Huhuketju

Status
Viestiketju on suljettu.

Å

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
137
Vs: Huhuketju

OnVainIlves sanoi:
Å sanoi:
OnVainIlves sanoi:
Kuten jo kerroin viime viikolla, Polak siirtyy kerhoon. Ilveskin kertoo varmasti tänään 3 pelaajauutista!
Paljonko maksat jos ei?
Porttikiellon foorumille :D Polak varma. Ilveksen pelaajat varmoja, mutta en tiedä julkaistaanko tänään. Uskoisin kyllä julkaistavan tänään.
"Kuten jo kerroin viime viikolla, Polak siirtyy kerhoon. Ilveskin kertoo varmasti tänään 3 pelaajauutista!" Ja nyt et tiedä julkaistaanko tänään. Juuh eiköhän tää ollu tässä.
 

OnVainIlves

Rivipelaaja
Viestejä
17
Vs: Huhuketju

kitkat sanoi:
OnVainIlves sanoi:
Å sanoi:
OnVainIlves sanoi:
Kuten jo kerroin viime viikolla, Polak siirtyy kerhoon. Ilveskin kertoo varmasti tänään 3 pelaajauutista!
Paljonko maksat jos ei?
Porttikiellon foorumille :D Polak varma. Ilveksen pelaajat varmoja, mutta en tiedä julkaistaanko tänään. Uskoisin kyllä julkaistavan tänään.

Äsken Ilves julkisti vielä "varmasti" kolme pelaajasopimusta tänään. Haista jo vittu!
No anteeksi! Eiköhän ne tänään julkisteta, jos järjellä ajatellaan eli aika VARMASTI! Pitäisikö minun tietää tarkka aika? Näätte sitten..
 

Lätty#41

Rivipelaaja
Viestejä
98
Vs: Huhuketju

Herranen aika jos Polak menee Kerhoon!!
Yksi parhaista hankinnoista pitkään aikaan ja Juupe saa taiottua sen tällä hetkellä ymmärtääkseni heikommissa kantimissa olevaan seuraan. Sitten julkaisee jonkun vitun Parikan?

Miten meni noin niinku omasta mielestä?
 

Lätty#41

Rivipelaaja
Viestejä
98
Vs: Huhuketju

Jos Polak olis mennyt Tepsiin, Hifkiin, Kärppiin, Lukkoon tai jopa Tapparaan olisin ymmärtänyt, koska ne seurat olis pystynyt maksamaan kovempia palkkoja mitä Ilves.

Mutta vittu HPK? Juupella varmaan perustelut valmiina..
 

Torski

Tähtipelaaja
Viestejä
11 208
Vs: Huhuketju

Lätty#41 sanoi:
Jos Polak olis mennyt Tepsiin, Hifkiin, Kärppiin, Lukkoon tai jopa Tapparaan olisin ymmärtänyt, koska ne seurat olis pystynyt maksamaan kovempia palkkoja mitä Ilves.

Mutta vittu HPK? Juupella varmaan perustelut valmiina..

HPK varmasti pystyy maksamaan enemmän kun rosteri tyhjempi kuin meillä.
 

Jarno Saarinen

Luottopelaaja
Viestejä
1 670
Vs: Huhuketju

Mahtavaa päästä kuulemaan kuinka Polakki halus voittavaan joukkueeseen isoon rooliin :D
Totuuttahan ei tiedä ku Juupe, ilmeisesti pelimerkit ei vain ole riitäny... eikä kyllä mun pussista tule lisääkään. Tää suorittaminen on ny sillä tasolla että annetaas taas olla hetken. kattellaan sit eläkeläisenä uudemman kerran.

J
 

Topi

Guest
Vs: Huhuketju

Baloun sanoi:
Lätty#41 sanoi:
Jos Polak olis mennyt Tepsiin, Hifkiin, Kärppiin, Lukkoon tai jopa Tapparaan olisin ymmärtänyt, koska ne seurat olis pystynyt maksamaan kovempia palkkoja mitä Ilves.

Mutta vittu HPK? Juupella varmaan perustelut valmiina..

HPK varmasti pystyy maksamaan enemmän kun rosteri tyhjempi kuin meillä.

Näinhän se on. Raha ratkaisee!
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Huhuketju

Topi sanoi:
Näinhän se on. Raha ratkaisee!
Jos tuhlaa kaikki rahansa ja sitten valittaa ettei ole rahaa - on kyseessä aivan oma vika.

Rosterissa olisi ollut tarve juurikin Polakin kaltaiselle pelurille. Jollei tätä viimeisellä hankinnalla täytetä, ei auta selittelyt lompakon tyhjyydestä.
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 676
Vs: Huhuketju

Itse olen erittäin kahden vaiheilla. Polak kelpaisi vallan mainiosti kyllä, mutta jos ilman Polakkia saatiin/saadaan hyvää laajuutta joukkueeseen/vahvistuksia niin olen siihenkin tyytyväinen.
 

Topi

Guest
Vs: Huhuketju

VP sanoi:
Topi sanoi:
Näinhän se on. Raha ratkaisee!
Jos tuhlaa kaikki rahansa ja sitten valittaa ettei ole rahaa - on kyseessä aivan oma vika.

