Huhuketju

Status
Viestiketju on suljettu.

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja
Vs: Huhuketju

Taverney sanoi:
punakone sanoi:
Aho26 sanoi:
Ikurin Vire sanoi:
punakone sanoi:
Ikurin Vire sanoi:
"Ihan hallihuhuasteella liikkuva juttu, mutta tällä hetkellä kovan hypen alla oleva Eemeli Suomi on mahdollisesti raijaamassa kamansa Hakametsän hallin käytävän toiseen päähän."

Shillälailla. Lähteenä toimii vaihtoaitio.net

Kyllä lähde on oikeassa ja Suomi siirtyy Tapparaan..ensimmäinen vuosi tulee LeKissä pelailtua lähtökohtaisesti..

"Tekeminen ratkaisee kaiken", ei oo todellista :D

Aikas monta 1995 syntynyttä on päässyt kokeilemaan liigaan ennen Eemeliä; Mäkelä, Levo, Meskanen, Liuksiala, Heponiemi, Rämö (-94). Miksiköhän Suomelle ei ole portit auenneet?

Olis Suomi ylös päässyt pelaan jo tänäkin vuonna mut se rooli mitä tarjottiin oli täysin väärä..enkä nyt ala sen enempää asiaa täällä aukomaan..
Valitettavasti olen itsekin kuullut Suomen pelikaverilta että tapparaan menossa ja kuulemma omatoimisesti lähtenyt hieromaan sopimusta Movembergin kanssa koska on tyytymätön valmennukseen ja organisaatioon.

Miten Suomi sitten lehdissä toteaa, että Ilves on ykkösvaihtoehto? Voiko muka olla niin kaksinaamainen?

Ilves ykköseksi

Vakiokokoonpanossa

Ostihan naapurit silloin joskus Lehteränkin, joka oli voittanut nuorten pistepörssin. Jos nyt kuvittelevat samanlaiseen suoneen osuvansa? Kuka tietää? Mutta jos Suomi haluaa lähteä, niin eihän sille mitään voi. Typerää minusta ruveta maksamaan ihan mottipäisiäkin, kun kyseessä kuitenkin ns. "kesämies" vielä.

hc-ipa

Vakiokokoonpanossa

Mansesteri sanoi:
Miten Suomi sitten lehdissä toteaa, että Ilves on ykkösvaihtoehto? Voiko muka olla niin kaksinaamainen?
Ei.

Gmoo

Luottopelaaja

Ainahan me voidaan elvistellä sillä että on Ilveksen kasvatti sittenkun mies iskee tehoja naapurissa samaan tahtiin kuin vaikka Palola. Sopii paremmin kuin hyvin tähän samaan vuodesta toiseen oksennukseen miten täällä hoidetaan omat junnut huipulle.

toskala

Luottopelaaja

Jos tosiaan sekä Hintz että Suomi sössitään saman kauden aikana muualle niin tuota ei tule Tuokkola & Pajuoja kaksikko saamaan ikinä, ikinä, ikinä anteeksi ja Ilves-Hockey Oy voi pyyhkiä VVV-strategioillaan sanonko minkä.

Että pitikin taas avata tämä foorumi.

MansenMestari

Tulokas

Voin myös vahvistaa huhuja Suomen Tapparaan siirtymisestä. Kokonaispaketti mitä Tappara tarjoo on vain yksinkertaisesti valovuoden Ilveksen vastaavaa edellä.

Pro

Vakiokokoonpanossa

Arvatkaa vaan onko Meskasella kysyntää..........Iso raitti.......Ainakin satarosenttinen tieto että Hämeenlinnassa kohtuu kiinnostus päällä....

toskala

Luottopelaaja

Artsi sanoi:
toskala sanoi:
Että pitikin taas avata tämä foorumi.
Sitä minäkin kiroilen. Siis en omaa avaamistani

HAH, jotenkin minä sen arvasin että Artsihan täällä päivystää minun tekstejäni kytäten päästäkseen taas pätemään. Minun ei tarvitse kysellä sinulta lupaa tänne kirjoittaa ja minä kirjoitan mitä ajattelen tästä casesta. Miellytti se sinua tai ei. Minun kirjoittamisestani päättävät vain minä itse ja moderaattorit jos katsovat aiheelliseksi puuttua. Että lopeta hyvän sään aikana tuo minun tekstien kyylääminen, et sinä sillä mitään voita.

Pok

Tähtipelaaja

MansenMestari sanoi:
Voin myös vahvistaa huhuja Suomen Tapparaan siirtymisestä. Kokonaispaketti mitä Tappara tarjoo on vain yksinkertaisesti valovuoden Ilveksen vastaavaa edellä.

Toni Kallelahan voitti 3 vuotta sitten Suomen ikäisenä A-nuorten pistepörssin ylivoimaisesti (pistekeskiarvo parempi kuin Suomella nyt) ja siirtyi pari vuotta sitten Tapparaan 3-vuotisella sopimuksella kovin odotuksin.Kallela sai pelata kaikkiaan 16 ottelua Tapparan miehistössä ja dumpattiin toisen sopimusvuotensa puolivälissä muualle.Kehitys polki Tappara-ajan paikallaan ja miehelle tekee nyt tiukkaa saada liigasopimusta ensi kaudeksi mihinkään.

Suomen kannattaisi tiedustella Tonilta,että oliko hyvä kokonaispaketti ja valitsisiko Toni samoin nyt?

vivalavili

Luottopelaaja

Oletettavasti Suomi haluaa ison roolin liigajoukkueesta, koska ei saanut haluamaansa roolia mahdollisuuksissaan kokeilla liigassa. Sitten tekee sopimuksen Tapparaan. Jokin tässä ei oikein käy järkeen.

Sitä paitsi jos Suomi itse haluaa siirtyä, niin turha sitä on netissä vinkua. Tämäkin on kuitenkin jokin ainoastaan palstatotuus, joka on lähtenyt liikkeelle jonkun Ilvesfanin paskasta olosta perjantaina, että "kyllä se Suomikin nyt lähtee. Sen lisäksi kunnes toisin todistetaan, en usko että yksikään foorumin jäsenistä tuntisi henkilökohtaisesti joko edustuksen tai nuorten joukkueiden pelaajia.

Raipe - The Great One

Tähtipelaaja

Lopettakaa se spekulointi vitut se mihkää Tapparaan menee, kun ite näin on sanonut, että Ilveksessä tahtoo jatkaa. Suomelle on hyvinkin 3 sentterin rooli tarjolla ensi vuonna jos vaan kelpaa!

kotivuori

Vakiokokoonpanossa

Uskon kun näen. En keksi mitään syytä, miksi Suomi menisi juuri Tapparaan. Melkein mikä tahansa muu liigaseura pystyy tarjoamaan enemmän näyttöpaikkoja liigassa ja isompaa vastuuta. Joko kyseessä on joku perätön hallihuhu, mahdollisesti jonkun tapparafanin liikkeelle laittama.

Jos kuitenkin on lähdössä, niin tervemenoa. En tiedä mitä olisi Ilvekseltä halunnut. Lisää rahaako? Ei myöskään pidä muitten junnujen liigapeleistä valittaa, kun äijät on hajaminuutteja pelannut nelosessa yksittäisissä peleissä. Miksi Ilves olisi tällä kaudella halunnut nostaa Suomen neloseen, kun A-junnuissa vei joukkueen runkosarjan voittoon.

931931

Luottopelaaja

Eemeli Suomi ei siirry pois Ilveksestä.
Sahhaf.jpg

Onhan meillä VVV.

Ilvesjätkä71

Tulokas

Eemeli Suomi ei ole lähdössä mihinkään ilveksestä. Olen asiasta 100% varma koska tunnen hänet varsin hyvin. Piste näille huhuille.

IkuisestiILVES

Luottopelaaja

Suomeen liittyen: tuokkola sanonut että eemelin saavutukset ei ole jäänyt huomaamatta myöskään edustuksen johdossa ja samaa tekstiä tuli myös pajuojalta. Lisäksi pojan omien sanojen mukaan toivoo pelaavansa Ilveksessä. Pelkästään näistä syistä ihmettelisin suuresti tapparaan siirtymistä. Rooli ipassa melko varmasti suurempi kuin hallin toisessa päässä, rahassa saattaisi olla eroja mutta ei suuria. Aika näyttää, toivon että ilveksen organisaatio osaisi pitää näistä kiinni.

Keltavihreä

Luottopelaaja

Huhut on huhuja, mutta eipä yllättäisi yhtään Suomi Tapparaan. Meillä puuhakerho ilman urheilullista kunnianhimoa, naapurissa ammattilaisorganisaatio tähtäimenä mestaruus.
Toki ei mikään helppo paikka naapurissa päästä ees pelaamaan. Meillä se olis huomattavasti helpompaa.

Noma

Ylläpitäjä
Ylläpidon jäsen

Ei ole Eemeli Suomella sopimusta ensi kaudeksi mihinkään, eli ei ole huhuissa perää. Toki sitä sopimusta ei ole Ilvekseenkään, mutta siis huhut Tappara-sopimuksesta ovat perättömiä.

punakone

Luottopelaaja

Noma sanoi:
Ei ole Eemeli Suomella sopimusta ensi kaudeksi mihinkään, eli ei ole huhuissa perää. Toki sitä sopimusta ei ole Ilvekseenkään, mutta siis huhut Tappara-sopimuksesta ovat perättömiä.

Valoitatko miksei ole Ilvekseen sopimusta kun näytät tietävän asian?

Status
Viestiketju on suljettu.