Ei ole Niinimäellä vieläkään seuraa. Voisiko tämä olla ihan faktatietoa? En kyllä itsekään meinaa uskoa, mutta silti.Ipa41 sanoi:Täh! Ei voi olla. mistä kuultu? Huhu?nurmesranta sanoi:Niinimäen ura ohi. Lonkka paskana
Löytyyköhän markkinoilta yhtään maalivahtia joka pystyy pelaamaan myös keskellä? Kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Toivottavasti nyt ei ruveta mitään Hostikkaa rahtaamaan tänne, mielummin joku nuori joka voi ottaa ykköstorjujan viitan kun Toivosen sopimus päättyy.IpaIpa sanoi:Pajuoja hakee maalivahtia ja Tuokkola haluaisi hyökkääjän... Menee mielenkiintoiseks.
Yhden tiedän, kuka pystyy pelaamaan maalivahtia ja sentteriä! Se olen minä! Olen vielä vapailla markkinoilla. Kokemusta on ulkojäiltä veskana sekä sentterinä. Pirautanpa Juupelle.bulftrik sanoi:Löytyyköhän markkinoilta yhtään maalivahtia joka pystyy pelaamaan myös keskellä? Kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Toivottavasti nyt ei ruveta mitään Hostikkaa rahtaamaan tänne, mielummin joku nuori joka voi ottaa ykköstorjujan viitan kun Toivosen sopimus päättyy.IpaIpa sanoi:Pajuoja hakee maalivahtia ja Tuokkola haluaisi hyökkääjän... Menee mielenkiintoiseks.
Ipaboy sanoi:Jos kerran Tuokkola haluaisi hyökkääjän, niin mitäs sanoisitte herra Dimitrakosista. Omasta mielestäni oli kelpo vahvistus kun ipassa pelasi. Liekö sitten loukkaantuminen vai lopettanut uransa koska viime kaudella ei pelannut missään.
IpaIpa sanoi:Pajuoja hakee maalivahtia ja Tuokkola haluaisi hyökkääjän... Menee mielenkiintoiseks.
Å sanoi:Ei ole Niinimäellä vieläkään seuraa. Voisiko tämä olla ihanIpa41 sanoi:Täh! Ei voi olla. mistä kuultu? Huhu?nurmesranta sanoi:Niinimäen ura ohi. Lonkka paskana
faktatietoa? En kyllä itsekään meinaa uskoa, mutta silti.
El Bastardo sanoi:Å sanoi:Ei ole Niinimäellä vieläkään seuraa. Voisiko tämä olla ihanIpa41 sanoi:Täh! Ei voi olla. mistä kuultu? Huhu?nurmesranta sanoi:Niinimäen ura ohi. Lonkka paskana
faktatietoa? En kyllä itsekään meinaa uskoa, mutta silti.
Ainakin viime perjantaina oli puntilla aivan terve ja veti yllättävän kovan puntin. Lonkkavika paska puhetta.
ilves1980 sanoi:Van guilderi ei ole tulossa tulossa ilvekseen
http://www.eliteprospects.com/player.php?player=15075
parkano79 sanoi:Sai Italiasta enemmän fyrkkaa. Saattoi toki myös vaikuttaa ettei ollut sentteri/maalivahti
Minulle kyllä jäi jotenkin kuva, että oli työtelijäs ja pidetty joukkuepelaaja..Brooks sanoi:parkano79 sanoi:Sai Italiasta enemmän fyrkkaa. Saattoi toki myös vaikuttaa ettei ollut sentteri/maalivahti
Hyvä näin. Kai tuo valinta kertoo jotakin miehen motivaatiotasostakin.
iiipaaa sanoi:Todella vahvan Huhun mukaan ilves ilmoittaa uuden maalivahdin tänään!! Lähteenä Pajuoja.