Ikurin Vire
Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Vs: Huhuketju
Itse sain nimenomaan sen käsityksen, että lähtee nyt Kanadaan ja palaa sitten syksyllä takaisin Suomeen.
k44p0 sanoi:bulftrik sanoi:Jep, mutta esim. Löfquistilla oli tämän kauden lisäksi optio ensi kaudesta, jonka SaiPa käytti. Jos optiota ei olisi ollut, niin varmasti olisi mennyt johonkin Kärppiin ensi kaudeksi. Myös McIntyre kelpaisi varmasti muille, mutta tälläkin on optio. SaiPa taisi oppia viime kaudesta kun Kärpät vei kaikki.turhake sanoi:Kyllä nuo isommat seurat Saipaakin kuppaavat samanlailla, kuin muitakin pienempiä seuroja. Viime kaudella koko kolmikko Spang, Glenn ja Davis Kärppiin. Nyt lähtee ainakin Spina.
Myöskään nämä ns. tasonsa näyttäneet / Khl taustaiset harvemmin kirjoittavat suoraan mitään optioita.
Kyllä esimerkiksi Polakille olisi pitänyt (ja olisi varmasti ollut mahdollisuuksien rajoissa) pistää optiovuosi mukaan.
Onko mcintyrellä optio? Koska twitterissä oli kuva jossa kiitti suomea ja saipaa vuodesta Varuste kassit pakattuina. Itse sain sellaisen käsityksen ettei ole palaamassa takaisin. Liitän linkin vielä jos sen löydän.
Edit: https://twitter.com/DaveJMcIntyre/status/584623779860639744?s=09
Itse sain nimenomaan sen käsityksen, että lähtee nyt Kanadaan ja palaa sitten syksyllä takaisin Suomeen.