Kuka on valittanut ja missä? Minä? Juupe? Vinnie-setä?
Sanoin vain että raha ja vain raha ratkaisee sen missä joukkueessa nykypelaaja pelaa!
En ymmärrä tätä itkemistä Polakin perään. Jos mies ei halunnut Ilvekseen tulla niin asia on sillä selvä. Ei hän nyt sentään mikään jumala ole, eikä missään nimessä 250 000 - 300 000 arvoinen.
 

Bilbo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
294
Vs: Huhuketju

Ilves sanoi:
Itse olen erittäin kahden vaiheilla. Polak kelpaisi vallan mainiosti kyllä, mutta jos ilman Polakkia saatiin/saadaan hyvää laajuutta joukkueeseen/vahvistuksia niin olen siihenkin tyytyväinen.

Ketäs kaikkia saadaankaan Polakin ja Hintzin tilalle?
Vihko, Flinck, Van Guilder?
 

laku-mambo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
527
Vs: Huhuketju

Bilbo sanoi:
Ilves sanoi:
Itse olen erittäin kahden vaiheilla. Polak kelpaisi vallan mainiosti kyllä, mutta jos ilman Polakkia saatiin/saadaan hyvää laajuutta joukkueeseen/vahvistuksia niin olen siihenkin tyytyväinen.

Ketäs kaikkia saadaankaan Polakin ja Hintzin tilalle?
Vihko, Flinck, Van Guilder?

Vai Toivonen, Fagerrud ja niemi? Kaikki on niin suhteellista.
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Huhuketju

Topi sanoi:
Kuka on valittanut ja missä? Minä? Juupe? Vinnie-setä?
Sanoin vain että raha ja vain raha ratkaisee sen missä joukkueessa nykypelaaja pelaa!
Hohhoijaa. Älä nyt jaksa inttää vastaan, kun kaikki tietää mitä tarkoitit. Raha ratkaisee, mutta niin paljon enempää ei HPK maksa etteikö Ilveksen olisi pitänyt Polakista pystynyt kilpailemaan.

Topi sanoi:
Jos mies ei halunnut Ilvekseen tulla niin asia on sillä selvä.
Jälleen yksi topismi siihen tulevaan farssi-kokoelmaasi. Toinen oli se "talvi oli myös pari kk sitten". Tätä vauhtia tulee aikamoinen huumoripläjäys. Siis oliko se nyt halu vai raha joka ratkaisi?

Topi sanoi:
Ei hän nyt sentään mikään jumala ole, eikä missään nimessä 250 000 - 300 000 arvoinen.
Ei ole ei. Eikä Hpk tuollaista summaa miehelle maksa.
 

Ilves

Luottopelaaja
Viestejä
2 676
Vs: Huhuketju

laku-mambo sanoi:
Bilbo sanoi:
Ilves sanoi:
Itse olen erittäin kahden vaiheilla. Polak kelpaisi vallan mainiosti kyllä, mutta jos ilman Polakkia saatiin/saadaan hyvää laajuutta joukkueeseen/vahvistuksia niin olen siihenkin tyytyväinen.

Ketäs kaikkia saadaankaan Polakin ja Hintzin tilalle?
Vihko, Flinck, Van Guilder?

Vai Toivonen, Fagerrud ja niemi? Kaikki on niin suhteellista.
Tätä juuri hain takaata, itse ainakin olen todella positiivisin mielin Fagerrudista ja Niemestä. Ei ole vielä kiveen hakattu, etteikö tulisi lisää pelaajia, jotka mahdollisesti Polakin poisjättäminen mahdollistaa.
 

Bilbo

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
294
Vs: Huhuketju

laku-mambo sanoi:
Bilbo sanoi:
Ilves sanoi:
Itse olen erittäin kahden vaiheilla. Polak kelpaisi vallan mainiosti kyllä, mutta jos ilman Polakkia saatiin/saadaan hyvää laajuutta joukkueeseen/vahvistuksia niin olen siihenkin tyytyväinen.

Ketäs kaikkia saadaankaan Polakin ja Hintzin tilalle?
Vihko, Flinck, Van Guilder?

Vai Toivonen, Fagerrud ja niemi? Kaikki on niin suhteellista.

Totta, kaikki on suhteellista. Oma lupaava junnu pois ja Polakin ylivoimatehot pitäisi korvata.

Mutta yritetään päästä tästä yli ja lopettaa offtopic.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
8 822
Vs: Huhuketju

Kyllä tämä Polak -> Kerho niin varmalta näyttää että tätä pystyy jo kommentoimaan.

On tämä kyllä taas yksi vitutuksen ja nolouden multihuipentuma jos jopa täysin persaukinen kerho pystyy Ilvestä kyykyttämään siirtomarkkinoilla.

Näinhän sitä uskottavaa VVV (sic!) -strategiaa rakennetaankin että "ryöstetään" KalPalta ja SaiPalta Riekkiset ja Flinckit ja sen kerran kun osuu yksi ihan oikea pelimies haaviin niin sille ei saada sopimusta kun pitää hommata Sointua ja Vihkoa.

Pidä tunkkis Juupe & Honkalehto
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös