Huhuketju

Status
Viestiketju on suljettu.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Vs: Huhuketju

Liigaax sanoi:
Ikurin Vire sanoi:
Liigaax sanoi:
Ikurin Vire sanoi:
jurgen sanoi:
Niin varmaan kertookin, mutta onko sinulla tietoa, että sellaisen perässä ollaan?

Siis minulla on tieto, että haku on päällä, kuten sanoin Sandellia ei ole korvattu. Ulkkari on tuloillaan, nimimerkki Liigaax voi mennä sinne naapurin foorumille jauhaan noita juttujaan.
Ok. En tiennyt sitä, että sponsorit ovat mukana pelaajan hankinnassa. Pahoittelut siitä.

No mutta hei, kysele tosiaan huomenna niiltä "lähteiltäsi" että onko ketään tulossa ;)
Voisin kysyä vaikka heti, täytyisi vain kävellä 10m ja pimpottaa ovikelloa ja kysyä. Eilen sanoi, että näillä näkymin ei ole ketään tulossa.

No nyt. Olen entistä vakuuttuneempi sinusta(not).

Liigaax

Rivipelaaja

Ikurin Vire sanoi:
Liigaax sanoi:
Ikurin Vire sanoi:
Liigaax sanoi:
Ikurin Vire sanoi:
jurgen sanoi:
Niin varmaan kertookin, mutta onko sinulla tietoa, että sellaisen perässä ollaan?

Siis minulla on tieto, että haku on päällä, kuten sanoin Sandellia ei ole korvattu. Ulkkari on tuloillaan, nimimerkki Liigaax voi mennä sinne naapurin foorumille jauhaan noita juttujaan.
Ok. En tiennyt sitä, että sponsorit ovat mukana pelaajan hankinnassa. Pahoittelut siitä.

No mutta hei, kysele tosiaan huomenna niiltä "lähteiltäsi" että onko ketään tulossa ;)
Voisin kysyä vaikka heti, täytyisi vain kävellä 10m ja pimpottaa ovikelloa ja kysyä. Eilen sanoi, että näillä näkymin ei ole ketään tulossa.

No se jää teille salaisuudeksi, että millainen mies siellä lähteenä on ;)
Sry, en voisikaan kysyä vielä. Ei taida olla vielä kotona mies :)

Cream

Vakiokokoonpanossa

Ikurin Vire sanoi:

Hyvä kuittailla, kun omat "tiedot" karahtelee lähes poikkeuksetta kiville. Toki jos lähetystahti on 100 viestiä päivässä niin kai sieltä joku saattaa paskan seasta osuakin.

Ikurin Vire

Liigaax sanoi:
Ikurin Vire sanoi:
Liigaax sanoi:
Ikurin Vire sanoi:
Liigaax sanoi:
Ikurin Vire sanoi:
jurgen sanoi:

No se jää teille salaisuudeksi, että millainen mies siellä lähteenä on;)

En halua tietää. No mutta kerros nyt Tapparan miehenä, että onko kuulemassani Dixon Ässiin huhussa perää? Ei en kuitenkaan suosittele, että menet tähän aikaan soittamaan naapurin ovikelloa, mutta jos sitten huomenna :)

Ilveksenmiäs

Tähtipelaaja

jurgen sanoi:
Olen kaivannut sitä "pätäkkää pöytään -asennetta" jo jonkin aikaa, nimittäin sillä saataisiin porukkaa halliin ja tuloja seuralle. Jos mennään säästöliekillä, niin kellekkään ei jää mitään käteen. Jos halutaan oikeasti menestyä, niin se maksaa maltaita ja sen varmasti tietää myös leveät hartiat!
Itse ihmettelen Manngardia, tai sitten hänelläkään ei vaan ole rahaa.
Vanha mies ja käsittääkseni ilman lähiomaisia perimässä, ei hän rahojaan mukaansa saa. Toisaalta tässä olisi paikka tehdä itsestään kuolematon legenda, ainakin Ilvesfanien keskuudessa. Kunnon lisäpanostus ja näytävä esiintulo tyyliin " paluu huipulle ". Ja kyllä siihen lähtisi sitten muutkin mukaan sponsoroimaan. Eikä tässä valtavia edes tarvittaisi, runko on jo hyvä..2-3 oikeaa vahvistusta.

vivalavili

Luottopelaaja

Eiköhän tällainen kiistely voida nyt jättää vähemmälle. Hienoa, jos jälleen uutta äijää ollaan rosteriin tuomassa, itse en siihen kovin suuresti usko, mutta jos Ikurin Vireen sana pitää paikkansa, ja sponsorit ovat heränneet leikkiin mukaan, niin miksipäs ei! tonirajaloita odotellessa...

Ikurin Vire

Cream sanoi:
Ikurin Vire sanoi:

Hyvä kuittailla, kun omat "tiedot" karahtelee lähes poikkeuksetta kiville. Toki jos lähetystahti on 100 viestiä päivässä niin kai sieltä joku saattaa paskan seasta osuakin.

Listaa toteutumattomat huhuni.

Liigaax

Rivipelaaja

Ikurin Vire sanoi:
Liigaax sanoi:
Ikurin Vire sanoi:
Liigaax sanoi:
Ikurin Vire sanoi:
Liigaax sanoi:
Ikurin Vire sanoi:
jurgen sanoi:

No se jää teille salaisuudeksi, että millainen mies siellä lähteenä on;)

En halua tietää. No mutta kerros nyt Tapparan miehenä, että onko kuulemassani Dixon Ässiin huhussa perää? Ei en kuitenkaan suosittele, että menet tähän aikaan soittamaan naapurin ovikelloa, mutta jos sitten huomenna :)
En tiedä koko huhusta mitään ja en tiedä Tapparan asioista niin paljoa kuin ilveksen sekä Hpk:eek:n asioista.
Ja lisätään tähän, että en kannata Tapparaa tai muutakaan liiga seuraa.

Ikurin Vire

Ei tarvitse kiittää, kun uuden kaverin nimi julkistetaan, jätän tämän vain tähän.

Liigaax

Rivipelaaja

Ikurin Vire sanoi:
Ei tarvitse kiittää, kun uuden kaverin nimi julkistetaan, jätän tämän vain tähän.
Kukaan ei ole julkisesti kerronut, ettei uskoisi huhuusi. Itse sanoin vain, että en tiennyt sponsoreiden olleen mukana tässä touhussa. Uskon sinun huhuun ainakin vielä ja tulen uskomaan ainakin seuraavat 12h.

Battery

Luottopelaaja

agJIP.gif

Ikurin Vire

Liigaax sanoi:
Ikurin Vire sanoi:
Kukaan ei ole julkisesti kerronut, ettei uskoisi huhuusi. Itse sanoin vain, että en tiennyt sponsoreiden olleen mukana tässä touhussa. Uskon sinun huhuun ainakin vielä ja tulen uskomaan ainakin seuraavat 12h.

Deadline on vähän pidempi, kun tuo 12h, eli 29.10

Liigaax

Rivipelaaja

Ikurin Vire sanoi:
Liigaax sanoi:
Ikurin Vire sanoi:

Deadline on vähän pidempi, kun tuo 12h, eli 29.10
Kyllä minä sen tiedän.

Torski

Tähtipelaaja

Ilmeisesti meni harakoille Ikurin vireen huhu, sillä Pajuoja kertonut Urheilusanomissa ettei rahaa ole eikä ainakaan vielä ole lisää rahaa saatu.

Tosin nyt tarvetta on entistä enemmän kun Mustonen veke

Liigaax

Rivipelaaja

Baloun sanoi:
Ilmeisesti meni harakoille Ikurin vireen huhu, sillä Pajuoja kertonut Urheilusanomissa ettei rahaa ole eikä ainakaan vielä ole lisää rahaa saatu.

Tosin nyt tarvetta on entistä enemmän kun Mustonen veke
Näin minä sanoin eilen. Ja kuten sanoin eilen myös, Sandelille ei ole etsitty korvaajaa ainakaan vielä.

jurgen

Tähtipelaaja

Juu, itse luin myös tuon jutun ja päädyin siihen tulokseen, että ketään ei ole tulossa. Rahaa ei ole, eikä sitä taida tullakkaan, varsinkaan kun ei ole varmaa kuinka yleisöä käy hallissa. Aika surullista toimintaa ja näyttää siltä, että ei ihan tavoitteet ole siellä huipussaan.

Tammi 30

Vakiokokoonpanossa

Hallissa kävisin ahkerastikkin ja tukisin muutenkin jos tietäisin että niillä rahoilla tuettaisiin Ilvestä eikä rahat häipyisi jonnekkin muualle.

Liigaax

Rivipelaaja

Ikurin Vire, mitä kommentoit tähän Pajuojan sanomiseen? Vieläkö olet sitä mieltä, että sinä olet oikeassa ja minä väärässä?

Status
Viestiketju on suljettu.