Huhuketju

Status
Viestiketju on suljettu.

tonton

Rivipelaaja
Viestejä
17
Vs: Huhuketju

Nyt on lähtenyt huhu liikkelle, jatkoajassa ja naapurin foorumilla, että Jesse vaihtais pukukoppikäytävän toiseenpäähän.. Olivat kuulemma havitelleet Jesseä jo täksi kaudeksi. Mitään kovin luotettavaa lähdettä ei tosin tunnu olevan.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 707
Vs: Huhuketju

tonton sanoi:
Nyt on lähtenyt huhu liikkelle, jatkoajassa ja naapurin foorumilla, että Jesse vaihtais pukukoppikäytävän toiseenpäähän.. Olivat kuulemma havitelleet Jesseä jo täksi kaudeksi. Mitään kovin luotettavaa lähdettä ei tosin tunnu olevan.

Juu pitkää pahvia huhuilevat Tapparaan, saa mun puolesta mennä.
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 649
Vs: Huhuketju

tonton sanoi:
Nyt on lähtenyt huhu liikkelle, jatkoajassa ja naapurin foorumilla, että Jesse vaihtais pukukoppikäytävän toiseenpäähän.. Olivat kuulemma havitelleet Jesseä jo täksi kaudeksi. Mitään kovin luotettavaa lähdettä ei tosin tunnu olevan.
Kuulostaa niin uskomattomalta ettei tuollaiseen lähdettä voi löytyäkään. Joku on vaan alkanut heittämään läppää ihan urakalla uuden vuoden kunniaksi.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 707
Vs: Huhuketju

Tero sanoi:
tonton sanoi:
Nyt on lähtenyt huhu liikkelle, jatkoajassa ja naapurin foorumilla, että Jesse vaihtais pukukoppikäytävän toiseenpäähän.. Olivat kuulemma havitelleet Jesseä jo täksi kaudeksi. Mitään kovin luotettavaa lähdettä ei tosin tunnu olevan.
Kuulostaa niin uskomattomalta ettei tuollaiseen lähdettä voi löytyäkään. Joku on vaan alkanut heittämään läppää ihan urakalla uuden vuoden kunniaksi.

Mikäs tässä uskomatonta on?
 

Tero

Farmipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
5 649
Vs: Huhuketju

Eiköhän Joensuu pelaa Ässissä jos Suomeen tulee. Patasydän ja kaikkea.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 707
Vs: Huhuketju

Tero sanoi:
Eiköhän Joensuu pelaa Ässissä jos Suomeen tulee. Patasydän ja kaikkea.

Ai, minä kun olin siinä uskossa, että Jesse olisi Suomessa ja pelaisi parhaillaan Ässissä :O
 

kotivuori

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
198
Vs: Huhuketju

Kyllä se varmaankin Niinimäen jesseä koskee eikä Joensuuta :D
Ei mun mielestä kannattaisi vielä luopua Niinimäestä. Muistuu mieleen kausi 2010-11 jolloin Jesse oli kiistatta sm-liigan huipputasoa. Tietenkin, jos Jesse on kertakaikkiaan saanut tarpeekseen organisaatiosta niin ei kai siinä auta muukaan, vaikka tahdon uskoa että kaveri sopisi tuokkolan pelityyliin ensikaudella.
 

minzu85

Guest
Vs: Huhuketju

Ai ja minäkö täällä huhuketjussa hölönpölyjä jauhoin?
Taitaa olla aika huuhaata tuo Jessen juttu, koska olen kuullut hänen sanovan et tampereella Ilves.
 

tonton

Rivipelaaja
Viestejä
17
Vs: Huhuketju

minzu85 sanoi:
Ai ja minäkö täällä huhuketjussa hölönpölyjä jauhoin?
Taitaa olla aika huuhaata tuo Jessen juttu, koska olen kuullut hänen sanovan et tampereella Ilves.
Minäkin kuulin Petteri Nummelinin sanovan että suomessa vain TPS..
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 778
Vs: Huhuketju

Numpan sopparia Lukkoon ei ole julkistettu missään. Lisäksi vähän eri asia sanoa Tampereella Ilves kuin Suomessa TPS. Jälkimmäiinen tarkoittaa että Suomessa ei voisi enää pelata ellei TPS tarjoa sopivaa sopparia. Ensimmäinen jättää jäljelle useita kymmeniä seuroja.

