Vs: Huhuketju

Jos tosiaan ainut siirto on Niinimäki sisään, niin olisi mielenkiintoista kuulla Pajuojan (ja Tuokkolan) kommentit tästä. Hyviä hyökkääjiä on jo sen verran, että pari jää väkisinkin kokoonpanon ulkopuolelle. Jos taas on jotain Asplund -> Lukko ja Niinimäki sisään niin ei siinäkään järkeä olisi, menisi parhaassa tapauksessa 1:1. Jännää että viimeiset roposet pistetään leftin hyökkääjään.. no kukin tavallaan.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 604
Vs: Huhuketju

Järventie 77 sanoi:
Varmaankin on haettu Zalewskin kenttään tehoja. Erikoista kuitenkin totta kun on että pakkia tarvittiin ja miehiä riittää hyökkäyspäässä. Eiköhän Tyrväinen jää sitten pois ellei Zalewskia ole myyty.

Tuskin Tyrväisestä ollaan luopumassa,eikä Asplundistakaan ajatellen että siellä Zalewski pörränny ulkomaalais "vahvistuksena" ja tehottomana jo tiäs miten kauan. Tyrväisestä vaan on enemmän joukkueelle hyötyä hämmentäjänä sekä taklaajana. Asplundista taas ylivoimalla ja muutenkin, vaikka ei ole loukkaantumisen jälkeen oikeen vielä homma auennut.

Aika yllättävästi näitä huhuja alko nyt pomppiin, huomenna kai sitte viisaampia miten käy.
 

JK

Guest
Vs: Huhuketju

Ainahan sitä Uunolle paikka löytyy Liigasta. Siis jos on kunnossa ja pelihuumoria löytyy.
Olisiko Juupe reagoinut loukkaantumisiin ja Tuokkolahan pyysi hyökkääjää/hyökkääjiä ennen joulua. ;)

Jos tähän ei kytkeydy jotain loukkaantumista tai toista pelaajakauppaa niin vähän kyllä ihmettelen.

Mutta mielummin Uuno hallissa kuin kymmenen KHL:ssa tai Ruotsissa.
 

SaulBrother

Luottopelaaja
Viestejä
1 677
Vs: Huhuketju

vihree keltane sanoi:
https://twitter.com/JussilaJ/status/564515775978168320
Niille, jotka ei jaksa avata linkkiä:

"Ässäkasvatti Marcus Fagerudd Luleåsta Ilvekseen ensi kaudeksi #liiga #Ilves #Ässät #shlfi"
 

Tupsukorva35

Tähtipelaaja
Viestejä
14 790
Vs: Huhuketju

vihree keltane sanoi:
https://twitter.com/JussilaJ/status/564515775978168320

Eikös näistä pelkistä linkeistä ollut puhetta?

Niin eli. Marcus Fageruddia huhutaan Luulajasta Ilvekseen ensi kaudeksi. Ampuu se sentään oikealta.
 

B

Luottopelaaja
Viestejä
7 643
Vs: Huhuketju

No jopas näitä huhuja nyt tulee. Vaikuttaisi ihan hyvältä haulta, tehopisteiden valossa ihan hyvin mennyt Ruotsissa, ja tosiaan nuori kaveri ja ampuu oikealta. Eikös tuota Sporttiin ole huhuttu?
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös