bulftrik sanoi:Tämän kauden aikana olen lukenut Metsola Ilvekseen -huhun varmaankin kymmenen kertaa eri palstoilta. Joku laittanut siis oikeasti aikaa ihmisten kusettamisen yrittämiseen. Aittokallio -> Kärpät, Karhunen -> Tappara ja Metsola -> Ilves. Ei tosin mitään järkeä kun vaihtoehtona on pelkkä Aittokallio -> Ilves.
ipe sanoi:Kuullut itsekin Metsolan ja toisen entisen Ilvespelurin vaihtavan Hakametsän käytävää, en silti jaksa uskoa ainakaan Metsola huhuun itse.
ipe sanoi:Toinen mitä on jälleen huhuiltu, Mikke Levo ei sittenkään ole menossa Ässiin.
Brooks sanoi:ipe sanoi:Kuullut itsekin Metsolan ja toisen entisen Ilvespelurin vaihtavan Hakametsän käytävää, en silti jaksa uskoa ainakaan Metsola huhuun itse.
Huh, ei kai vain Puistola?
Letkunilkka sanoi:Melkoinen midget orkesteri jos tuo toteutuu
No tuntee 173 senttisenä itsensä pitkäksi...
Ja Puistola, aivan järjetön haku vaikka maksaisi pelaamisestaan! Mieluummin vaikka Mara huonoimmillaan kun puistola!!
Ainoa jonka ottasin ipaan on JESSE MANKINEN! Parhaimmillaa aivan kärkitason äijä. Vihko siinä ja siinä otottasinko. Kummatkin ovat kummiskin righteja eli siitä +. Puistolalle EI.Vatanen sanoi:Paikallisessa joku tiesi kertoa varmana että puistola palaa ipaan ensi kaudelle..
Järveläinen ja Vihko kuulemma myös varmoja tulijoita, lisäks jokerina vielä Jesse Mankinen..
Toki kaverilla oli sen verran alkomahoolia veressä että en ihan varmana pitäis ketää kyllä
Vatanen sanoi:Paikallisessa joku tiesi kertoa varmana että puistola palaa ipaan ensi kaudelle..
El Reino sanoi:Puistolan peli notkahti Tapparaan palatessa niin pahasti aiempiin kausiin nähden, että taustalla on oltava muitakin syitä kuin ikääntyminen. Ikämies Järventiekin on ollut monta kertaa tätä parempi ilmestys jäällä, joten jos tämä olisi Ilvekseen tulossa jonkinlaisena "josko sittenkin"-kokeiluna, olisi palkan pudottava todella merkittävästi.
Itse välttäisin näitä kokeiluja, ellei Puistola suostu pelaamaan samalla rahalla kuin jokin Mestis-haku. Tasohan tällä on ollut kuluvalla kaudella korkeintaan samaa luokkaa kuin a-junioristuntilla.
Näkemissäni otteluissa A-junioristuntti Atte Mäkinen on ollut huomattavasti parempi. Lopultahan mestiksestä hankittu Elorinne syrjäytti Puistolan, maailman-, suomen- ja ruotsinmestarin. Uskomaton syöksykierre uralla. Toivottavasti ilves ei tuota paskaa haukkaa.Mansesteri sanoi:El Reino sanoi:Puistolan peli notkahti Tapparaan palatessa niin pahasti aiempiin kausiin nähden, että taustalla on oltava muitakin syitä kuin ikääntyminen. Ikämies Järventiekin on ollut monta kertaa tätä parempi ilmestys jäällä, joten jos tämä olisi Ilvekseen tulossa jonkinlaisena "josko sittenkin"-kokeiluna, olisi palkan pudottava todella merkittävästi.
Itse välttäisin näitä kokeiluja, ellei Puistola suostu pelaamaan samalla rahalla kuin jokin Mestis-haku. Tasohan tällä on ollut kuluvalla kaudella korkeintaan samaa luokkaa kuin a-junioristuntilla.
Sanoisin kyllä, että jopa huonompaa luokkaa kuin a-junioristuntilla. Ei jatkoon.