Ai niin, en usko tähän huhuun.
 

tonton

Rivipelaaja
Viestejä
17
Vs: Huhuketju

Totta, ettei ole vahvistettu, mutta lisäksi on eri asia jos TPS:n seuraikoni sanoo näin ja menee Lukkoon kuin että Niinimäki joka on Tapparan juniorimyllyn käynyt ei voisi mennä Tapparaan. Minulle se on sinänsä se ja sama, en vain sitä käsitä että miksei näin voisi tapahtua.
 

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 660
Vs: Huhuketju

eikös Jessellä ollut täksi kaudeksi Ilvekseen sopimus ulkomaan optiolla,eli olisi voinut vain ulkomaille lähteä?

Toki muistan,että silti joku keksi keväällä Tapparaan huhuta,mutta siinä huhussa ei siis voinut olla päätä eikä häntää.

Ensi kaudeksi ei ole mitään optioita,eli on vapaa menemään mihin vain,mutta vaikea uskoa,että Rautakorven Tapparaan päätyisi.

Itse haluaisin nähdä miten Jesse onnistuu Tuokkolan Ilveksessä.


Mitä Nummeliniin tulee,niin Petu on pelannut Tepsissä vain 100 peliä SM-liigaa urallaan ja lisäksi myös Reippaassa.Isä-Timo toki on seuraikoni
 

merkkari

Guest
Vs: Huhuketju

Tämän hetken näytöillä taitaa olla vaikea saada sopimusta yhtään mihinkään. Sen verran verkkaisen näköistä on Jessen meno. Harmi koska kaverissa olis potentiaalia olla todella kova luu SM-liigassa. Jos Ilveksestä lähtee niin ei kyllä kirpase, vaikka toki toivon että Jesse laittais itsensä kuntoon ja jatkaisi Tuokkolan opeissa, mutta jos ei maistu niin siinä tapauksessa voi poistua.

Kun nyt menee vahvasti OT:ksi niin onko kellään mitään Ilvestä koskevia huhuja vaikkapa Raskin suhteen ?
 

VP

Luottopelaaja
Viestejä
5 568
Vs: Huhuketju

merkkari sanoi:
Kun nyt menee vahvasti OT:ksi niin onko kellään mitään Ilvestä koskevia huhuja vaikkapa Raskin suhteen ?
Eiköhän tässä nyt odotella vain Nhl-neuvottelujen tulosta.
 

Graniitti

Rivipelaaja
Viestejä
57
Vs: Huhuketju

tonton sanoi:
Nyt on lähtenyt huhu liikkelle, jatkoajassa ja naapurin foorumilla, että Jesse vaihtais pukukoppikäytävän toiseenpäähän.. Olivat kuulemma havitelleet Jesseä jo täksi kaudeksi. Mitään kovin luotettavaa lähdettä ei tosin tunnu olevan.

Tämä kaikki pitää paikkaansa. Lähteenä toimikoot mies itse.
 

Battery

Luottopelaaja
Viestejä
7 778
Vs: Huhuketju

Pok sanoi:
Mitä Nummeliniin tulee,niin Petu on pelannut Tepsissä vain 100 peliä SM-liigaa urallaan ja lisäksi myös Reippaassa.Isä-Timo toki on seuraikoni

Juuri näin. Petteri on nostettu seuraikoniksi ainoastaan siksi koska mies on niin vanha. Ei sen että on pelannut Suomessa toistaiseksi vain yhdessä seurassa 100 peliä pitäisi riittää seuraikoniksi. Ei vaikka pelaisi nuo monena eri vuosikymmenenä ja pienemmissä jaksoissa. Seurauskolliseksi tuolloin voi sen sijaan kutsua ja Petu kyllä ihan aiheesta tunnetaan Tepsin miehenä.
 

Juha

Rivipelaaja
Viestejä
58
Vs: Huhuketju

the center/http://tappara.info sanoi:
Kyllä Jesse kannattaa 1 vuoden ja optiolla ottaa tapparaan ehdottomasti..Ei vaan, on halutessaan vielä pelimies
Maailman paras pelaaja.

Edit. oikeiden ketjukavereiden kanssa.
 

Launch

Guest
Vs: Huhuketju

"Laitahyökkääjä Henri Sandvik siirtyy Suomi-Sarjan Kokkolan Hermeksestä takaisin Lempäälän Kisaan ja Mestikseen".Voisikos tästä pelaajast olla ilvekselle hyötyä? Vaikka 3-kenttään rymistelemään?
 
Status
Viestiketju on suljettu.
Ylös